PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 paź 2014, 20:50
białystorczyk, brawo, ja nie ruszam dupska wiec może tez dlatego pare kg do przodu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 08 paź 2014, 23:06
Tojaaa napisał(a):białystorczyk, brawo, ja nie ruszam dupska wiec może tez dlatego pare kg do przodu

I wlasnie za to nie lubie paro, ze nie mozna na niej dupsa ruszyc hehe :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez amandia 09 paź 2014, 07:48
Biorę paro od kwietnia i wahania wagi u mnie to +/- kilogram więc w normie. Od miesiąca mam za to inny problem, mianowicie strasznie pocę się w nocy. Do tego stopnia, że wstaję zmieniać piżamę, bo jest normalnie mokra. Wcześniej pociłam się trochę bardziej po paro, ale w dzień. Teraz nocą jest masakra i prawdę mówiąc nie wiem czy po takim czasie stosowania to możliwe że winny jest paroxinor. Jak sądzicie?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
05 paź 2008, 10:01

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 paź 2014, 08:05
amandia, ja paro lykam odmarca i ten skutek uboczny mi został. Tez po nocy jestem mokra, szczególnie klatka piersiowa. Często jednocześnie jest mi zimno i pocę sie, dziwne uczucie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez amandia 09 paź 2014, 08:08
Tojaaa napisał(a):amandia, ja paro lykam odmarca i ten skutek uboczny mi został. Tez po nocy jestem mokra, szczególnie klatka piersiowa. Często jednocześnie jest mi zimno i pocę sie, dziwne uczucie


No ale u mnie nocne pocenie pojawiło się miesiąc temu, a łykam od kwietnia. Niepokoi mnie to, bo pojawiło się nagle. Podobnie miałam 4 lata temu jak byłam w ciąży, ale teraz w ciąży nie jestem, więc szukam innej przyczyny.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
05 paź 2008, 10:01

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez vik 09 paź 2014, 09:57
U mnie też pocenie to był ubok, który mnie wnerwiał, szczególnie w lecie... masakra, wstyd przed ludźmi jak mi normalnie ciekło z włosów (na głowie ;)
Jestem na schodzeniu, do końca października na 10 mg, no i potem bez...
Ale już mi się to nie podoba, bo wracają lęki, wredny nastrój i ogólnie do dupy.
Nie chce mi się już chodzić do psychiatry po leki, ale mocno się zastanawiam czy jednak nie wrócić do poprzedniej dawki. W sumie było nieźle. I podobno nie ma specjalnych ograniczeń w długości brania.
Avatar użytkownika
vik
Offline
Posty
318
Dołączył(a)
09 maja 2012, 10:50

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 paź 2014, 10:05
vik, jaka dawkę brałas i jak długo?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez vik 09 paź 2014, 10:08
końcem października będzie rok, dawki różnie, najlepiej mi było na 40 mg i potem zaczęłam schodzić wrzesień na 20 mg teraz na 10
Avatar użytkownika
vik
Offline
Posty
318
Dołączył(a)
09 maja 2012, 10:50

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 paź 2014, 10:16
vik, to czemu odstawiasz, skoro gorzej sie czujesz? To bez sensu, znajdziesz sie znow w punkcie wyjscia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez vik 09 paź 2014, 10:26
Tojaaa, bo to miało być tylko chwilowe wsparcie w psychoterapii, nie chciałam cały czas jechać na sztucznie wywołanym dobrym nastroju.. wiesz, trzeba się zmierzyć ze swoim prawdziwym ja... tak sobie pomyślałam. No i wizyty prywatne u psychiatry, dojazdy do niego. Chciałam to mieć z głowy. Tylko myślałam, że to dobre nastawienie już będzie wyuczone, wbije mi się w głowę, a tu powrót... Nie wiem co robić.
Avatar użytkownika
vik
Offline
Posty
318
Dołączył(a)
09 maja 2012, 10:50

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez planB 09 paź 2014, 10:31
No i to jest dobre podejście .....szkoda tylko ,że Paro ma chyba najmniej pozytywnych prób odstawienia /
I Dare, readY
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 11:20
Lokalizacja
DLN

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 paź 2014, 10:47
vik, jakbym jeszcze nie schodziła. Wierzyłam, ze sama sobie poradzę z lękami, niepokojem i tak półtorej roku ciagnelam. Potem z wielkim hukiem rozsypalam sie i od tej pory ciągnę na paro.

planB, może warto przejść z paro na inny lek, który łatwiej sie odstawia?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 09 paź 2014, 10:49
vik, najgorsze jest to,że kończy się leczenie i wszystko wraca.czasem po roku,miesiącu,ale wraca.......
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 09 paź 2014, 10:50
freda, i po co psychoterapia, skoro to gowno wróci?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 40 gości

Przeskocz do