PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 23 gru 2009, 00:10
i przechodzisz na cos?

tz na jakis inny lek?:P
zdesperowany1
Offline

tęsknota za seroxatem?

przez betty_boo 23 gru 2009, 09:55
mam teraz trochę bardziej nerwowy okres w życiu i zaczynam tez obawiac się przyszłości, jestem bardziej spięta i czasem się boję nawrotu choroby.


tak jak zawsze w okresie brania leków chciałam je odstawic, tak teraz zaczynam myśleć o nich z tęsknotą...ze pewnie byłoby mi łatwiej, nie czułabym takiego napięcia i wszystko by mi sie wydawało łatwe, proste i przyjemne.


czy tez tak macie? co mam mysleć?
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: tęsknota za seroxatem?

Avatar użytkownika
przez zalamka87 23 gru 2009, 10:52
witaj :) myslę że to normalne po prostu z lekami czujemy sie bezpieczniej i myślę że to normalne, chociaż nie możemy też uzależniać od tego naszego dobrego stanu, ja niestety po odstawieniu miałam / mam nawrót a to dlatego że leki tylko tłumiły objawy, dlatego zapisałam sie w końcu na psychoterapię, nie wiem jak to było dokładnie u Ciebie... jak długo nie bierzesz leku? czy konsultowałś sie z lekarzem w tej sprawie? może jak sie boisz to pogadaj z psychologiem :) ale przede wszystkim spróbuj uwierzyć że bez leków można żyć normalnie, a stresy wiadomo pojawiają się i nie zawsze muszą oznaczać że choroba wraca :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
02 lis 2009, 08:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: tęsknota za seroxatem?

przez celineczka3 23 gru 2009, 11:31
Leki sa po to zeby czlowiekowi pozwolic z dystansem spojrzec na pewne rzeczy a nie zlikwidowac wszelkie objawy. Inaczej mowiac sa srodkiem do celu a nie celem samym w sobie. Jezeli jestes zdrowa psychicznie a traktujesz leki jak odskocznie od swiata i problemow nic nie rozni Cie od alkoholika czy narkomana. Sama mialam z tym problem, ale na szczescie mam rozsadnego lekarza, ktory zmniejszyl mi leki do minimum i powiedzial zebym wreszcie zobaczyla ze potrafie zyc bez nich, ze nie sa moim byc albo nie byc i pomoglo, bardziej uwierzylam w siebie, a nie magiczna moc leków.
celineczka3
Offline

Re: Seroxat

przez kasia000 23 gru 2009, 12:26
JOGURT a bierzesz ta mianseryne 30mg jeszcze czy tez juz nie?
kasia000
Offline

Re: tęsknota za seroxatem?

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 23 gru 2009, 12:56
biore seroxat, wkurza mnie to ze czuje sie od niego w jakims sensie uzalezniony. Nie probowalem na razie odstawiac chociaz objawy mam mniejsze niz wczesniej. Teraz jestem podenerwowany bo konkretne powody systacje w zyciu. Zreszta jak mowi terapeutka okres swiateczny to czas takich napiec.

Wieslaw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Re: tęsknota za seroxatem?

przez betty_boo 23 gru 2009, 13:31
dzięki za odzew. leków nie biorę juz od półtorej roku, wcześniej brałam około pół roku. nigdy też za nimi nie "tęskniłam", w sumie też wkurzało mnie to że je biorę.

może wiesław ma rację ze święta są źródłem stresu?

poza tym, zaczęłam znowu chodzic na psychoterapie i może dlatego tez gorzej sie czuję że coś tam zaczęłam rozgrzebywac?
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: tęsknota za seroxatem?

przez celineczka3 23 gru 2009, 13:36
Ja stawiam na psychoterapie...jednak to nie sa przyjemne pogawedki przy kawie. Czesto przypominaja tak trudne rzeczy ze nie sposob sie nie zdenerwowac, ale chyba o to chodzi.
celineczka3
Offline

Re: tęsknota za seroxatem?

Avatar użytkownika
przez zalamka87 23 gru 2009, 13:49
pewnie jest tak jak mówisz stresuje Cie troche psychoterapia i rozgrzebywanie ale jak pogrzebiecie na terapii w twoich lękach i sie z nimi rozprawisz to potem będzie tylko lepiej jak tyle udało Ci się wytrzymać bez leków to nie masz sie czego bać, wiadomo że z nimi człowiek czuł się bezpieczniejszy widzidz ja wytrzymałam bez nich miesiąc i wszystkie objawy wróciły bo one tylko mnie wytłumiały teraz znowu je biore i chodze na psychoterapie i wierze że wkrótce odstawie je na zawsze :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
379
Dołączył(a)
02 lis 2009, 08:28

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 24 gru 2009, 22:55
definitywnie rzucam paroksetyne .nie dla mnie ten lek... zauwazylem jedna prawidlowosc zwiazana z tym specyfikiema mianowice ze ludzie starsi o wiele lepiej go toleruja a u mlodych wystepuje wiele efektow ubocznych
zdesperowany1
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Paranoja 25 gru 2009, 09:38
ja parogen biore dopiero 3ci dzien wiec trudno mi powiedziec czy dziala czy nie, biore jedna tabletke rano, dodatkowo mam cloranxen 5 mg 2 razy dziennie.
cloranxen bralam juz kiedys i dziala na mnie wlasciwie blyskawicznie. mnie meczy ucisk w gardle, i kiedys dostalam cloranxen, wzielam opakowanie i nie mialam tego ucisku, odstawilam lek i wszystko wrocilo. teraz niedano przepisali mi zomiren, ktory nic nie zrobil, i dostalam znow cloranxen, ktory biore tez 3ci dzien i juz nie czuje ucisku.

pozdrawiam
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Xetanor

przez depresyjny098 25 gru 2009, 16:55
No to tak...biorę ten lek....standard jak po wszystkich srii...zaostrzenie bólu...rozdrażnienie...
Słuchajcie czy jest jakiś człowiek na tym forum, który ma(miał) takie same cholerne problemy z doborem leków?Miko z tego co pamiętam..p
Już od pierwszej połóweczki tableteczki rąbiący ból... pobiore do 2 tygodni jak sytuacja nie wróci do tej zanim go zacząłem brac to wiadomo co z nim zrobię(coaxil brałem 3 tyg,,ból doszedł do takiego stopnia,że miałem 2 opcję ..przestac brac lub wyskoczyc przez okno)...czy może znacie jakiegoś specjaliste od trudnych przypadków jakim ja jestem gdzie kolwiek on by nie był? albo jakieś forum, bo zdaję sobie sprawę że tu nie ma lekarzy..p....mi tak cholernie szkoda tego życia, które mi ucieka...walcze..ale na nic się to nie zdaję...może troche zawracam dupę..no ale lepsze to niż patrzenie się w sufit d...może paroksetynka zatrybi...ale doświadczenie z lekami podpowiada mi że chyba to nie nastąpi...:(
depresyjny098
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 26 gru 2009, 15:14
Mozliwe ze od Seroxatu mozna miec problemy z mikcją?
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 26 gru 2009, 17:25
hm.. niektore osoby maja podobne problemy z mikcja na paroksetynie co zreszta bardziej prawdopodobne jest na klomipraminie:)
zdesperowany1
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Psychotropka`89 i 24 gości

Przeskocz do