PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Seroxat

przez anita2330 16 gru 2009, 20:28
ja leczyłam się seroxatem 8 lat z 3 przerwami. teraz mam najdłuższą, bo prawie rok i niestety czuję, że znowu będę musiała zażywać leki. na początku zaczął u mnie działać po około pół roku, później, gdy byłam w gorszych stanach, przechodziłam na dawkę 2 x 20 i po 2 tygodniach następowała poprawa(wtedy wracałam do swojej normalnej dawki, czyli 1x 20). teraz również zamierzam wrócić do seroxatu (a konkretnie do paxtinu, bo to dokładnie to samo, z tym, ze jest 2 razy tańszy), bo mam zaufanie do tego leku. jak wiadomo kazdy lek jest inny i to psychiatra powinien zdecydować o tym, którego użyć, ale jeśli objawy uboczne utrzymuja się dłużej niz 2 tygodnie, to nalezy lek odstawić i zmienic na inny( oczywiście tylko i wyłącznie pod kontrolą psychiatry). ja nigdy nie miałam większych przebojów po paroksetynie, na początku zażywania kołatania serca, jednak szybko minęły.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
14 gru 2009, 22:19

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 16 gru 2009, 21:19
zdesperowany1 yhy ja miałem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: ParoMerck

przez zdesperowany1 16 gru 2009, 21:30
eh:( moja przyszlosc stoi pod znakiem zapytania... a jak dokladnie czules sie?lekarz nic Tobie nie zaproponowal jako dodatkowego leku? co teraz bedziesz bral?
zdesperowany1
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

przez kasia000 17 gru 2009, 10:01
anita a w jaki sposób odstawiałaś seroxat?????nie czułaś objawów odstawiannych? jak to zrobic podziel sie z nami radami;-))
kasia000
Offline

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 17 gru 2009, 11:25
zdesperowany1 na poczatku byly te skurcze dosc mocne potem stopniowo zmniejszaly sie. Teraz nic nie biore odstawiłem lek wyżej jest moja notatka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: ParoMerck

przez dota8 17 gru 2009, 13:20
Witam. Jestem tu nowa ale czytam was już od dłuższego czasu.
Niestety ja tez mam nerwicę lękową. Chciałabym sie od was dowiedzieć coś w tym temacie:
Zażywam paromerck 20 mg od 7 tygodni. Nie będę opisywała co było na początku czyli prawie 4 tygodnie). Po tym okresie nastąpiła poprawa na tydzień. potem tydzień źle ale lepiej niż przed zażywaniem. Potem znów poprawa troszkę dłuższa, a teraz znów kanał. Musze dodać że przez ten okres zażywałam też neurol 0.5 SR. Od wtorku zażywam już Zomiren 0.25x1 żeby móc powoli odstawić
to benzo. Czy to przez to że zmniejszam dawkę benzo znów czuję się do bani? Ile to może potrwać? Przeciez skoro zażywam paromerck to powinno być ok, czy się mylę. Dodam że moim głównym objawem nerwicy są zawroty głowy i zachwiania równowagi.
Proszę o radę.
Pozdrawiam Anka
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
17 gru 2009, 13:04

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 17 gru 2009, 13:31
dota8 ja ci powiem ze ja tez brałem 7 tygodni paromerck ale tylko na początku się dobrze czułem potem z tygodnia na tydzien objawy uboczne były nie przechodziły często byłem bardzo senny i teki bez energi zmuszałem sie do różnych czynności i tez puls miałem przy nim 100 teraz tydzien prawie jak nie biore i organizm normalnie funkcjonuje mi paromerck wiec tak sobie pomógł fakt wyciszył lęki ale ogólne samopoczucie siły itd to tak średnio było u mnie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: ParoMerck

przez zdesperowany1 17 gru 2009, 16:38
a te napiecie miesni gdzie glownie czules? bo ja na karku..
zdesperowany1
Offline

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 17 gru 2009, 18:13
w nogach i rekach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: ParoMerck

przez zdesperowany1 17 gru 2009, 22:44
po miesiecznej kuracji paroksetyna chyba koncze z nia i zdaje sie wylacznie na siebie... nie wytrzymuje juz drzenia miesni i tego rozdygotania.Sam odkladam bo lekarz sugeruje ze to nie wina leku.Mam dosc!
zdesperowany1
Offline

Re: Seroxat

przez anita2330 20 gru 2009, 18:52
oczywiście ,że czułam, tym bardziej, że 2 razy odstawiłam go sama bez konsultacji z lekarzem. Przede wszystkim ból głowy: masakryczny, przy każdym odchyleniu głowy, choćby najmniejszym, czułam się, jakby ktoś grał moją głową w kręgle i tak przez jakieś 2 tygodnie, potem przechodzi. Plus napady agresji i wściekłości. Ale tutaj pozytyw: wystarczy brać co 2 dzień tabletkę przez jakieś 2 tygodnie, potem po pół(też przez 2 tyg.) i odstawić zupełnie. Zero efektów ubocznych. A one są męczące, bo człowiek nie wie, czy dobrze zrobił, kiedy odczuwa bóle i szlag go trafia co chwila, zaczynasz się zastanawiać, czy na pewno powinnaś lek odstawić, bo przecież się pogarsza. Ale bez obaw, ta metoda działa i nie ma co sie przejmować. mnie przechodziły efekty uboczne po 2 tyg. zawsze,a zupełnie bezbolesnie się to odbyło przy stopniowym odstawianiu. Juz jestem rok bez paroksetyny, ale co z tego , jak się pogorszyło.także ja wracam do brania,a Tobie życzę odstawienia bez ubocznych efektów i żebyś juz nigdy nie musiała po niego sięgać.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
14 gru 2009, 22:19

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 21 gru 2009, 11:56
u mnie juz nie ma zadnych efektów odstawienia a nie biore juz 10 dni tylko ze spaniem kłopoty:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: Xetanor

przez hutch 21 gru 2009, 13:14
ARKETIS to zdecydowanie najtańszy odpowiednik tabletki te wygladaja ja wyprodukowane u ruskich w piwnicy :) łatwo sięsypia a w ustach od razu rozpuszczają i ten ochydny smak ale DZIAŁAJĄ wiec po co przepłacać :)
A tak w ogóle, to po leki tego typu, możecie się też zgłaszć do swojego lekarza rodzinnego. Zarówno ja, jak i dużo moich znajomych tak właśnie robi, by nie stać w kolejce kilometrowej do psychiatry, jeśli jej celem jest tylko otrzymanie recepty.

KOLET, muszę to sprawdzić
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Xetanor

przez KOLET 22 gru 2009, 01:28
Właśnie dziś byłam u mojego lekarza rodzinnego po ARCETIS. Fakt, jego wadą jest to, że jest bardzo niedobry w smaku, a do tego jak się dziś przekonałam, nie kosztuje już 5 zeta ,ale około 13 :shock: . Cóż zrobić, bez niego ani rusz :roll:
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 sty 2007, 17:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do