PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 07 gru 2009, 16:12
no ja mam na paroksetynie puls w poludnie nawet 50:)
zdesperowany1
Offline

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez sadi31 08 gru 2009, 18:25
słuchajcie czy tez tak macie ze po paroksetynie w momencie zasypiania telepie wami i rzuca tak jakby elektrowstrząsy były??? ja to mam coraz częściej i trochę mnie wnerwiać to zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
363
Dołączył(a)
25 maja 2009, 19:29
Lokalizacja
Warszawa

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez aree1987 08 gru 2009, 19:02
Tak jest często na SSRI też tak mam niekoniecznie po paro.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck

przez Pain 08 gru 2009, 19:02
Sadi31, a długo go bierzesz? Ja po 10 dniach na Paro chyba zacznę go sobie chwalić. Działania niepożądane chyba już minęły, a lęki, myśli i płacz są jakby zminimalizowane. Chociaż z drugiej strony przyczynia się do tego Anioł, który od jakiegoś czasu gości w moim życiu...
Offline
Posty
128
Dołączył(a)
13 lis 2009, 18:23
Lokalizacja
Solec Kujawski

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 09 gru 2009, 13:17
sadi31 napisał(a):słuchajcie czy tez tak macie ze po paroksetynie w momencie zasypiania telepie wami i rzuca tak jakby elektrowstrząsy były??? ja to mam coraz częściej i trochę mnie wnerwiać to zaczyna


ja tak mam i mnie to strasznie wkurza
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez just fine 10 gru 2009, 19:25
ja też. ale minimalnie, niedużo więcej, niż normalnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 paź 2009, 17:30
Lokalizacja
wawa

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 13 gru 2009, 21:35
hej wiecie odstawiam paromerck i z objawów odstawiania mam tylko takie dziwne parcie w czole takie dziwne uczucie cos w stylu zawrotow
głowy ale nie do konca... mial ktos z was cos takiego i ile to moze trwac? Jednak serce mi tak szybko biło przez ten lek bo jak go nie biore
to serduszko normalnie sobie pracuje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 13 gru 2009, 21:41
hej wiecie odstawiam paromerck i z objawów odstawiania mam tylko takie dziwne parcie w czole takie dziwne uczucie cos w stylu zawrotow
głowy ale nie do konca... mial ktos z was cos takiego i ile to moze trwac? Jednak serce mi tak szybko biło przez ten lek bo jak go nie biore
to serduszko normalnie sobie pracuje... a i nie jestem juz taki senny...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Seroxat zmiana na Paxtin czy Rexetin ???

Avatar użytkownika
przez ketjow 13 gru 2009, 22:20
Witam troche sie u mnie pogorszyło i chce zwiekszyc dawke Seroxatu ale jest drogi i lekarz zapisal mi Paxtin 40mg ale nie ma w aptekach czy robul ktos z was zamiane z tych leków co w temacie pozdrawiam i spokojnego tygodnia życze
Rzeczywistość daje więcej wrażeń niż fikcja
Avatar użytkownika
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
11 lis 2008, 02:11
Lokalizacja
Poznań

Re: Seroxat zmiana na Paxtin czy Rexetin ???

przez betty_boo 14 gru 2009, 22:15
ja nie robiłam ale w aptece niejednokrotnie mi proponowali tanszy rexetin zamiast drozszego seroxatu. wtedy sie nie zgadzałam bo byłam przewrazliwiona ale teraz nie zrobiłoby mi to zadnej róznicy (tylko ze teraz i tak juz nie potrzebuje tych leków:).

te 3 leki to nazwa tej samej substancji - paroxetyny, to samo działanie itd. chodzi tylko o firmę i reklamę.

ja bym zmieniła jesli zalezy Ci na cenie.
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Re: Seroxat zmiana na Paxtin czy Rexetin ???

przez equazen 15 gru 2009, 03:17
Generalnie są dwie szkoły na temat leków generycznych.

Pierwsza szkoła mówi, że najlepiej brać te tańsze bo to ta sama substancja chemiczna.

Natomiast druga szkoła bierze pod uwagę proces otrzymywania substancji chemicznych.
Jak wiadomo tą samą substancję można otrzymać za pomocą różnego rodzaju syntez
przy użyciu różnych składników. Każdy z tych składników ma swoją czystość itp.

Moje subiektywne odczucia przykładowo dla alprazolamu: czuć ogromną różnicę pomiędzy
xanaxem a zomirenem (1mg) oczywiście wygrywa orginał.

Jeśli natomaist chcesz przejść na generyk po to by zwiększyć dawkę to tak czy siak powinien
działać mocniej od 20 seroxatu jeśli przykładowo będziesz brała 40mg rexetinu.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
02 gru 2009, 01:06

Re: Xetanor

przez KOLET 16 gru 2009, 18:11
Witam wszystkich!!! Również należę do osób, które biorą Xetanor i to od dwóch lat :? Bez niego nie dałabym radę, teraz to wiem. A piszę to po to, by przekonać co niektórych, że gdy nie możemy dać sobie radę sami, powinniśmy skorzystać ze wsparcia psychiatry :smile: I jeszcze dwie sprawy. Po pierwsze Xetanor ma swój zamiennik o nazwie ARKETIS. Jest dużo tańszy, kosztuje w granicach 5 złotych. Spełnia tą samą rolę, co XETANOR. Biorę ARKETIS od dwóch miesięcy i nie zauważyłam zmiany, jakoby był to może gorszy lek. A tak w ogóle, to po leki tego typu, możecie się też zgłaszć do swojego lekarza rodzinnego. Zarówno ja, jak i dużo moich znajomych tak właśnie robi, by nie stać w kolejce kilometrowej do psychiatry, jeśli jej celem jest tylko otrzymanie recepty. Pozdrawiam wszystkich 3mcie się ciepło :mrgreen:
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
04 sty 2007, 17:55

Re: ParoMerck

przez zdesperowany1 16 gru 2009, 19:57
tez sie meczyliscie z napieciem miesni na ssri? :( miesiac przyjmuje i mna trzesie ..chyba nie dam rady tego brac
zdesperowany1
Offline

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 16 gru 2009, 19:58
tez sie meczyliscie z napieciem miesni na ssri? :( miesiac przyjmuje i mna trzesie ..chyba nie dam rady tego brac
zdesperowany1
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 35 gości

Przeskocz do