PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 30 maja 2014, 11:07
zigi7, a co ta tarczyca ma robić? jaki ma związek z odstawieniem paro?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez woowoo 30 maja 2014, 15:00
Więc tak zwiększył mi dawkę do 40, na miesiąc dostałam clona by wyciszyć lęki, no i Lemitrin (podobno ma pomóc paro działać).
A tak od siebie czuję się zrezygnowana, bo było dobrze a tu nagle ciach. Obwiniam się o wszystko i boję sie że ja tak nie dam rady.

:shock:

-- 30 maja 2014, 15:07 --

miałam 20mg, a teraz czuję sie mocno chora skoro ktoś mi zwiększył do 40. I co? Rzucić pracę i szukać stancji w psychiatryku? fuuuck!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 30 maja 2014, 16:43
woowoo, jaka masz diagnozę?na mnie 30 paro średnio działa, pewnie zwiększa dawkę. Czuje sie jak totalnie zryty łeb, tylko załatać sie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez woowoo 30 maja 2014, 17:01
zaczęło się od nerwicy lękowej, a teraz to już sama nie wiem, czy depresja do tego nie doszła, bo mam mega spadki nastroju. No nic, lekarz kazał wiec będę brała, on chyba wie co i jak.

fuuuck
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 30 maja 2014, 19:07
woowoo, dasz radę,tylko patrzeć jak będzie lepiej :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez woowoo 30 maja 2014, 19:49
Dzięki freda, widzę ze tez bylo juz dobrze i coś się popsuło sadzac po twojej stopce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 30 maja 2014, 19:52
woowoo, taaa,i to kilka razy,wraca cholera....wchodzę na leki,schodzę,kombinuje z dawkami i tak leci.bo co zrobić,szkoda czasu na chorowanie,trzymaj się cieplutko :D
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez zigi7 30 maja 2014, 19:58
Tojaaa napisał(a):zigi7, a co ta tarczyca ma robić? jaki ma związek z odstawieniem paro?


No nie ma po tym ziółku objawów odstawianych, czujesz się lepiej, próbowałem więc wiem co mówię.
Główny składnik to bajkalina ale to zioło ma wiele równie dobrze działających prozdrowotnie substancji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
29 sty 2013, 20:39

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 31 maja 2014, 09:31
no i w nocy się zaczęło...przegrałam,nie chcę tak się czuć.....a rano posłusznie wzięłam tabletkę ,wszystko poszło psu w dupę.za tydzień do lekarza i powiem:nie dałam rady.biorę dwadzieścia mg,nie wiem co będzie.do tego mam anginę,sprawę w sądzie o spadek,kłótnie.naiwna istota ze mnie,trudno będę wcinać paro do końca życia :evil:
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 31 maja 2014, 11:07
freda, co cię wzięło w nocy? Przecież dopiero odstawilas paro? Może to objawy odstawienne?ciesz sie ze działa, bo na mnie 30 paro średnio i juz nie wiem na co zmieniac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 31 maja 2014, 11:12
Tojaaa, nerwica w całej okazałości.wymioty,rozwolnienie,duszności ataki paniki,nie dałam rady.od poniedziałku nie brałam.dziś wzięłam całą tabletkę,ciekawe czy mnie przetrzepie
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 31 maja 2014, 12:35
Suka /cenzura/......szybko Cie wzięło, myślałam, ze chociaż pare miesięcy spokoju żaliczysz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez elfrid 31 maja 2014, 14:29
freda napisał(a):Tojaaa, nerwica w całej okazałości.wymioty,rozwolnienie,duszności ataki paniki,nie dałam rady.od poniedziałku nie brałam.dziś wzięłam całą tabletkę,ciekawe czy mnie przetrzepie


Te wymioty, rozwolnienie to przypadkiem nie objawy odstawienne paro? Jeśli wzięcie jednej tabletki paro od razu pomogło, to raczej wskazuje na uboki.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez tomek0700 31 maja 2014, 16:59
heh no i ja wrocilem do paro :-) bylem jakies niecale dwa miesiace bez tabsy ale moje objawy somatyczne nie dawaly spokoju.
Najgorsze, ze dzisiaj wzialem 3 tableke paro (3 dzien brania) i mam takie zaostrzenie, ze szok. Niby bralem 1,5 roku i bylo ok, ale zaczynam sie martwic. Wiem, ze 3 dni to tyle co nic ale moglo to juz zaczac dzialac?
Offline
Posty
88
Dołączył(a)
06 sie 2012, 13:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do