PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Luki_is_back 15 maja 2014, 20:30
hania33, ocenić bilans zysków i strat. Nie ma chyba nic gorszego od ataków paniki, to na uboki można przymknąć oczy.
Luki_is_back
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Użytkownik123 15 maja 2014, 20:30
szczerze mówiąc, parogen był chyba najlepszym lekiem, który brałam, a było ich dużo. chyba bede zmuszona do niego wrócić.
OD 16 MAJA
CONVULEX300mg
SERONIL40mg

nic nie pomaga, jeżleli i to nie pomoże wracam do PAROGENU
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
12 maja 2014, 13:57

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 15 maja 2014, 20:33
Luki_is_back, Masz racje , ale mi prolaktyna rosnie dosc szybko..zobacze co powie lekarz.

-- 15 maja 2014, 20:35 --

Użytkownik123, Na ile po odstawieniu pomogl?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Użytkownik123 15 maja 2014, 20:37
hania33 napisał(a):Luki_is_back, Masz racje , ale mi prolaktyna rosnie dosc szybko..zobacze co powie lekarz.

-- 15 maja 2014, 20:35 --

Użytkownik123, Na ile po odstawieniu pomogl?



po odstawieniu może dwa tyg było dobrze. ale tylko przy nim czułam sie nawet spokojna i opanowana.
OD 16 MAJA
CONVULEX300mg
SERONIL40mg

nic nie pomaga, jeżleli i to nie pomoże wracam do PAROGENU
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
12 maja 2014, 13:57

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez piotr31 15 maja 2014, 23:51
magnolia84, problem z nerkami może również przyczyniać się do powstawania łatwo siniaków. Przed paroksetyną miałaś z tym jakiś problem?
Wielcy ci, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie ubierają tego w słowa.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
549
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 09:17
Lokalizacja
lubelskie

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Marian_Paździoch 16 maja 2014, 09:35
U mnie było dobrze może 2 tygodnie po odstawieniu. Później nerwica wróciła ze zdwojoną siłą. Dzisiaj wracam do paroksetyny.
Marian_Paździoch
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 16 maja 2014, 09:40
Dzisiaj wracam do paroksetyny.

tylko jak znowu poczujesz sie na niej dobrze , to jej nie odstawiaj , ewentualnie zmniejsz ( ale nie za wiele ) wysokość dawki ,,, i modyfikuj ją w zależności od samopoczucia . ;)

-- 16 maja 2014, 09:40 --

Dzisiaj wracam do paroksetyny.

tylko jak znowu poczujesz sie na niej dobrze , to jej nie odstawiaj , ewentualnie zmniejsz ( ale nie za wiele ) wysokość dawki ,,, i modyfikuj ją w zależności od samopoczucia . ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 16 maja 2014, 12:08
piotr31, przed paroksetyną nie miałam z tym problemu

Myślę też o tym, żeby zacząć brać 5-HTP kiedy będę mniej więcej w połowie redukcji dawki paroksetyny, albo po całkowitym z niej zejściu. Porozmawiam jeszcze o tym z moim psychiatrą.
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 16 maja 2014, 14:45
magnolia84, gdy ja bylem na dawce 30 mg, to miałem problemy z krwotokami z nosa,bo były obfite,ale gdy podwyższyłem dawkę do 40 mg to krwotoki przestały się pojawiać.

najgorszym objawię ubocznym jaki mi doskwiera jest spadek koncentracji. :?
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Marian_Paździoch 16 maja 2014, 20:48
Śmiercionauta, jakieś sposoby na podwyższenie koncentracji są, ale paro w wyższych dawkach faktycznie pozbawia człowieka koncentracji i spowalnia myślenie ;)
Marian_Paździoch
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez devnull 17 maja 2014, 01:56
u mnie po Paroksetynie nie było siniaków, ale występował wyjątkowy ból nóg, który opisywałem wcześniej.
dlatego powróciłem do Escitalopramu.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez żyj_tak_jak_chcesz 17 maja 2014, 19:28
Witam.

Jestem nowy na forum. Mam pytanie, szukam pomocy. Otóż od kilku dni biorę 2 tableki Parogenu po 20 mg, wcześniej przez ponad rok brałem 1 tabletkę i pomagała, ostatnio było gorzej i lekarz zalecił mi 2 tabletki, zaczynałem od 1,5 przez tydzień. Dzisiaj czuje sie tragicznie, tak jakby wszystkie moje objawy nerwicy nawróciły. Czuje odrealnienie i boje sie robić cokolwiek bo czuje sie jakbym był we śnie a nie na jawie. Czy to może być powód zwiększenia dawki? Prosze odpiszcie. PS. Zauważyłem u siebie po raz pierwszy w życiu totalny brak popędu płciowego, po prostu zero.
Posty
1
Dołączył(a)
17 maja 2014, 19:21

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Marian_Paździoch 17 maja 2014, 21:47
Ten lek znany jest z niwelowania popędu seksualnego, wiedzie prym pod tym względem :P
Zwiększenie dawki może spowodować nasilenie objawów Twoich zaburzeń. z czasem to po prostu mija. Choć poczucie "obcości" samego siebie przy większych dawkach faktycznie może się pojawiać. Miałem tak i ja, przez nadmierne działanie zobojętniające tego leku.
Ale i tak - niech żyje paro! Trzeci raz wyciąga mnie z wielkich lęków, depresji i bezsilności.
Marian_Paździoch
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 18 maja 2014, 11:14
Śmiercionauta napisał(a):magnolia84, gdy ja bylem na dawce 30 mg, to miałem problemy z krwotokami z nosa,bo były obfite,ale gdy podwyższyłem dawkę do 40 mg to krwotoki przestały się pojawiać.

najgorszym objawię ubocznym jaki mi doskwiera jest spadek koncentracji. :?



Marian_Paździoch, to zdradź mi te patenty, bo to robi się już niepokojące. przez brak koncentracji w pracy mogę zrobić sobie krzywdę, albo komuś innemu :?
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8838
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do