PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: ParoMerck

przez Venus 22 paź 2009, 23:06
bliksa to jest właściwie średnia dawka. Ja też wejdę lada chwila na 40mg,
a mam dojść do 60.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 22 paź 2009, 23:08
Venus, ja tez na 60mg. wlasciwie to od poczatku zazywam tą srednią(40). moze za duzo jak na początek...
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: Seroxat

przez zdesperowany1 24 paź 2009, 21:24
Dziiieendobry:) a raczej dobrywieczor :P

mieliscie te straszliwe roztrzesienie po paroksetynie i drzenia mięsni na poczatku brania? po jakim czasie mineło wam?:)
zdesperowany1
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

przez kasia000 27 paź 2009, 09:08
hej...
mam problemik ktory chyba sama sobie stworzylam...i nie ukrywam ze licze na wasze wsparcie;-(
wczoraj skusilo mnie ,zeby sobie poczytac chyba angielskie fora,zalaczylam tlumaczrnie strony-i znalazłam historie ludzi na seroxat,paxil ....i ogólnie czułam sie dobrze ale jak przeczytałam jak ludzie cierpią podczas odstawienia(A sama jestem na etapie odstawienia biore pół dawki czyli 10mg)i wszędzie pisze o tej bezsennosci-a tu mam fobie na tym punkcie!i wyobraźcie sobie nie spałam całą noc wmówiłam sobie chyba ze mnie to też dopadło bo przeciez zmniejszyłam dawkę i skoro inni mają to ja tez musze miec bezsenność....załamka,serce mi waliło jak oszalałe pomimo ze wzięłam lerivon jak zwykle,ok.2 w nocy wzięłam hydroxyzynę bo nie umiałam sie uspokoić-przes oczami miałam tylko kompa i teksty o bezsennosci i cierpieniu ludzi na nią...wiem moze to jest smieszne ale dziś znów czuje sie fatalnie...........spiepszyłam to co juz miałam czyli pół dawki i było ok!a teraz nie wiem czy mam wracaĆ DO CAŁEJ TABL.?nie wiem dół dół
kasia000
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 27 paź 2009, 12:24
Myslę Kasiu że powinnaś zastosować sie do swoich własnych rad z tematu CIĘŻKA PRZEWLEKŁA BEZSENNOŚĆ tzn przestać tak dużo uwagi skupiać na temacie bezsenności i na tym czy zaśniesz czy nie - zacznij to olewać - bede spała to bede nie to nie nic złego sie nie stanie (Twoje słowa). Ponadto, jak zauważyłam, w sposób nadmierny czytasz internet - chociaż radziłaś coś przeciwnego.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w odstawianiu seroxatu - myślę że nie warto rezygnować z pierwszych sukcesów w procesie odstawiania z powodu jednej nieprzespanej nocy.
Na pocieszenie - ja po roku ciężkiej bezsenności na dzień dzisiejszy odstawiłam wszystkie leki i śpię świetnie o własnych siłach - nawet lepiej niż po lekach, w tym po lerivonie.
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Seroxat

przez Grubcia 27 paź 2009, 17:24
Witaj Kasiu.Przepraszam,ze dopiero teraz odpowiadam,ale niestety dopiero teraz mam czas.Odpowiadajac na Twoje pytanie. Nie mam problemow ze snem.Biore 90mg leriwonu.Odstawiaj dalej Seroxat,nie warto rezygnowac z odstawiania.Powiedz sobie tak,nie bede spala trudno,nic sie takiego zlego nie stanie.Wiem ,ze latwo mi mowic.Jak zaczynalam brac fluoxetyne,nie moglam wogole spac.Nie spalam cale noce,wkurzalam sie,a im bardziej chcialam zasnac tym bardziej nie moglam.Musialam sobie powiedziec no trudno najwyzej znowu nie bede spac i nie spalam.Zasypialaam dopiero po ok.3nieprzespanych dobach.Przeszlo mi po paru tygodniach i teraz juz jest ok.Moze sprobuj np.poczytac ksiazke?Powodzenia,dasz rade.
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

przez kasia000 27 paź 2009, 17:41
Grubcia a na 90 mg lerivonu nie masz problemów ze snem wcale?
kasia000
Offline

Re: Seroxat

przez Grubcia 27 paź 2009, 18:02
Nie mam wcale,ale na wlasna reke nie zmienaj sobie dawkowania,co najwyzej mozesz pogadac o tym z lekarzem.A hydroxyzyna pomogla Tobie na sen?Czy tylko na uspokojenie?
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Anna R. 28 paź 2009, 09:47
Grubcia, czyli obecnie bierzesz Seronil-Edronax-Lerivon? W jakich ilościach te pierwsze? A swoją drogą gratuluje kombinacji i mam nadzieje, ze postawi cie na nogi ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Seroxat

przez Grubcia 28 paź 2009, 10:46
Dziekuje,tez mam taka nadzieje,juz widze poprawe,w porownaniu do tego co bylo wczesniej.Seronil40mg, Edronax8mg
Tylko cena edronaxu mnie dobija:(
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Anna R. 28 paź 2009, 11:02
A ile kosztuje miesięczna kuracja?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Seroxat

przez Grubcia 28 paź 2009, 12:33
Na sam edronax wydaje ok111zl jest tylko 20tabl w opakowaniu,wiec na miesiac potrzebuje 3 opakowania takze wydaje mi sie duzo,zwlaszcza,ze to dosc specyficzny lek ,o waskim spektrum dzialania.Dla mnie taka cena to gruba przesada,no,ale trudno,tak juz niestety jest...
Grubcia
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez namiestnik 28 paź 2009, 20:44
kasia000, odstawiaj dalej i nie czytaj takich stron. Najwyraźniej źle na Ciebie wpływają. Niestety nie polecę stron gdzie miliony ludzi opisują jak bezproblemowo odstawiali paroksetynę, bo Ci poprostu o tym nie piszą. Ale wierz - tak jest zazwyczaj!

Pamiętaj, że bardzo łatwo sobie coś wkręcić. A tu to nie odbieramy tego jako tak samo oczywiste jak w wielu ludzkich, życiowych sprawach. Jeżeli będziemy np. czytać same strony o tym jak to ktoś wyszedł z domu, wsiadł do samochodu i miał wypadek to całkiem możliwe, że dojdziemy do wniosku, że same wypadki się zdarzają. A ludzie mają taką naturę, że nie piszą gdy udało się wyjść, wsiąść bez problemów do samochodu, nic ciekawego się po drodze nie wydarzyło, pojechali tam gdzie mieli pojechać i wysiedli. Ludzie piszą czasami gdy ich emocje poruszą i gdy zdarzy się coś ciekawego. A piszą bardzo często gdy zdarzy się coś niesamowitego, bardzo złego. Coś przed czym chcą przestrzec.

Tak, że z dystansem i jak takie strony źle Ci robią to nie czytaj :) Ew. jak sobie już na dobre wkręciłaś to poproś lekarkę o coś na sen na krótki czas - oczywiście po rozważeniu przez nią czy to dobre rozwiązanie.

Pozdro!

I smacznego spania! :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seroxat

przez kasia000 28 paź 2009, 22:36
już mi trochę lepiej...minął dołek i juz nigdy nie bede czytała głupot na zagranicznych forach bo mam wrazenie ze to jakaś nagonka i zmowa zeby tak demonizować seroxat ...szok-więc dziekuje za słowa otuchy-jak narazie dalej 10 mg seroxatu i 30 mg lerivonu-pozdrawiam
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 11 gości

Przeskocz do