PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez forfiter 07 kwi 2014, 14:19
hania33, problem z pamiecia krotkotrwala to malo powiedziane cos ala 'Hilary gdzie sa moje okulary' :D no nic spróbuje sobie radzic bez leków moze splynie na mnie madrosc oswiecenia.
Paroksetyna 20mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
27 gru 2012, 16:11

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 kwi 2014, 14:28
Sam88, Pobierz jeszcze 2 tyg. jezeli nie przejdzie idz do lekarza.

forfiter, Oj znam to , brales 20 mg? czy podwyzszales dawke?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Sam88 07 kwi 2014, 14:41
2 tygodnie?? Masakra :(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
07 kwi 2014, 11:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez forfiter 07 kwi 2014, 14:57
hania33, 20mg bralem przez 2 miesiace gdzies, potem miesiac 40mg i mam dosc, teraz bez paro wrocila szybka reakcja lepsza koordynacja i jakos tak w ogole sie czuje dobrze ;p
Paroksetyna 20mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
27 gru 2012, 16:11

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Patrykeight 07 kwi 2014, 16:24
Odpuściłem po 11 dniach...
Miałem już dość że cały czas leżę, okropnej niechęci do działania, i jak leże mam ochotę chodzić po mieszkaniu, bo czułem że nie mogę spokojnie leżeć czy siedzieć. Brak apetytu. Dziś nie wziąłem i nadal się to wszystko utrzymuje, dalej niech to przejdzie...
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
03 lut 2014, 16:08

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 kwi 2014, 18:02
forfiter, Będziesz próbował innych leków?

Patrykeight, 11 dni to zbyt malo, ale skutki uboczne byly silniejsze widze...ja przez caly okres brania czułam sie dobrze 3 miesiące...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez lucy1979 07 kwi 2014, 18:10
Sam88 napisał(a):2 tygodnie?? Masakra :(

Jezu co za maruda, to normalne, ze masz takie uczucia na początku. lada dzień będzie lepiej, może za 2 dni nawet, a Ty chcesz zrezygnować?
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez freda 07 kwi 2014, 18:25
Sam88, początki są trudne i trzeba przetrwać.spróbuj się czymś zająć,a nie myśl wciąż o swoim samopoczuciu.
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez forfiter 07 kwi 2014, 20:20
hania33, niestety na bank do nich wroce, bo mozna im zarzucic wieeele, ale troche prostuja to bledne myslenie ktore tak skrupulatnie pielegnowalem przez lata :mrgreen:
Paroksetyna 20mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
97
Dołączył(a)
27 gru 2012, 16:11

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez murbeton 07 kwi 2014, 21:01
Jestem w fazie odstawiania paroksetyny (paroxinor). Brałam przez 7 miesięcy dawkę 30 mg. Podjęłam decyzję, w porozumieniu z moją lekarką, że odstawiam. Na moje pytanie, w jaki sposób mam odstawiać, psychiatra powiedziała mi "przez kilka dni pół tabletki". Brałam przez tydzień pół tabletki. Lekkie zawroty głowy były moim jedynym objawem. 3 dnia od całkowitego odstawienia leku objawów pojawiła się cała masa: bardzo silne zawroty głowy, mdłości, zmiany nastrojów, silne uderzenia gorąca, później straszne zimno, i jeszcze uczucie "przejeżdząjącej przez głowę ciężarówki". No i koszmary. Codziennie nowe kino akcji. Od kilku dni biorę ćwiartkę tabletki, ale objawy wciąż się utrzymują. Za 3 tygodnie wybieram się w podróż moich marzeń i mam ogromną nadzieję ustąpienia do tego czasu objawów. Jakie macie doświadczenia w tym temacie? Mam żal do lekarki, że takie objawy mogą sie pojawić (szczególnie w trakcie tak szybkiego, jak się póżniej dowiedziałam odstawiania leków). Gdybym wiedziała, że może się takie scenariusz odstawiłabym leki po powrocie z wakacji.
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
07 kwi 2014, 20:49

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 kwi 2014, 21:12
murbeton, Zbyt szybko kazała odstawić .. :(

-- 07 kwi 2014, 21:20 --

Wiec praktycznie w tydzień zeszłaś całkowicie z leku? Niestety jedni schodzą bezboleśnie inni gorzej , brałaś 30 mg , ja bym brała 20 mg przez tydzień , nawet dwa , później pol przez tydzień..nastepnie cwiartke tez przez tydzien.. :roll:

-- 07 kwi 2014, 21:21 --

forfiter, :mrgreen:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez murbeton 07 kwi 2014, 21:53
hania33, teraz też tak myślę, ale wtedy nie przyszło mi do głowy, żeby polemizować :)
a teraz nie wiem co robić dalej. na razie od 3 dni biorę ćwiartkę tabletki (skoro wcześniej brałam połówkę). Postanowiłam sobie brać tak przez tydzień, ale wkurza mnie, że sama muszę sobie dawkować.

-- 07 kwi 2014, 22:28 --

Sam88 napisał(a):Witam,

Prosze pocieszcie mnie..
Jestem na Parogenie od 17 dni.. I nadal nic.. Przez pierwszy tydzien biegunki i nudności i oczywiście poczucie osłabienia i uścisk głowy.. Zaczynałem od pół tabletki przez 4 dni potem jedna tabletka.. Niestety żadnej poprawy cały czas czuje uścisk w głowie do tego nie mam apetytu straciłem 10 kilo..czy ten lek zacznie wogole działać? A moze ja nie mam nerwicy..


Ten lek zacznie działać. Trzeba niestety uzbroić się w cierpliwość. Ja miałam dużo objawów somatycznych nerwicy (bóle brzucha, drętwienia kończyń, drgawki, ucisk w klatce piersiowej). Pierwsze objawy zaczęły ustępować po 3 tygodniach. Potem już było coraz łatwiej. Po 2 miesiącach większość objawów ustąpiła.
Zanim zdecydowałam się na branie leków bardzo długo się męczyłam i szukałam innych przyczyn moich dolegliwości. W końcu gastroenterolog przekonał mnie, żeby spróbować z lekami...
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
07 kwi 2014, 20:49

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 kwi 2014, 22:41
murbeton, Niektórzy pisali , ze skutki odstawienie trwaly u nich od 10 do 14 dni..

-- 07 kwi 2014, 22:44 --

murbeton, Wiec lek Tobie pomogl? od poczatku bralas 30 mg?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez devnull 08 kwi 2014, 01:25
Czy są tu jakieś osoby którym paroksetyna pomogła konkretnie na nastrój ?
Bo brałem ją wiele lat temu i pamiętam, że najlepiej uspokajała ale jak z nastrojem to już nie pamiętam.
Ktoś brał wcześniej Citalopram/Escitalopram ? i ma porównanie.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 39 gości

Przeskocz do