PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

przez aga7000 21 mar 2006, 17:28
hmmm....ja jutro mam zaczacbrac seroxat,przedtem bralam luxete ale nie wytrzymalam i po tygodniu bylam spowrotem u lekarza...za duzo objawów ubocznych , mam nadzieje ze ten lek nie bedzie mial ich az tyle...od pewnego czsu mam mdlosci i boje sie ze sie one naśilą...ale jestem dobrej mysli :D trzeba sie z tym nauczyc życ, na poczatek leki a potem moze jakis psycholog...jestem umowiona do niego na wtorek
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
21 mar 2006, 16:31
Lokalizacja
toruń

Nic dziwnego-dolegliwości.

Avatar użytkownika
przez Hadrianus 23 mar 2006, 00:36
Nie dziwię się że po leku REXETIN czujesz się fatalnie. Nie polecam tego leku - a szczegulnie dla ludzi młodych. Jest to charakterystyczne że podczas jego przyjmowania występuje szereg dolegliwości. Poczytajcie ulotkę tego leku to będziecie wiedziec o co mi chodzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
19 mar 2006, 00:12
Lokalizacja
Gdańsk

Avatar użytkownika
przez towdy 24 mar 2006, 21:37
u mnie kosztuje tylko 36 zł... jutro zaczynam zażywać. mam duże nadzieje związane z tym lekiem. psychiatra mówił, że jest genialny, tylko przez pierwsze 2 tygodnie nierzadko występuje pogorszenie stanu pacjenta. ale gdy już się przebrnie przez ten okres może być później naprawdę dużo lepiej. jeśli chodzi o skutki uboczne na ulotce to mnie nie przerażają ani trochę :P . psychiatra mówił mi też, że lekarze czasem boją się go zapisywać po podobno pojedynczych przypadkach samobójstw w Stanach w trakcie zażywania paroksetyny
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez cicha woda 30 mar 2006, 21:38
6 dni temu dołączyłam do biorących Seroxat. Na początek mam małą dawkę tj. 10 mg. Moim problemem po wzięciu leku są bóle i zawroty głowy. Czy wy też mieliście na początku takie objawy? Jak długo to może potrwać?
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez emiflo 01 kwi 2006, 21:51
ja brałam, ale oprócz "normalnych " skutków ubocznych nic w ciele nie było :)
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

przez kukubara 01 kwi 2006, 21:55
To na mnie ten rexetin dziala cudownie.... :D adrenalina krazy ,piersi o numer wieksze :D ciagla ochota na doznania erotyczne....ale mi podpasowal :D :D :D
"wypromuj milosc ..specu od reklamy"
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

Avatar użytkownika
przez emiflo 01 kwi 2006, 23:12
a nie jestes w ciąży ? :D
---Na najważniejszych skrzyżowaniach życiowych nie stoją żadne drogowskazy -----Charles Chaplin
*****************************************
---Sekretem szczęśliwego życia jest wyrozumiałe akceptowanie zmian ----- James Stewart
Avatar użytkownika
Offline
Posty
262
Dołączył(a)
25 mar 2006, 16:09
Lokalizacja
Sieradz

przez aneczka 02 kwi 2006, 13:30
Witam! Biorę Seroxat i Tranxene prawie miesiąc, prawie żadnych efektów specjalnych (poza sennością w ciągu dnia czy tępym wyrazem oczu :shock: jak mówią znajomi) ale rewolucji też nie ma. Może trzeba jeszcze troche poczekać, mam nadzieję, że w końcu zacznie działać, bo ani lęki, ani bezsenność, ani trzęsiączka nie ustąpiły. Może jestem trochę bardziej wyciszona, ale pomimo, że siostra-lekarka mówi, że jest to lek napędowy, żadnej sprężyny nie dostałam. Coraz częściej doły nieziemskie, dusza boli a z duszy całe ciało, żeby mniej bolała tnę się co jakiś czas, gdy już nie umiem wytrzymać, albo nowe odkrycie-przypalam się czym popadnie; tylko się szpetnie goi...
ze wszystkich okien widzę nieskończoność...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
02 kwi 2006, 13:01

Avatar użytkownika
przez cicha woda 03 kwi 2006, 17:25
Niedługo mam zwiększyć dawkę Seroxatu z 10 do 20 mg.
Czy po zwiększeniu dawki odczuwaliście jakieś skutki uboczne, czuliście się gorzej, itp?
Kiedy to minęło?
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

przez kukubara 03 kwi 2006, 19:14
Jakbym byla w stanie sama sie zaplodnic to pewnie bym byla i to w niejednej 8) :D 8) :D ale takich cudow niema ,za to cudowne dzialanie serotaxu potwierdzam raz jeszcze :D :D
"wypromuj milosc ..specu od reklamy"
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
11 lut 2006, 14:09
Lokalizacja
wawa

Wrong way

Avatar użytkownika
przez towdy 03 kwi 2006, 22:46
ja obecnie jestem 10 dzień na rexetinie (paroksetyna)... po wielu, wielu próbach wreszcie trafiłem na lek, który wpływa na mnie w odczuwalny sposób... cieszę sie, bo zaczynam mieć coraz wiecej energii... z tym że ja mam też dość duży problem z lękami (ha, pewnie zaskoczeni jestesciejak cholera :) )... podobno jest to dobry lek na lęki, w ulotce też pisze, że leczy różnego rodzaju zaburzenia lękowe a ja mam wrażenie, że mi się te lęki nasiliły a nie zmniejszyły. czy to normalne, czy tylko przejściowe? powiedzcie, że później to pójdzie w odwrotnym kierunku...
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

przez Gość 04 kwi 2006, 22:22
Ja tam nigdy nie brałam żadnych leków ani nie bylam na żadnej terapii jestem niepełnoletnia i nie mam pewności czy to nerwica a może depresja
chociaż z tego co piszecie i z waszego doświadczenia wynika że te dwie dolegliwości idą w parze ze sobą....ja na początku brałam tylko magnez deprimi tabletki z pogotowia hydroxizinum ale niestety mało to wszystko pomogło....nadal się męczę nerwicaq drżenie kończyn i złe samopoczucie idzie w parze z ciągłym złym nastrojem....często czuję się odrzucona i nierozumiana...nie wiem co mam powiedzieć jak ktoś mi się pyta co mi jest od pewnego czasu tłumaczę się po prostu nerwicą mam te objawy na codzień więc ktoś kto przebywa w moim otoczeniu musi się po prostu przyzwyczaić...bo mnie nic nie jest tylko mam nerwicę uraz psychiczny i przykre przeżycia za sobą.... :|
Gość
Offline

Avatar użytkownika
przez towdy 10 kwi 2006, 23:34
rzeczywiście ten seroxat jest genialny w porównaniu do innych SSRI. wcześniej brałem fluoksetynę, fluwoksaminę, citalopram... i nic nie czułem. Po rexetinie wreszcie zaczynam widzieć zmiany na lepsze :) . kamień spadł mi z serca, bo już się bałem, że mam tą cholerną lekooporność tak zwaną :roll: może dzięki lekowi wreszcie odważę się pójść na terapię grupową
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

Witam,

przez louise 12 kwi 2006, 23:13
Ja też dostałam od lekarki ten lek >narazie wzięlam tylko jedną tabletkę.
Napiszcie mi tylko czy po nim się nie tyje ,bo na ulotce jest napisane że może (często) nastąpić wzrost masy ciala :?: a tego się obawiam
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
12 kwi 2006, 17:16
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do