PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: ParoMerck

przez 19_latek 17 wrz 2009, 14:22
Czemu na 10mg dlugo nie ujade? Poki co jest dobrze i nie wiem czy zwiekszy. Jesli zwiekszy to zaczne od 15mg i pozniej przejde do 20mg na dobę żeby znowu tych skutków ubocznych nie miec.
19_latek
Offline

Paromerck

przez ordonek 01 paź 2009, 14:28
Witam Cie
Mam depresje, mysli meczace ze nie dam sobie rady w zyciu, ze nic mi sie nie udaje, jestem z chłopakiem, on jest w Irlandii, nie moze zjechac z pewnych przyczyn, strasznie za nim tesknie, nie mam zajęcia i tak ciągle myślę, boje sie. Lekarz mi przepisal Paromerck. boje sie go wziąć, bo powiedzial mi ze co 20 osoba ma dzialania uboczne. czy tobie on pomogł?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 paź 2009, 13:46

Re: Paromerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 01 paź 2009, 16:30
mi pomógł bardzo, zaczął działac po ok. 3 tygodniach, biorę 2x20mg rano i jest OK
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Paromerck

przez Adaś2222 01 paź 2009, 17:44
Bierz ten lek jest dobry. Brałem wiele innych leków starszej generacji co niby powodują duże skutki uboczne, ale jakoś żyje. Paromerck to dobry lek.
Offline
Posty
501
Dołączył(a)
16 sty 2006, 23:49

Re: Seroxat

przez kasia000 02 paź 2009, 13:39
witajcie ma pytanie:
byłam dzis u lekarza i zaczynamy odstawienie seroxatu;-)z czego sie ciesze niezmiernie..ale..właśnie zawsze jest ale..
ja sie nastawiałam na badzoo wolne odstawienie a lekarka zaproponowała mi taki schemat:
bo aktualnie biore 10 mg i 20 mg tak na przemian codziennie.(raz tak raz tak)
a teraz mam zacząć brać 10 mg codziennie czyli zejść z tej 20-stki na 10 mg...i ustawic sie w ciagu miesiaca na 10 mg i tak do nastepnej wizyty czyli miesiąc ale nie za szybko to????ja myslałam wolniej odstawiać...co wy na to?
kasia000
Offline

Re: Paromerck

przez Venus 02 paź 2009, 13:59
Taki temat juz jest założony.

Ja biorę Paromerck 4 miesiące teraz będę zwiększała dawkę. Też bałam sie go wziąć i jak się okazało niepotrzebnie.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

przez Venus 02 paź 2009, 14:00
No, zwiększam dawkę za 20 na 30mg.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 02 paź 2009, 22:08
ja biorę 40mg . pierwsze 5 dni bralam 20mg , pozniej podwoilam dawke i czuję sie swietnie.
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: Paromerck

Avatar użytkownika
przez bliksa 02 paź 2009, 22:09
rzeczywiscie, ulotka moze przerazic, tez mialam cykora na początku :roll:
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Re: ParoMerck

przez 19_latek 03 paź 2009, 12:59
Ja biore 15mg i zwieksze do 20mg. Bardzo dobrze dziala na napady lęku w moim przypadku.
19_latek
Offline

problem z xetanorem

przez efka 04 paź 2009, 14:18
mam wrażenie, że temat o xetanorze był, nie potrafię go jednak znaleźć, więc zakładam nowy. jeśli popełniłam błąd, proszę kogoś, to za to odpowiada, by to przeniósł, usunął, pokierował, bo niestety nie potrafię znaleźć się w swoim własnym świecie, a co dopiero na takim wielkim forum ;)

mam 16 lat i "zaburzenia depresyjno-lękowe". dostałam xetanor, przez pierwsze dwa i pol tygodnia czułam się wspaniale, ciągle się uśmiechałam, chciało mi się żyć, czułam, że wychodzę z depresji, że życie naprawdę jest wspaniałe... Oczywiście były efekty uboczne, ale te pozytywne również i bylo ich zdecydowanie więcej. Miałam duzo sily psychicznej, lek działał a ja chciałam isc do przodu i nie bałam się życia.
Jakiś tydzien temu lek, mam wrazenie, przestal dzialac, chyba stalo sie to pod wplywem emocji, bo akurat w ten dzien zawiodl mnie moj ostatni przyjaciel. Od tamtego czasu nie mam na nic sily, czuje nawrot tej depresji [mimo tego ze do konca sie jej nie pozbylam, bo wlasciwie dopiero co zaczelam kuracje ;)], ciagle chce mi sie wyc, pojawily sie mysli samobojcze. Zastanawia mnie czy tak jest zawsze, czy to jest normalne ze po dwóch tygodniach dzialanie leku slabnie, moze przyzwyczailam sie do tej dawki [biore 10 mg]? Nie wiem, czy dzwonic do psychiatry, bo moze to normalne, a ja wyolbrzymiam. Będę wdzięczna za kazdą odpowiedz, przesylam pozdrowienia.
Ostatnio edytowano 04 paź 2009, 14:51 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wystarczy wpisać "xetanor" w opcję "szukaj" na forum...przenoszę.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
30 mar 2009, 16:59

Re: ParoMerck

przez Venus 05 paź 2009, 11:06
No ja dzisiaj biorę pierwsza 30mg. Nie wiem czemu, ale ciągle się boję zwiększania dawki, choć biorę
Paro juz prawie 5 miesięcy.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: Seroxat

przez olga80 06 paź 2009, 10:55
cześć, to mój pierwszy post na tym forum; witam wszystkich i chciałam Wam podziękować za otuchę, jaka płynie z waszych wypowiedzi.
Od dwóch lat zażywam seroxat, który okazał się moim najlepszym przyjacielem, to dzięki niemu mogłam powrócić do pracy i znów cieszyć się życiem. W sierpniu - trochę z zapominalstwa a troszkę z chęci schodzenia z dawki 40mg- zaczęlam przyjmować go nieregularnie i w mniejszych dawkach. NIby było OK, aż do października, pojawiło sięto dziwne odczucie odrealnienia, które u mnie nakręca całą sprawę; zaczęłam znów stosować dawkę dzienną 40, ale nie wiem kiedy i czy wogóle sytuacja sięunormuję.

jeśli miał ktoś z was podobne doświadczenia proszę napiszcie,
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 paź 2009, 14:14

Re: Seroxat

przez kasia000 06 paź 2009, 14:22
mysle ze sie unormuje ale trzeba czasu-ja pół roku dochodziłam do siebie po odstawieniu-teraz biore nadal...ale powolutku powolutku bede schodzic z leku...a jak spisz w nocy? ja miałam bezsennosc okropna
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do