PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: ParoMerck

przez Venus 13 lip 2009, 22:47
19_latek ja też się bałam tego leku i skutków ubocznych. Fakt, też się bałam nudności i miałam solidne na początku, ale przetrzymałam i nie jest tak źle.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

przez 19_latek 14 lip 2009, 12:03
A jak działa teraz na ciebie? Masz jeszcze lęki? Aktywizuje ten lek? Ja chyba pojde do psychiatry zeby mi go zmienil na cos co ma mniej skutkow ubocznych albo zostane przy fluaxonolu.
19_latek
Offline

Re: ParoMerck

przez agaska 14 lip 2009, 12:09
Kazdy lek ma skutki uboczne, jak dla mnie to Paromerck mial ich najmniej, a troche juz lekow przerobilam... Spamilan jest jeszcze niezly, ale zaczyna dzialac po okolo miesiacu brania.
Be the change you want to see in the world
Offline
Posty
680
Dołączył(a)
08 cze 2009, 20:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seroxat

przez polakita 14 lip 2009, 13:09
Witam,
Chyba wszystkie osoby tu piszące są w trakcie brania Seroxatu, albo w trakcie odstawiania. A moje pytanie jest takie: po odstawieniu, rok dwa po, czy nerwica nie wraca do was, czy nie zaczyna się znów to samo?
Chciałabym porozmawiać z osobami którym się udało wyleczyć z nerwicy.
Ja mam podejrzenie że te wszystkie lekarstwa są objawowe tzn póki się je bierze to jest ok ale jak je przestanę brać to wszystko będzie tak samo jak wcześniej.
Czy ja dobrze rozmiem że nerwica może mieć genezę psychiczną albo biologiczną? Tzn. przyczyną może być psychika, ale może też być tak że po prostu organizm ze strony biologicznej nie funkcjonuje jak powinien i wtedy tego już psychoterapią się nie wyleczy... jak uważacie? Kto z was na dobre rozstał się z nerwicą?
polakita
Offline

Re: ParoMerck

przez 19_latek 14 lip 2009, 16:22
A jak go najlepiej na poczatku brac? Moze cwiartke na noc/rano? I co 3 dni zwiekszac dawke az dojde do calej tabletki. CHodzi mi o to zeby nie miec nudnosci bo z nimi borykam sie od dziecka.
19_latek
Offline

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Listerinka 15 lip 2009, 19:08
Witajcie, jestem tu już jakiś czas.Pod nickiem smesna i smesna86 ale zapomniałam hasła. Teraz będę jako Listerinka. Od dzisiaj zażywam seroxat 20mg x2 dziennie, do tej pory zażywałam kilka lat asentre 50mg 1x i pernazynę 75mg dziennie . Jestem dzisiaj bardzo płaczliwa , a myśli nastętne mnie atakują nie chce mi się żyć.Nie wiem jak wrócę na studia. Najchętniej bym w ogóle nie wychodziła z domu do tego 3 tyg. przed koncem terapii grupowej zrezygnowałam bo już nie mogłam... zdołowana jestem tym wszystkim.

Powiedzcie mi po jakim czasie seroxat działa. PO miesiącu?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
15 lip 2009, 18:13
Lokalizacja
Małopolska mieścina

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Dino 15 lip 2009, 21:48
czy seroxat to to samo co xetanor?bo niby chyba tak,ale w opisie seroxatu pisze że nie wpływa na prowadzenie pojazdów i obsługę maszyn i można go bez problemu odstawić a znowu przy zażywaniu xetanoru trzeba zachować ostrożność przy prowadzeniu pojazdów i nie można go od razu odstawiać
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
06 sie 2007, 21:11
Lokalizacja
Dolnośląskie

Re: Xetanor

Avatar użytkownika
przez Dino 16 lip 2009, 11:50
witam oczywiście obudziłem się rano już z lękiem i rozwolnionko, mam tak od paru dni.wczoraj miałem wsiąść pierwszą dawke xetonaru ale odłożyłem to na dzisiaj pewnie też bym dzisiaj nie wziął ale pod naciskiem żony zażyłem
Obawiałem się najgorszych skutków ubocznych,za dużo się naczytałem.
Po godzinie poczułem się nieźle oszołomiony jak bym pare browarów strzelił,zacząłem się nagle ze wszystkiego śmiać,niezła głupawka :mrgreen: nawet ze szwagrem pogadałem którego nie lubię i do którego pół roku się nie odzywałem.
Co to dopiero będzie jak wejdę na całą dawke :P jeżeli tak ma być to jestem za tym lekiem,
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
06 sie 2007, 21:11
Lokalizacja
Dolnośląskie

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez KasiaMi11 17 lip 2009, 16:43
Hej,seroxatowcy.Byłam dzisiaj u mojego pana doktora.Trochę pożaliłam się na lekarstwo.Zażylam dopiero 17 tabletkę seroxatu.Nadal mam silne objawy somatyczne i tutaj się nic nie zmieniło.Powiedziałam doktorowi,że lęk mam jakby mniejszy,ale dołuje mnie to że ciagle zle się czuję.A więc nadal wdycham i wdycham i duszno mi okropnie i serducho też się odzywa.Ciężar w klatce też się nie zmniejszył.Doktor wysłuchał spokojnie i powiedział żebym tak od razu nie przekreślała seroxatu i dala mu jeszcze czas bo przeciez nie skończylam nawet jednego opakowania.Dawki mi nie zwiększył,chociaż tego się obawiałam.Nadal mam brać 20mg.ale juz nie co drugi dzień tylko codziennie.Mam nadzieję że te cholerne nudności nie wrócą.Jutro wyjeżdżam nad morze,wiem ze muszę byś silna i dzielna bo nie mogę moim synkom zepsuć tak długo wyczekiwanych wakacji.Ale moi kochani boję się tego wyjazdu strasznie.

Jakie serce taki lęk...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
11 wrz 2008, 13:13
Lokalizacja
Lublin

Re: ParoMerck

przez crisp71 22 lip 2009, 10:05
Postanowilem ze przestaje go brac,rezygnuje z pomocy psychiatry. Wydawalo mi się ze jest lepiej ale to widocznie byl tylko lepszy dzien. Nie dziala na mnie nic pomimo ze zwiększono mi dawkę a na skutki uboczne cierpie coraz bardziej. Drżenie rąk,cierpnięcie mięśni,bezsenność,pocenie,brak erekcji,niemożliwość wypicia piwa. To dla mnie zbyt wiele. Pozdrawiam.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
10 cze 2009, 02:14
Lokalizacja
Poznań

Re: ParoMerck

przez Venus 22 lip 2009, 15:05
crisp71 napisał(a):Postanowilem ze przestaje go brac,rezygnuje z pomocy psychiatry. Wydawalo mi się ze jest lepiej ale to widocznie byl tylko lepszy dzien. Nie dziala na mnie nic pomimo ze zwiększono mi dawkę a na skutki uboczne cierpie coraz bardziej. Drżenie rąk,cierpnięcie mięśni,bezsenność,pocenie,brak erekcji,niemożliwość wypicia piwa. To dla mnie zbyt wiele. Pozdrawiam.


crisp71
a brałeś przed paro jakieś inne leki? Być może, że nie trafiłeś i potrzebujesz innego leku.
Kurcze u mnie właściwie ok, a paro jest moim pierwszym lekiem. Kończę powoli pierwsze opakowanie i
idę na wizytę kontrolną. Ogólnie to jednak masakra z tymi prochami :?
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez Dino 22 lip 2009, 21:15
ja dzisiaj zażyłem już całą tabletkę xetonaru to samo co seroxat,od tygodnia brałem połowę dawki ,skutki uboczne są różne ale da rade wytrzymać ,najgorsze że od trzech dni nie mogę usnąć jak już usnę to dopiero nad ranem i też szybko się wybudzam,kurde ile ta bezsenność może potrwać?
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
06 sie 2007, 21:11
Lokalizacja
Dolnośląskie

Re: ParoMerck

przez crisp71 22 lip 2009, 22:36
Venus napisał(a):
crisp71 napisał(a):Postanowilem ze przestaje go brac,rezygnuje z pomocy psychiatry. Wydawalo mi się ze jest lepiej ale to widocznie byl tylko lepszy dzien. Nie dziala na mnie nic pomimo ze zwiększono mi dawkę a na skutki uboczne cierpie coraz bardziej. Drżenie rąk,cierpnięcie mięśni,bezsenność,pocenie,brak erekcji,niemożliwość wypicia piwa. To dla mnie zbyt wiele. Pozdrawiam.


crisp71
a brałeś przed paro jakieś inne leki? Być może, że nie trafiłeś i potrzebujesz innego leku.
Kurcze u mnie właściwie ok, a paro jest moim pierwszym lekiem. Kończę powoli pierwsze opakowanie i
idę na wizytę kontrolną. Ogólnie to jednak masakra z tymi prochami :?



Nie,nic przedtem nie bralem ale nie chcę też już brać niczego potem. Bo tak prawdopodobnie by bylo że lekarz przepisze mi coś innego,innego itd. Przeżyłem 30pare lat to i może dalej dam radę.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
10 cze 2009, 02:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Seroxat

przez kasia000 23 lip 2009, 09:01
Z MIESIĄC-NA POCZĄTKU BRAĆ TRZEBA COS NA SPANIE MOZE HYDROXYZINUM BY POMOGŁO-POTEM BEDZIE JUZ OK!
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do