PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

Re: Rexetin (paroxetyna)

przez joannazima 18 cze 2009, 14:52
Witam!
Biore rexetin od roku. Początki były trudne ale obecnie jest ok. Jestem osobą, które bierze ten lek na noc, poniewaz studiuje a w ciagu dnia powodowl u mnie sennosc. Skutki uboczne wystepowaly na poczatku ale po jakims czasie ustapily. Poprawa u mnie, ktora byla widoczna pojawila sie po 6 miesiacach. Nie radze nikomu odstawiac tego leku bez porozumienia z lekarzem. Zdarzylo mi sie go nie brac przez 3dni(bo tabletki mi sie skonczyly a byl okres świąt)myslałam, ze przekrece sie na tamten świat. Obecnie biore dwie tabletki a tez zaczynalam od polowki.Powoduje on obecnie u mnie dekoncentracje ale jakos musze sobie radzic. Bardzo przytyłam po tym leku. Początkowo ważyłam, przed braniem leku48kg a przytyłam 10kg.W razie gdyby ktos z was chcial pogadac to moje gg11024142. Podaje je bo sama szukalam kontaktu z osoba ktora brala ten lek i mogla podzielic sie ze mna swoim doswiadczeniem. Pozdrawiam i zycze duzo zdrowia. :mrgreen:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 cze 2009, 21:59

Re: ParoMerck

przez Venus 18 cze 2009, 19:40
9 dzień brania ParoMercku...półtabletki i zdycham...jak ja wytrzymam te ok. 3 tygodnie? :cry: :(
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

przez kasia8068 18 cze 2009, 22:00
Ja biore ten lek od stycznia i jest rewelacyjnie!!! Cierpiałam na zaburzenia lękowo-depresyjne, z natręctwami myśli. Prawie juz nie zyłam, ten lek uratowal mi zycie! Od 3 mc nie wiem co to lęki,natretne myśli itp. lek zaczal dzialac po 2 tyg. nie mialam objawów ubocznych, oprócz uczucia ciśnienia w oczach ale to mineło po 2 dniach.
pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kasiaaa
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
21 lut 2008, 18:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ParoMerck

przez malutka28 18 cze 2009, 22:40
coddex.tak jest to rozmowa najpierw mówisz co chcesz o sobie, pierwsze spotkanie psycholog słucha ,jak masz problem pokazuje jak na to spojrzeć z innego punktu .psycholog nakręcał mnie na pozytywne myślenie jak wychodziłam z gabinetu było mi lżej wszystko negatywne zostawiałam u niej .nauczyłam się cieszyć życiem patrzeć na świat kolorowo i pozytywnie,a wcześniej wszystko było bez sensu ,denerwujące .
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
15 paź 2008, 18:43

Re: Seroxat

Avatar użytkownika
przez sadi31 19 cze 2009, 10:24
Hej
ja biore seroxat juz trzeci tydzien
chyba dziala bo ( oby nie zapeszyc) lęki troszke minely podejscie do zycia jakby nieco pozytywniejsze
poczatki brania - koszmar - nasilenie lęków i depresji ale warto to przejsc, troszke mnie tylko martwi to przybieranie na wadze ))) choc jak do tej pory to schudłem, i mam nadzieje, ze nie przytyje
PS najlepiej jak kazdy indywidualnie pojdzie do lekarza i omowi leki i ich branie, nie nalezy ie zbytnio sugerowac opiniami na forum gdyz kazdy organizm jest inny i inaczej moze reagowac, choc z tego co widze seroxat raczej pomaga ))) to dobrze
pozdrawiam znerwicowanych - NIE DAJMY SIE TEJ MAŁPIE )))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
363
Dołączył(a)
25 maja 2009, 19:29
Lokalizacja
Warszawa

Re: Seroxat

przez haanka 22 cze 2009, 17:36
hej, ja tez juz trzeci tydzien, zwiekszylam dawke do 30mg i jest juz naprawde dobrze, ja narazie chudne, oby tak zostalo, stalam troche egzaltowana, gadam z kazdym, w pracy jesem dla wszystkich bardzo mila ;)
oby tak dalej, pozdrowienia
h
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 cze 2009, 10:00

Re: ParoMerck

przez kasienka0678 22 cze 2009, 21:04
Zjadłam już prawie całe opakowanie ParoMercku i zgodnie z prośbą lekarza pojawiłam się do "kontroli". Powiedziałąm, że schudłam przez brak apetytu ale już jest lepiej no i że chodzę "nijaka"... Lekarz przepisał mi Jarvis 75mg. Zaczynam za dwa dni. Czy ktoś z Was już to brał? Z tego co wiem to skutki uboczne są nie lepsze od ParoMercku. Nie chciałabym nadal chodzić "przymulona"...
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
02 cze 2009, 21:08

Re: ParoMerck

przez Venus 23 cze 2009, 11:32
Ja biorę Paro od 14 dni, dopiero teraz czuję, ze coś się zmienia. Moje nastroje są jeszcze trochę zmienne,
czasami mam jeszcze nudności, niewielkie bóle głowy, w nocy trochę mnie trzęsie, ale nie jestem już
taka płaczliwa, no i lęki ustępują. Nie wiem, jakoś ciągle się boję tego leku.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Re: ParoMerck

przez crisp71 24 cze 2009, 14:54
Fajnie że się wątek tak rozwinął. Kolejne dni brania leku i? I co zauważylem? Depresyjnie chyba nie jest lepiej,mam skurcze nieprzyjemne mięśni, Spię już dobrze ale o sexie mogę zapomnieć :lol: Zobaczymy co dalej. Pozdrawiam.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
10 cze 2009, 02:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Xetanor

przez svart 24 cze 2009, 19:30
Biorę xetanor od 2 tygodni , Codzienie czuje sennosć , ziewanie , w nocy nie moge spać, w nocy też jak uda mi się na chwilkę zdrzemnąc to budze się spocony. poprawe czuje w zakresie nerwicy objawy nerwicowe słabną. tylko niech te skutki uboczne ustąpią
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Xetanor

przez wnuczek 26 cze 2009, 00:20
Ja biorę Xetanor od tygodnia i zacząłem od 2x20mg rano,przechodzę z fevarinu który słabo na mnie działał zresztą jak dwa leki którę wcześniej brałem,skutki uboczne jak narazie to marne jedynie co to dwie noce prawie nie przespane ale mam nadzieję że chociaż ten lek zacznie na mnie działac tak jak bym chciał bo juz nie mam siły do kolejnych zmian
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
03 sty 2008, 00:38

Re: Rexetin (paroxetyna)

przez Madzialenka 27 cze 2009, 13:00
Witam! Nie wiem czy takie wahania nastroju mogą się pojawiać w trakcie brania Rexetinu, ale to już drugi kryzys w trakcie zażywania leku.Lek zażywam dwa miesiące w dawce 20mg.Czy powinnam zwiększyć dawkę czy moze zmienić lek na inny?Pozdrawiam!
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Paxtin silna biegunka podczas odstawiania

przez shaft88 01 lip 2009, 02:39
Biore/bralem Paxtin (paroksetynę) 9 miesiecy i wlasnie jestem w fazie odstawiania, zostalo mi tylko 3x po 5 mg do konca i powiem tak... moimi objawamy sa zawroty glowy, mialem oslabienie miesni (jak przy grypie) i to co najdluzej mnie meczy to biegunki, trwaja juz jakies 5 dni, czy ktos mial takie objawy odstawiania? Martwi mnie to, bo nie dosc, ze brzuch boli to trzeba latac do klopa.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 lip 2009, 02:32

Re: ParoMerck

przez coddex 02 lip 2009, 01:02
@crisp71: Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie skutki uboczne dotyczące seksualności zniknęły po... jakichś dwóch tygodniach. Początki są najgorsze ;)

Jakby ktoś był ciekaw informacji, jak jest z alkoholem: W piątek wieczorem szedłem na imieniny, więc w ten dzień nie brałem leku; Efekt: Wszystko było w normie, kac też taki jak zawsze, praktycznie żadnego wpływu to nie miało... A jak u innych?
//Mówię informacyjnie, oczywiście u każdego może inaczej zadziałać takie połączenie, jak nie fizycznie, to psychicznie; u mnie po prostu nie było żadnych skutków ubocznych.
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
30 gru 2008, 23:13
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do