PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy paroksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
238
69%

Nie
61
18%

Zaszkodziła
45
13%

 
Liczba głosów : 344

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 18 lis 2013, 22:13
ale gdy mam lęk to nie moge zlapac powietrza i caly czas mysle zeby dzwonic juz po pogotowie bo nie moge oddychac ,
to juz chyba 10 dzien jak zmniejszylem dawke z 10 mg rano i wieczorem na 10 mg rano, mozeliwe zeby po tygodniu dopiero sie uboki pojawily ? :/ wziolem wlasnie Relanium
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 22:14
Martiszon, Zrobie w grudniu mam wizyte..to mi pobierze krew..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 18 lis 2013, 22:14
Martiszon, u mnie NL nie była spowodowana tarczycą. Być może w Twoim przypadku jest inaczej. Na psychoterapię wybieram się po nowym roku. Nie bój się kolejnych leków. Jeżeli okaże się, że to wina tarczycy, będziesz przyjmować hormony, które nie mają takich uboków jak antydepresanty i tym samym nerwica będzie przygasać więc głowa do góry :)
magnolia84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 18 lis 2013, 22:21
magnolia84, ale co chcesz przez to powiedzieć? Że tarczyca może wywołać nerwicę? Jeśli tak jest to u mnie chyba tak nie było, bo jak zaczęłam chorować na NL to robiłąm wszystkie badania. TSH też. Było ok.
Boję się łączenia tych leków i leków ogólnie :( echh wszyscy mamy jakieś lęki niestety. Trzymam kciuki za Twoją terapię. Uważam, że warto.

hania33, Mi psychiatra mówi zawsze, że ona uważa, że nie mam tego czy tamtego ale zawsze tylko dla mojego świętego spokoju proponuje mi udanie się na jakiekolwiek badania :P

xmarcinx92, masz kontakt z psychiatrą? Telefoniczny? Spróbuj się położyć i postaraj się skupić na spokojnym oddechu. Tak jak Dziewczyny pisały wyżej - gdybyś miał umierać, wierz mi, że nie miałbyś siły na otwarcie komputera :) Będzie dobrze, nie nakręcaj się i powtarzaj sobie, że to tylko wszystko chwilowe. Każdy z nas przez to przechodził - Ty też przejdziesz.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 18 lis 2013, 22:28
Martiszon, może ale nie musi. Nie bój się łączenia leków, przecież jest mnóstwo osób chorych na różne choroby przyjmujących różne leki i które to osoby biorą antydepresanty. Oczywiście zawsze powinnaś informować lekarza o przyjmowaniu antydepresantów. Ja za Ciebie też trzymam kciuki :))
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 18 lis 2013, 22:29
czyli to normalne ze nie moge oddychac a przynajmniej tak mi sie wydaje i ze mam scisniete gardlo ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez magnolia84 18 lis 2013, 22:32
normalne. Jak masz pod ręką benzo albo hydro to weź
magnolia84
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 18 lis 2013, 22:34
wziolem ale to nie jest rozwiazanie na dluzsza mete; /
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

przez Luki_Nerwusik 18 lis 2013, 22:34
Tak jak myślałem, pierwszy dzień po weekendzie, 3 po zwiększeniu dawki do 30 mg i nieznośne napięcie mięśni i psychiczne mam właściwie od rana aż do teraz. Nie mogę się żadnym sposobem rozluźnić, ćwiczenie oddechów, relaksacyjna muzyka nic nie pomaga.
Pomogło dopiero wypicie jednego piwka - to dużo lepsze na nerwicę niż antydepresanty.
Za 2 tygodnie mam zwiększyć paro do 40 mg, ale nie wiem, czy to ma sens. Póki co po 5 tygodniach nie ma żadnej poprawy, a dodatkowo dochodzi spięcie mięśni, co powoduje tylko większą nerwowość, a ta z kolei napina mięśnie jeszcze bardziej. I tak się kółko nakręca. Bez sensu.
Luki_Nerwusik
Offline

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 18 lis 2013, 22:34
xmarcinx92, tak. Spokojnie o nic się nie martw. To ściskanie w gardle to takie uczucie jakbyś miał gulę w gardle? Masz ciśnieniomierz w domu? Mąż znalazł na mnie sposób przy wchodzeniu na paro. Jak tylko chciałam wzywać pogotowie, bo miałam wrażenie, że nie umiem oddychać i wydawało mi się, że umieram, serce kołata etc, to dawał mi zmierzyć ciśnienie. Jak tylko widziałam wskaźnik, że wszystko jest ok (raczej ludzie, którzy umierają nie mają normalnego ciśnienia i pulsu :)) to powoli się uspakajałam, już nawet bez benzo! Jeśli więc masz ciśnieniomierz, korzystaj ile wlezie. Nawet co pół godziny.

Jesteś sam w domu? Nie może Cię nikt wesprzeć przez te kilka dni?

magnolia84, w taki razie zapytam jutro endokrynologa. Bardzo Ci dziękuję :)
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 22:34
xmarcinx92, ja tak mam zawsze , gdy mam ataki...nie wiem , może niepotrzebnie zmniejszałeś paro.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 18 lis 2013, 22:35
xmarcinx92 napisał(a):wziolem ale to nie jest rozwiazanie na dluzsza mete; /


Na dłuższą metę nie ale przy wchodzeniu na paro jak najbardziej wskazane. Nie będziesz przecież tego brał miesiąc, tylko przez kilka dni a nawet tydzień. Nie zaszkodzi Ci.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez hania33 18 lis 2013, 22:36
xmarcinx92, miałeś tak wcześniej ? juz sporo bierzesz paro...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

PAROKSETYNA (Seroxat,Xetanor,Arketis,Paxtin,Rexetin,Parogen)

Avatar użytkownika
przez Martiszon 18 lis 2013, 22:37
Luki_Nerwusik, 5 tygodni to mało dla paro ale nie jestem lekarzem. Mi pomogło w 100% po 3 miesiącach. Nie rezygnuj tak szybko. Wiem, że na paro wyjątkowo trudno się wchodzi i równie trudno się schodzi ale jak już zadziała to można żyć normalnie. Wierz mi :) ale pytaj lekarza - on wie najlepiej.
Podobno lepiej płakać u psychoterapeuty niż śmiać się u psychiatry :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
23 mar 2013, 01:36

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: paramparam i 28 gości

Przeskocz do