MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez miko84 22 lis 2010, 15:13
Anno a czym pod względem farmakologicznym różnią się te dwa leki? Bo ja nie widzę różnic :) Pozatym działa na mnie tak samo jak mianseryna, na Ciebie działała inaczej to dziwne, ale wierzę, że tak było.
miko84
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 22 lis 2010, 17:23
Podobny profil działania, ale nieco inna substancja lecznicza ;)

Ja nie wnikam we wzory sumaryczne, ale oba leki przetestowałam na sobie z odmiennym skutkiem. Mirzaten u mnie to był porażką , ale jeśli tobie pomaga, to super. Moja kolejna lekarka mówiła coś o opóźnionym działaniu i była zdania, ze powinnam była brać mirtazapinę rano, a nie wieczorem.
Ale może to i dobrze, ze tak się stało, bo do tej pory ważyłabym ze 120 kg :lol:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez miko84 22 lis 2010, 20:18
Ano działanie stymulujące apetyt zauważalne jest od razu. Co ciekawe potrawy jakby lepiej smakowały i pachniały hehe. Ale snów takich jak na mirtazapinie to nie miałem na żadnym innym leku - są tak kosmicznie zakręcone i ciekawe, że nie można się nocy doczekać :D
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez 19_latek 22 lis 2010, 21:55
Ja odkad zaczalem brac 10mg troche przytylem ale dodatkowo byla silownia i dieta, teraz jestem na 15mg i nic nie tyje. A chcialbym jeszcze troche przytyc :D
19_latek
Offline

Re: Lerivon

przez kasia000 23 lis 2010, 08:56
o której zażywacie mitrazapine żeby spać lepiej?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez miko84 23 lis 2010, 12:44
Ja zażywam jakąś godzinę przed snem, kładę się i robię się bardzo senny - zasypiam.
miko84
Offline

Re: Lerivon

przez lasic5 24 lis 2010, 09:06
Biorę teraz 225 venlectine oraz 60lerivonu wczoraj jak zażyłam na noc 150 venlectine i 60 lerivonu po jakiś dwóch godzinach trzy razy podrzuciło mnie na łóżku byłam przestraszona a od rana trzepie mnie od środka .Miałyście coś takiego?Nie wiem co się dzieje czy to przechodzi do tego cały czas mnie nosi nie mogę usiedzieć na miejscu i ciężko mi się skupić na jednej rzeczy koszmar
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Lerivon

przez kasia000 24 lis 2010, 09:19
ja mysle ,ze to początki dawkowania dlatego pierwsze 3-4 tygodnie zawsze sa cieżkie-cierpliwości :roll:
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez miko84 24 lis 2010, 10:11
To połączenie które bierzesz nazywa się w stanach "California Rocket Fuel" - połączenie leku wychwytującego noradrenalinę potęguje działanie mianseryny na noradrenalinę (albo odwrotnie, wsio ryba ;). To co czujesz to noradrenalina, ma Ci dać kopa do działania, ale może powodować to co odczułaś. Te leki działają synergistycznie, mam nadzieję, że to zamierzone działanie lekarza a nie jego niewiedza? Bo bierzesz dużą dawkę wenlafaksyny i w miare dużą mianseryny.

Do tego tak napisała Kasia, to może być też początkowe działanie leku. Jak długo bierzesz?
miko84
Offline

Re: Lerivon

przez kasia000 24 lis 2010, 10:20
proponuje zmiejszyc mianserynę bo po po podwójnie uderzać w noradrenalinę?
weź mniejszą dawke mianseryny góra 30-45mg i myśle że poczujesz sie lepiej...moze jakies uspokojające benzo by ci sie przydało tak na te 2-4 tydgodnie żebyś łagodniej weszła w leki
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez lasic5 24 lis 2010, 10:32
Venlectine biorę dwa miesiące a lerivon dwa tygodnie pierwsze 3o mg a od niedzieli 60mg mam już dość.Dalej beczę zmuszam się cholera nie mam już sił do walki.Nie chcę zrobić jak kiedyś coś głupiego bo mam fajne dzieci ale jest mi cholernie ciężko
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Lerivon

przez kasia000 24 lis 2010, 10:35
to może poradź sie psychiatry-to forum jeszcze nikogo nie wyleczyło wręcz przeciwnie-jestem bardziej chora czutając je-serio.Ale co musze powalczyć z nałogiem od for internetowych-fuj :idea:
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez lasic5 24 lis 2010, 10:37
Dodam jeszcze że lekarka dodała mi lerivon żebym zaczeła normalnie pracować bez zmuszania sama nie wiem już co robić jak można z czerwonymi oczami iść odebrać dziecko ze szkoły
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 24 lis 2010, 10:45
lasic5, radzę Ci jak najszybciej poradzić się psychiatry, po dwóch miesiącach lek powinien już działać - może nie być w Twoim przypadku trafiony. Jest cała masa innych atydepresantów, ponoć anafranil działa szybko i skutecznie - ale najważniejsze, byś szybko zasięgnęła porady lekarza. Na tym forum niestety nikt nie jest w stanie Ci pomóc, poza tym to, że jakiś lek komuś pomógł nie oznacza, że w Twoim przypadku zadziała tak samo. Powodzenia!
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], NoMoreDepression i 44 gości

Przeskocz do