MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez kasia000 18 lis 2010, 13:08
idę popołudniu...ja chcę sie wyciszyć..nie mieć ciągłego napięcia i lęku mam dość....
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Lerivon

przez lasic5 18 lis 2010, 15:37
A czy jest możliwe biorąc oba te leki 2 miesiące venlectine i 30mg lerivonu od tygodnia jest już delikatna poprawa .Może niepotrzebnie zwiększyłam dawkę tak jak mówiła lekarka.Cholera ale skoro na depresję działa dopiero od 60mg.Sama już nie wiem co mam robić a chcę być zdrowa zresztą jak każdy z nas :time:
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 18 lis 2010, 15:47
Anna R., ciśnienie mam cały czas "książkowe", około 120/80 - wczoraj akurat mierzyłam, miałam 117/83. Jedynym okresem, w którym miałam bardzo niskie ciśnienie, były obydwie ciąże - wtedy dosłownie spałam na stojąco, ale to nic dziwnego, skoro moje najwyższe ciśnienie w ciąży to 90/60 :D
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez lasic5 18 lis 2010, 16:57
Co mam zrobić ?Czy rzeczywiście 30mg lerivonu nie działa na depresję lekarka dołożyła mi go bo vanlectine działała słabo.
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
23 wrz 2010, 10:24
Lokalizacja
rabka

Re: Lerivon

przez kasia000 18 lis 2010, 19:53
dziłał u mnie bezbłednie 2,5 rokui nadal biorę lerivon.nie rezygnuje z niego lekarka mówi ,żeby go zostawić w dawce 30mg.Mam zostawić seroxat w dawce 10 mg i z niego powoli schodzić-ona wie jak ja bardzo pragne go odstawić.Przepisała mi lek króry pomoze mi łagodniej zejść z paroxetyny z tej połówki,a zatem:Spamilan 1 rano i 1 wieczorem.Do tego ten lerivon na wieczór.Ale jeszcze rozwqża to moze przy następnej wizycie podejmiemy decyzję -chce abym spróbowała ANAFRANILU;-( A JA SIE BOOOOJE :why:

[Dodane po edycji:]

Dodam ,że depresji nie mam tylko lęki a bardziej STRACH...cos okropnego
Lekarka powiedziała ,że podstawą mojego leczenia to -PSYCHOTERAPIA!
wiec muszę zacząć działać :great:

[Dodane po edycji:]

BOJE SIE SPAMILANU-BRRR
Ponoc działa na serotonine to jak bede spała?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez piscis 19 lis 2010, 09:45
Czy odczuwaliście jakieś skutki uboczne. Mi po miansecu jest słabo i robi mi sie ciemno przed oczami i kręci mi sie w głowie. Nie wiem czy to ustąpi czy powinnam o tym powiedzieć lekarzowi i np. zmienić lek. Dopiero zaczęłam go brać
KL - jesteś Promykiem w moim szarym świecie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
313
Dołączył(a)
03 sie 2010, 10:01

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Rani 19 lis 2010, 10:15
Po zażyciu mianseryny trzeba uważać by gwałtownie nie wstawać. Na początku jak wstawałam zbyt szybko to robiło mi się słabo i miałam nudności. To mija z czasem.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez piscis 19 lis 2010, 10:32
dzięki za wskazówki.
Odważyłam się iść w końcu do psychiatry bo coraz gorzej ze mną było i nie mam jak na razie żadnego doświadczenia z takimi lekami. A dziś rano jak zasłabłam w łazience i świat zrobił się zupełnie czarny trochę się przestraszyłam.
teraz kręci mi się w głowie cały czas
Ok zobaczę jak będzie przez najbliższe dni może przejdzie
KL - jesteś Promykiem w moim szarym świecie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
313
Dołączył(a)
03 sie 2010, 10:01

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lis 2010, 10:34
Piscis, mierz sobie regularnie ciśnienie- zdarza się ze mianseryna bardzo je obniża. To może być przyczyna zasłabnięcia.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez piscis 19 lis 2010, 10:41
A ja mam na ogół dosyć niskie ciśnienie, więc ciekawe czy powinnam to brać
KL - jesteś Promykiem w moim szarym świecie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
313
Dołączył(a)
03 sie 2010, 10:01

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lis 2010, 11:14
Ja mam niedociśnienie i brałam mianserynę przez kilka lat z powodzeniem, choć najczęściej w kombinacjach z innymi lekami- antydepresantami lub neuroleptykami. Jaka dawkę bierzesz, 30 mg czy wyższą?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lis 2010, 11:28
lasic5 napisał(a):Co mam zrobić ?Czy rzeczywiście 30mg lerivonu nie działa na depresję lekarka dołożyła mi go bo vanlectine działała słabo.


30 mg może zadziałać, ale nie musi. U każdego pacjenta dawkowanie trzeba dobierać indywidualnie.
Pytasz co robić, to odpowiem, ze słuchać lekarza, jeśli masz do niego zaufanie. W wypadku trudnych do zniesienia skutków ubocznych zacisnąć zęby i przetrwać lub wrócić do trzydziestki i powoli co kilka dni podnosić o ćwiartkę tabletki dawkę. To powinno pomoc.

Z tego co pamiętam, bo dawno to bylo, na początku brania 60 mg mianseryny działało na mnie wybitnie depresyjnie, do tego czulam się bardzo źle również fizycznie- zmeczona, otępiała i senna. Wróciłam wiec do 15 mg i powoli podnosząc weszłam na właściwą dawkę.
Tak naprawdę poprawę przyniosło dopiero dołożenie do Lerivonu Anafranilu- ale byłam wtedy naprawdę w głębokiej depresji.

[Dodane po edycji:]

Kasiu, zaufaj lekarce. Bierz leki, rób terapię, zdrowiej.

Będzie dobrze, dużo osób śpi lepiej po Spamilanie, powinien tez złagodzić twoje lęki.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez piscis 19 lis 2010, 11:30
biorę 30mg na noc
KL - jesteś Promykiem w moim szarym świecie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
313
Dołączył(a)
03 sie 2010, 10:01

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lis 2010, 11:41
To niewiele, objawy uboczne powinny wkrótce minąć. Spróbuj podnieść sobie jakoś ciśnienie. Ja piłam sporo kawy, przyjmowałam żeń- szeń i guaranę, jeździłam rano na rowerku stacjonarnym. Dostałam tez od lekarza krople na niedociśnienie, niestety nazwy już nie pamiętam.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do