MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez 19_latek 12 mar 2010, 15:04
A miales na poczatku tez takie objawy? Szczegolnie mi przeszkadzaja zawroty glowy, ogolnie jestem slaby i wyczerpany jakbym dopiero mial sie polozyc spac po ciezkim dniu.
19_latek
Offline

Re: Lerivon

przez Thomas1980 12 mar 2010, 15:10
Dokładnie takie objawy miałem o jakich piszesz z tym że po 4 do 6 dni przeszły. Ja zaczynałem od dawki 15 mg przez 8 dni potem 30 mg
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
05 mar 2010, 18:10

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez margat 12 mar 2010, 15:31
A miało być tak pięknie... Lerivon podziałał... tylko niecałkiem tak, jak miał w założeniach. Nasennie przez 5 dni, potem już tylko objawy uboczne; zawroty głowy na granicy omdlenia i apetyt smoczy. Ostatecznie po miesiącu +4,5 kg. Poszedł w odstawkę. Teraz testuję Trittico. Czwarty dzień; narazie bez widocznych efektów... :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
30 sty 2010, 22:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Paranoja 12 mar 2010, 16:35
ło jejku, u mnie w miarę, choć jak mówie, biore tylko 10 mg dziennie, więc u mnie nie ma co ten lek zbyt dużych możliwości działania.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Lerivon

przez 19_latek 12 mar 2010, 17:36
Czyli radzicie zeby brac dalej i przetrwac jakos te poczatki? Zmniejsze sobie dawke do 5mg i zobaczymy jak bedzie jutro. Troche to dziwne bo mam nudnosci a jak widze jakies ciastka to chce mi sie jesc :lol: Dodatkowo mam skoki cisnienia i pulsu ale to mi tak bardzo nie przeszkadza jak zawroty glowy.
19_latek
Offline

Re: Lerivon

przez paradoksy 12 mar 2010, 17:43
19_latek napisał(a):Czyli radzicie zeby brac dalej i przetrwac jakos te poczatki? Zmniejsze sobie dawke do 5mg i zobaczymy jak bedzie jutro. Troche to dziwne bo mam nudnosci a jak widze jakies ciastka to chce mi sie jesc :lol: Dodatkowo mam skoki cisnienia i pulsu ale to mi tak bardzo nie przeszkadza jak zawroty glowy.

wystarczy cofnąć się parę stron wstecz

post284125.html#p284125
poczytaj
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Paranoja 12 mar 2010, 23:42
w sumie to nie taki zły ten lerivon.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez MOCca 13 mar 2010, 01:28
Skoki ciśnienie, a szczególnie ciśnienia w oku, jeśli występują takie objawy to radze odłożyć ten lek, chyba wiecie czym to grozi.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

przez 19_latek 13 mar 2010, 14:14
MOCca napisał(a):Skoki ciśnienie, a szczególnie ciśnienia w oku, jeśli występują takie objawy to radze odłożyć ten lek, chyba wiecie czym to grozi.


Zle napisalem. Cisnienie mam w normie tylko chodzi o puls, mam podwyzszony, czasami nawet okolo 90-100. Cisnienie mam 120/75 wiec jest dobre. Wczoraj na noc wziolem 5mg i dzis czuje sie troche lepiej ale zawroty glowy mam dalej. Niestety musze brac ten lek na sen bo inaczej co chwile sie budze i nie moge spac a lekarz powiedzial ze Mianseryna ma najmniej skutkow ubocznych z lekow nasennych. Moze przezyje te kilka dni :P
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez linka 13 mar 2010, 14:21
Puls 90-100 to jest jeszcze norma.....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Lerivon

przez wentyl77 13 mar 2010, 17:19
A ja przytyłem po lerivonie juz 7 kg. Odstawiłem go ale waga niestety nie spada. Może to wina paxtinu i chlorprothrixenu? Ruszam się dużo i ćwiczę w domu i nic waga nie spada.
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
19 sty 2010, 19:36

Re: Lerivon

przez 19_latek 13 mar 2010, 17:30
wentyl77 napisał(a):A ja przytyłem po lerivonie juz 7 kg. Odstawiłem go ale waga niestety nie spada. Może to wina paxtinu i chlorprothrixenu? Ruszam się dużo i ćwiczę w domu i nic waga nie spada.


Musisz miec diete zeby schudnac.
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez MOCca 13 mar 2010, 17:43
Jest dużo innych leków działających nasennie...5mg to mala dawka, jeśli dobrze pamiętam, mialam bóle w gałce ocznej od skoków ciśnienia właśnie, bóle serca i stan osłabienia, dlatego szybko odłożyłam ten lek. A tycie, jest przyczyną zatrzymywania się wody w organiźmie i zwiększony apatyt.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

przez 19_latek 13 mar 2010, 18:23
No jesli chodzi o tycie to mam ogromny apetyt na coś słodkiego. Co chwile coś jem a jako że mam diete i cwicze na silowni to nie wiem czy bede tył od kalori w diecie czy od zwiekszenia apetytu tym lekiem. A jakie sa jeszcze leki nasenne bez takich skutkow ubocznych? Od razu mowie ze wszystkie bez recepty odpadaja bo probowalem kazdy, od ziolowych typu Benosen po Melatonine itp.
19_latek
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do