MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

LERIVON,HEMINERWIN,TEGRETOL,PROMAZIN

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 06 mar 2010, 14:17
Witam! Od połowy listopada 2009 lecze sie u psychiatryna nerwice, depresje i bezsenność, od samego poczatku biore Lerivon oraz do tego nastepujace leki w takim zestawieniu: od poczatku lerivon 10mg + tegretol 200mg + heminervin 300mg wszytsko po jednej tabletce na spanie, po jakims miesiacu to samo tylko zwiekszone dawki: lerivon 30mg + tegretol 400mg + heminervin 300mg wszytsko po jednej tabletce na spanie, a po trech miesiacach: lerivon 60mg + tegretol 200mg+400mg dodatkowo promazin 50mg z wycofaniem heminerwinu wszytsko po jednej tabletce na spanie. Teraz generalnie mam tak że raz jest różnie raz ok a raz tragicznie.., zaczałem normalnie spać lecz po odstawieniu heminerwinu znów pojawiaja sie problemy ze snem. Niestety dalej nawet po takich dawkach w/w leków w sekundzie zmienia mi sie nastrój i staje sie wybuchowy i nie panuje nad sobą choc teraz zdarza sie to troche rzadziej. Wiem ze takich schorzeń nie wyleczy sie szybko, ale mam pytanie czy ktoś bierze taki zastaw leków jak jak to prosze o odpowiedz i podzielenie sie informacjami o skutkach w leczeniu??????
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

Re: Lerivon

przez VasqueS 06 mar 2010, 15:09
autumnal depression, A ja brałem wcześniej norserin teraz przechodzę na lerivon bo to zamiennik a nei dostałem jego nigdzie
Zobaczymy czy ja też przytyje :P
VasqueS
Offline

Re: Nagłe odstawienie Lerivonu i Rysperydonu

przez jantarek 06 mar 2010, 20:13
Nie brałem lerivonu i risperidonu przez 2 dni i na szczęście nic się nie działo. Niby odstawienie risperidonu jest niezbyt niebezpieczne ale u mnie coś wcale nie występują skutki uboczne wszelkich psychotropów. :D
jantarek
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez 19_latek 06 mar 2010, 21:27
Vasques
kiedy zaczynasz brac? Ja dzis biore polowke deprexoletu czyli odpowiednika lerivona. Mam nadzieje ze przytyje po tym i bede mogl w koncu spac. :D
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez milano3 06 mar 2010, 21:39
19_latek zapewniam Cię, że będziesz mógł spać, chociaż to zależy od dawki. Ja biore 30 mg na noc i nie dość że Mianseryna pomaga mi spać to wyciąga mnie z głębokiej depresji. Sertralina, którą zażywam rano w postaci Sertagenu jest dla mnie gówno warta :P
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Lerivon

przez Lara30 06 mar 2010, 22:04
Od 9 dni biorę Mianserin, zaczęłam od dawki 10 mg zgodnie z zaleceniem lekarza. Niestety już pierwszej nocy pojawił się problem ze spaniem, zaznaczam, iż wcześniej nie miałam większych problemów ze snem. Kolejne noce i "powtórka z rozrywki". Po 5 dniach zażyłąm dawkę 30 mg z nadzieją na lepszy sen, zasnęlam dość szybko, ale później często się wybudzałam, wstawałam ok.godź. 11, niewypoczęta z zawrotami głowy, rozdrażniona, złą na cały świat, płaczliwa i tak aż do16 godź. Wieczorem trochę lepsze samopoczucie i tak w kółko.
Po konsultacji z lekarzem zmniejszyłam dawkę do 20 mg, zasypiam szybko, ale nad ranem budzę się wcześnie, nie mam jednak siły wstać z łóżka, w dzień mam obniżony nastrój, czuję lęk, pobolewa mnie głowa. Ogólnie czuję się z tym lekiem gorzej niż gdy go nie brałam.
Zastanawiam się czy to w ogóle lek dla mnie.
Jak długo można się adaptować do leku? Czy też tak mieliscie?
Pozdrawiam wszystkich.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
06 mar 2010, 21:41

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez milano3 06 mar 2010, 22:20
Lerivon jest lekiem czteropierścieniowym i może dawać trochę więcej skutków ubocznych niż te nowe leki. Okres adaptacji trwa niekiedy nawet 3 tygodnie, chociaż martwiące jest to że po tym leku masz problemy ze spaniem, gdyż mianseryna ma dosyć silne działanie nasenne. Rano możesz czuć się trochę skołowana, jednak to powinno minąć po kilku tygodniach. Pozdrawiam i proszę cię, nie skreślaj tak szybko tego leku, bo pomaga wielu ludziom. :)
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Lerivon

przez Lara30 06 mar 2010, 23:21
Dziękuję za odpowiedź, wezmę sobie Twoją radę do serca i spróbuję wytrwać.
Chciałabym bardzo aby to był ten właściwy lek. Trzy miesiące temu próbowałam z Efektinem, ale po pierwszej tabletce musiałam odstawić,
efekty uboczne były zbyt drastyczne tzn. potworny ból głowy, wymioty i bardzo silna nerwowość. Lekarz kazał odstawić.
Zyczę dużo zdrowia.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
06 mar 2010, 21:41

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 06 mar 2010, 23:32
Lara30, ja przez pierwsze 3 tygodnie też fatalnie czułam się po lerivonie - zawroty głowy, bóle głowy, mdłości, poczucie jakiejś depersonalizacji - chciałam rzucić ten lek w cholerkę, ale potem było już coraz lepiej. Teraz jestem na dawce 60 mg i jest dobrze, śpię świetnie, deprechy ani śladu, spróbuj przetrwać te ciężkie początki, potem powinno być już tylko lepiej (w opinii wielu lekarzy to naprawdę bardzo dobry lek).
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez majstero 07 mar 2010, 00:04
Mogę potwierdzić spostrzeżenia Lara30 co do problemów ze snem. Ja miałem podobnie, może nie wybudzanie ale coś pomiędzy snem a jawą, dość dziwne uczucie, ale po 2 tygodniach minęło.
Jakbym miał oceniać ten lek po 2 tygodniach to powiedziałbym że przyniósł więcej złego niż dobrego, ale dałem mu szanse i było lepiej.
To co zdobyliśmy z największym trudem, najbardziej kochamy. Seneka

Boje się człowieka czerpiącego wiedzę z jednej książki. Tomasz z Akwinu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
26 gru 2009, 13:08

Re: Lerivon

przez 19_latek 07 mar 2010, 11:37
No i pierwsza noc z Mianseryna minela nawet dobrze. Zasnalem po godzinie od wziecia 5mg deprexoletu. Obudzilem sie tylko na chwile o 3 w nocy (zawsze sie budzilem juz o 1 w nocy). Czy wy tez macie takie realistyczne sny po tym leku? Naprawde sa super :D
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez milano3 07 mar 2010, 18:33
Tak ! Mianseryna wywołuje realistyczne sny, które pozostają w pamięci długo po wybudzeniu. 5 mg to bardzo mała dawka, ale skoro ci pomaga to super. Ja biore 30 mg Lerivonu, ponieważ on u mnie ma spełniać zadanie antydepresyjne i nasenne :) Dopiero Lerivon wyrwał mnie z bezsenności i dlatego będe polecał ten lek wszystkim, którzy mają problem ze snem.
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Lerivon

przez Thomas1980 08 mar 2010, 09:04
Nawet bardzo realistyczne, ja zażywam lerivon 30 mg na noc Risset 4 mg na noc i Bioxetin 60 mg na dzień, super zestaw leków jak dlamnie w dzień intensywnie mysle w nocy swietnie spie.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
05 mar 2010, 18:10

Re: Lerivon

przez 19_latek 08 mar 2010, 12:15
Dzis zwieksze dawke do 10mg bo juz w nocy sie budzilem kilka razy. A co do snow to mam nawet swiadome sny. Np na poczatku mi sie sni jakis kolega i cos do mnie mowi a w nastepnym snie mu opowiadam ze mi sie snil, robie to co chce itp. Fajna sprawa tylko troche meczaca :D
19_latek
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 31 gości

Przeskocz do