MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 05 mar 2010, 20:24
Ja aktualnie biore Lerivon 60 mg ale z Tegretolem 200 mg+400 mg, Promazinem 50 mg i Heminervinem 300 mg wszystko na noc przed spaniem. Bieże ktos taki zestaw :?: :?: :?:
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Rani 06 mar 2010, 00:45
wentyl77, Lerivon powoduje zatrzymywanie wody w organizmie, dlatego widzisz to w nogach i czterech literach. Po odstwaieniu Lerivonu wodę wysikasz i znowu będziesz jak dawniej.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Re: Lerivon

przez wentyl77 06 mar 2010, 10:00
@Rani
O dzięk iza pocieszenie powiedz mi jeszcze proszę czy paxtin i chlorprothrixen też zatrzymują wode w orgranizmie? bo te leki przyjmuję.
Dzięki Ci wielkie za pocieszenie. Ciekawe jak długo będę dochodził do poprzedniej formy
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
19 sty 2010, 19:36

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez 19_latek 06 mar 2010, 11:59
Czy ten lek jest dobry jesli chodzi o dzialanie nasenne? Mam brac na noc bo nie moge spac. Czego sie spodziewac w pierwszych dniach brania (skutki uboczne?)
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Rani 06 mar 2010, 12:04
wentyl77, Paxtin może też powodować zatrzymywanie wody, Chlorprotixen raczej nie. Jeśli pojawią się widoczne obrzęki na nogach lub wzrost ciśnienia krwi to zwróć się do lekarza.
19_latek, Lerivon jest bardzo dobry na spanie, ale jak zaczynasz brać do to weź go odpowiednio wcześnie, bo będziesz senny jakieś 12 godzin. To z czasem mija.
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Paranoja 06 mar 2010, 12:36
zgadzam się, sen dopada mnie momentalnie i śpię mocno całą noc
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Lerivon

przez 19_latek 06 mar 2010, 12:44
A jesli wezme go ok 21 to o ktorej bedzie mi sie chcialo spac? Czy moze zaraz po wzieciu sie polozyc spac? Moge spac nawet 12 godzin bo do szkoly mam na 16 w tygodniu. I jeszcze mam pytanie jak to jest z tym tyciem? Czy po prostu bardzo sie chce jesc przez caly dzien czy jakos zwalnia metabolizm?
19_latek
Offline

Re: Lerivon

przez paradoksy 06 mar 2010, 12:48
19_latek napisał(a):A jesli wezme go ok 21 to o ktorej bedzie mi sie chcialo spac? Czy moze zaraz po wzieciu sie polozyc spac? Moge spac nawet 12 godzin bo do szkoly mam na 16 w tygodniu. I jeszcze mam pytanie jak to jest z tym tyciem? Czy po prostu bardzo sie chce jesc przez caly dzien czy jakos zwalnia metabolizm?

1) odnośnie tycia - niby zatrzymuje wodę w organiźmie, ale jak widać - nie u każdego, ja np. nie przytyłam
2) mi psychiatra zalecił brać max. o 19.30! jaką masz dawkę? bo pewnie z czasem będziesz ją zwięszkać.
najpierw mała Cię powali po ok. pół godziny, a potem jak będziesz brał 4x więcej to i po 2óch nie zaśniesz.. organizm się przyzwyczaja, a ważne, żeby wyrobić sobie nawyk chodzenia spać o mniej więcej tej samej porze.
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

przez 19_latek 06 mar 2010, 12:50
Tzn ja mam przepisany deprexolet ale lekarz mowil ze to jest to samo co Lerivon. Mam brac na poczatku pol tabletki czyli 5mg.
19_latek
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Paranoja 06 mar 2010, 12:51
dokładnie, mnie pierwsza tabletka wzięta ok. 19 uspała a raczej chciała uspać po pół h, ale wytrzymałam do po 21. wczoraj wzięłam ok. 19.30 i za 15 minut zaczęłam ziewac :D

zaczynam od dawki 10 mg więc niewiele.

ps. i pogadam z lekarzem, że wolałabym odstawic ten lek, nie wiem czy aż tak bardzo go potrzebuje.
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Lerivon

przez paradoksy 06 mar 2010, 12:57
19_latek napisał(a):Tzn ja mam przepisany deprexolet ale lekarz mowil ze to jest to samo co Lerivon. Mam brac na poczatku pol tabletki czyli 5mg.

ee no to malutka dawka. ale każdy może reagować inaczej. i jeśli wcześniej nie brałeś podobnych leków, to przygotuj się na to, że Cie zmiecie po 15-30 minutach ;)

Paranoja, dlaczego chcesz go odstawić? na mnie np. ma zbawienne działanie, ale początki były masakryczne. Dopiero jakoś po 2/3 tygodniach zaczął właściwie działać. A z tego, co wyczytałam w innym temacie też masz zaburzenia depresyjne.. Daj Lerivonowi szansę, że tak powiem ;)
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Paranoja 06 mar 2010, 13:00
paradoksy, ja już biore paroxetynę i cloranxen, nie chcę dodatkowych leków. Poza tym boję sie tycia, bo przy tych co teraz mam to akurat chudne :D
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Lerivon

przez wentyl77 06 mar 2010, 13:43
Cloranxen dobry naet bardzo dobry jest maiłem i chyba wróce do niego i odziwo lekarz rodzinny mi go przypisał a nie psycho. Ona chciał z pargenu zejść a dać firmę która dla niej lepsza. Skoro paxtin zatrzymuje wodę to raczej chyba zaprzestanę go brać.
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
19 sty 2010, 19:36

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 06 mar 2010, 14:13
Ja po prawie pięciu miesiącach brania Lerivonu przytyłem prawie 13 kg :!: :evil: :evil: :evil: a jem tyle co jadłem zwykle. No ale cóż najważniejsze że Lerivon mi pomaga i czuje sie po nim dobrze :lol:
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 11 gości

Przeskocz do