MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez paradoksy 05 lut 2010, 20:42
wentyl77, a ile juz bierzesz i od jakiej dawki zaczynałeś?
ja bym sama nie zwiększała..
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

przez wentyl77 06 lut 2010, 20:14
Biore od 2 tygodni 1 dawka to 15mg jednak mialem po 4 dnaich zwiekszyc do 30 a po 8 do 45 i jakos widze ze pomaga zasnac ale budze sie 3 razy w nocy i otepiony rano jestem. nawet po 60 mg ktore wczoraj wzialem.
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
19 sty 2010, 19:36

Re: Lerivon

przez paradoksy 06 lut 2010, 20:45
a oprócz Lerivonu bierzesz coś jeszcze?
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

przez paradoksy 10 lut 2010, 15:46
mój ulubiony temat

60mg już na mnie tak nie działa, nie odczuwam za bardzo wpływu na mnie, pośpię 6 godzin i już mogę wstac, długo muszę czekac żeby zasnąc po wzięciu..
tylko jestem troche spokojniejsza jakaś.
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 10 lut 2010, 16:05
paradoksy, a jak z apetytem? Ja jak zwykle po lerivonie mam ogromny, zwłaszcza na słodycze. Nasennie też coś słabo zaczął działać, wczoraj czekałam aż 3 godziny zanim zasnęłam, męczyłam się do 1. Chyba zacznę brać go wcześniej, tak koło 19 - do 23 powinnam odlecieć...
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Lerivon

przez paradoksy 10 lut 2010, 16:12
agnieszka.m, dzisiaj np. dopiero teraz jem pierwszy posiłek, mimo, ze wstałam po 9
raz chce mi się bardzo jeśc, innym razem mogę nie jeśc wcale... :roll: czyli jak przed zaczęciem zażywania.
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 10 lut 2010, 16:18
to dobrze masz, ja cały czas muszę się hamować, żeby znowu nie przytyć, tak jak za pierwszym podejściem do lerivonu. Z tym że mając tak ogromny apetyt nie jest to proste. Staram się jakoś zapychać owocami, póki co na szczęście waga stoi. Tylko ten sen trochę mnie niepokoi, wcześniej pół godzinki po wzięciu tabletki nie mogłam utrzymać otworzonych oczu, a teraz 2 godziny i nic... :roll:
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez margat 11 lut 2010, 20:12
Ten lerivon to ciekawy lek... Jak sie o nim naczytałam, to trzy tygodnie dojrzewałam do decyzji, żeby zacząć brać. Wreszcie przedwczoraj wzięłam, stwierdziwszy, że jednak lepsze to niż benzo i podobne, nawet jak utyję i rano będę śnięta. I otóż: połknęłam o 21, o 23 się położyłam i wkrótce zasnęłam, wczoraj i dziś wstałam o 5.45 (na budzik), wyspana i bez żadnych zamuleń. Czyli, jak narazie - prawie super. Prawie - bo nie pytajcie ile pączków dziś pochłonęłam. A generalnie nie przepadam za słodyczami...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
30 sty 2010, 22:47

Re: Lerivon

przez greenbook 18 lut 2010, 19:53
Witajcie!!
Od wczoraj biorę lerivon!! Tzn wczoraj na wieczór wzięłam pierwszą tabletkę 30 jedną na noc.
I dzisiaj od rana jest koszmar
obudziłam się otumaniona, nieobecna i ze strasznym stanem!!
Czy to normalne samopoczucie, czyli pogorszenie?? wystraszyłam się tych objawów i cały dzień z głowy
Prosze o poradę.
Wszyscy Ci których dotknie Miłość stają się nieśmiertelni, żyją w sercach tych, którzy tą miłością ich obdarzyli:*
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
16 sty 2010, 18:29

Re: Lerivon

przez paradoksy 18 lut 2010, 20:39
inka87, ja pierwsze dni tak samo przechodziłam.
otumaniona, spowolniona do granic, dziury w pamięci, tylko spac

przejdzie z czasem, gwarantuję :D
paradoksy
Offline

Re: Lerivon

przez greenbook 18 lut 2010, 21:25
paradoksy, Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź. Już wczoraj zanim go zażyła bałam się że dzisiaj tak będzie więc pewnie psychika tez podziałała, gdyż nie jest to mój pierwszy lek.
A czy ogólnie lęki też Ci się pogorszyły na poczatku. Bo ja dzisiaj tylko ryczałam i nie mogłam się skupić na niczym i nic robić. I poległam dzisiaj z lękiem.

Za ile ustąpią te objawy??
Wszyscy Ci których dotknie Miłość stają się nieśmiertelni, żyją w sercach tych, którzy tą miłością ich obdarzyli:*
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
16 sty 2010, 18:29

Re: Lerivon

przez paradoksy 18 lut 2010, 21:28
inka87, nie powiem Ci dokladnie, ale w moim przypadku był to ok. tydzien czasu.

pogorszyły mi się lęki, głowę drapałam aż krew kapała, byłam strasznie rozdrażniona, wszystko wyprowadzało mnie z równowagi i doprowadzało do płaczu, do nikogo się nie odzywałam, większosc dni spędziłam w łóżku - to normalne.

tylko ze ja zaczynalam od 15 mg i mnie wtedy po pół godz. potrafiło ściąc z nóg. teraz biorę 60 mg i jestem tylko troche taka.. spowolniona, ale lek zaczął w moim przypadku działac tak po upływie miesiąca jakoś - chce mi się coś więcej niż tylko spac i jesc, staram sie wstawac coraz wcześniej i chodzę jak nakręcona do wieczora, także nie martw się na zapas - będzie dobrze.
paradoksy
Offline

Lerivon w zestawieniu z innymi lekami

Avatar użytkownika
przez autumnal depression 23 lut 2010, 12:56
Witam! Od połowy listopada 2009 lecze sie u psychiatryna nerwice, depresje i bezsenność, od samego poczatku biore Lerivon oraz do tego nastepujace leki w takim zestawieniu: od poczatku lerivon 10mg + tegretol 200mg + heminervin 300mg wszytsko po jednej tabletce na spanie, po jakims miesiacu to samo tylko zwiekszone dawki: lerivon 30mg + tegretol 400mg + heminervin 300mg wszytsko po jednej tabletce na spanie, a po trech miesiacach: lerivon 60mg + tegretol 200mg+400mg dodatkowo promazin 50mg z wycofaniem heminerwinu wszytsko po jednej tabletce na spanie. Teraz generalnie mam tak że raz jest różnie raz ok a raz tragicznie.., zaczałem normalnie spać lecz po odstawieniu heminerwinu znów pojawiaja sie problemy ze snem. Niestety dalej nawet po takich dawkach w/w leków w sekundzie zmienia mi sie nastrój i staje sie wybuchowy i nie panuje nad sobą choc teraz zdarza sie to troche rzadziej. Wiem ze takich schorzeń nie wyleczy sie szybko, ale mam pytanie czy ktoś bierze taki zastaw leków jak jak to prosze o odpowiedz i podzielenie sie informacjami o skutkach w leczeniu??????
Alprox 1mg
Trittico Cr 75mg
Promazin 100mg
Tegretol CR 800mg
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...stracić można tak łatwo-odejść można tak prosto, można w ogóle nie żyć-czas zabija wątpliwości...
Posty
40
Dołączył(a)
22 lut 2010, 20:08
Lokalizacja
Śląskie

Miansemerck

przez Receptor1 24 lut 2010, 19:00
Mieliście do czynienia z tym lekiem? Jeśli to tak to jak się spisuje?
Offline
Posty
177
Dołączył(a)
17 lut 2010, 13:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 51 gości

Przeskocz do