MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Mianserin

przez hutch 13 gru 2009, 16:21
biorę Miansec 3 może 4 tygodnie (10mg rano 10mg popołudniu i do 40mg na noc) na poczatku zamulał i spowalniał mnie co jest dla mnie rzeczą dobrą gdyż jestem nadmiernie pobudzony i mam napady "dręczących myśli" teraz zaczynam odczuwać działanie uspokajające niestety nie jest ono na tyle mocne bym mógł zrezygnować całkowicie z afobamu :(
zastanawiam sie jak bedzie przy większej dawce ?
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 13 gru 2009, 21:36
miansec chyba raczej na poprawe snu niz na dreczace myśli...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: Mianserin

Avatar użytkownika
przez Majster 13 gru 2009, 21:40
Ma dzialanie antydepresyjne, ale stosowany jest glownie wspomagająco i przy leczeniu zaburzen snu.
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mianserin

przez hutch 13 gru 2009, 22:58
Jogurt22, "miansec chyba raczej na po prawe snu niż na dręczące myśli..."
Majster, "Ma działanie antydepresyjne, ale stosowany jest głownie wspomagająco i przy leczeniu zaburzen snu."
najwyraźniej moja psycho. uznała ze mi pomoże (na sen pomogło - lipa z lękiem <jak na razie) jak sadzicie że zamiast afobamu powinienem pytać o inny lek który zmniejszy lęki a nie jest bezo.. to piszcie
leczę się według mnie dość długo i wyszedłem ze stanu kryzysowego ale dalej musze sięgać po afobam
nie co dzień.
(zużywam 30 tabletek po 1mg na miesąc )
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Mianserin

przez madame butterfly 13 gru 2009, 23:26
Nie polecam dalszego brania benzo, wiadomo czemu. A mnie na lęki pomógł Sulpiryd, moze Tobie tez by pomogl..

[Dodane po edycji:]

Aha no i zapomnialam ze tez lecze sie juz dosc dlugo i dopiero po Sulpirydzie zauwazylam ze moje leki sie znacznie zmniejszyly:)) Wczesniej nic nie dzialalo..
madame butterfly
Offline

Re: Mianserin

przez hutch 21 gru 2009, 16:18
Aha no i zapomnialam ze tez lecze sie juz dosc dlugo i dopiero po Sulpirydzie zauwazylam ze moje leki sie znacznie zmniejszyly:)) Wczesniej nic nie dzialalo.

a przez ile lekow przeszedłeś zanim trafiłeś na sulpiryd ?? pamiętam ze kiedyś brałem sulpiryd przez krótki okres i nie działał na mnie pozytywnie
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Mianserin

przez madame butterfly 22 gru 2009, 23:22
Brałam wszelkie benzo(niestety)- Afobam, Alprox, Lorafen no ale wiadomo, w nieskończoność nie można tego brać. Na lęki miały też niby pomóc SSRI- po fluoksetynie i Effectinie miałam jeszcze gorsze a nie mniejsze wiec poszly w odstawke, Setaloft pomogl z nastrojem ale na leki nic nie zdzialal, dopiero jak lekarka dodala do Setaloftu Sulpiryd lęk przestał mi dokuczać i odetchnelam :D
madame butterfly
Offline

Re: Lerivon

przez PIPER1328 26 gru 2009, 12:16
CZESC JESTM NOWY I POTREBUJE POMOCY CIERPIE NA DEPRESJIE Z POWODU CIEZKIEJ CHOROBY I TOWARZYSZACYMI BOLAMI PSYCHIATRA ZAPISAL MI LERIVON 60 MG DWA RAZY NA DOBE CZY MOGE ZAZYWAC 60 MG NA NOOC A 30 RANO I CZY MOZNA Z TYM LEKIEM POLACZYC LEK Z GRUPY SSRI NP.Stimuloton W SKRUCIE MOJE OBJAWY DEPRESJII TO NIECHEC WSTAWANIA RANO NIC MNIE NIE CIESZY DO KAZDEJ CZYNNOSCI CODZIENNEJ MUSZE SEI ZMUSZAC PROSZE O POMOC DZIEKUJE ZGORY I POZDRAWIAM

[Dodane po edycji:]

PS.CZY LERIVON POSIADA W SKLADZIE SEROTONINE BO NIE MOGE SIE DOCZYTAC?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 gru 2009, 12:11

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Majster 26 gru 2009, 20:08
PIPER1328 napisał(a):CZESC JESTM NOWY I POTREBUJE POMOCY CIERPIE NA DEPRESJIE Z POWODU CIEZKIEJ CHOROBY I TOWARZYSZACYMI BOLAMI

Ale o sooo chodziii... ?

PIPER1328 napisał(a):PSYCHIATRA ZAPISAL MI LERIVON 60 MG DWA RAZY NA DOBE CZY MOGE ZAZYWAC 60 MG NA NOOC A 30 RANO I CZY MOZNA Z TYM LEKIEM POLACZYC LEK Z GRUPY SSRI NP.Stimuloton W SKRUCIE MOJE OBJAWY DEPRESJII TO NIECHEC WSTAWANIA RANO NIC MNIE NIE CIESZY DO KAZDEJ CZYNNOSCI CODZIENNEJ MUSZE SEI ZMUSZAC PROSZE O POMOC DZIEKUJE ZGORY I POZDRAWIAM

Lerivon podaje sie na noc o ile wiem bo dziala nasennie i strasznie przymula. Podany rankiem jeszcze bardziej przykuje Cie do wyrka.

PIPER1328 napisał(a):PS.CZY LERIVON POSIADA W SKLADZIE SEROTONINE BO NIE MOGE SIE DOCZYTAC?

Nie zawiera, ale to nie o to chodzi, poczytaj sobie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Serotonina
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Lerivon

przez przecinek25 30 gru 2009, 10:33
ja biorę lerivon szósty miesiąc w dawce od najniższej do obecnej 40mg, dostałam go na bezsenność włącznie z coaxilem 3x1, zomirenem doraźnie i imovanem na noc, na początku spałam dobrze i kładło mnie tak jak wszystkich, teraz znowu nie mogę spać, i najgorsze jest to że bez tabletki nasennej w ogóle nie śpię - zupełnie tak samo jak przed rozpoczęciem leczenia. nie odczułam też działania przeciwdepresyjnego lerivonu (choć ja go dostałam na problemy ze snem, ale podłoże byc może jest psychiczne), niestety również przytyłam. mam ochotę przestać go brać, bo czy go biorę czy nie to zmian nie ma i spróbować stosować doraźnie, tak jak na samym początku, kiedy malutka dawka powalała na łóżko. pozdrawiam
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
30 gru 2009, 10:03

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Majster 30 gru 2009, 11:23
Twoim dominujacym antydepresantem jest coaxil (tianeptyna), lerivon (mianseryna) i imovane poprawiaja w zalozeniu jakosc snu a zomiren (alprazolam) dostales doraznie przeciwlękowo. Nie przesadzasz z tym zomirenem? Jak czesto go bierzesz?
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez jaaa 30 gru 2009, 22:07
ja lykam lerivon od ponad 2 lat nie czuje dzialania jego juz nasennego a placebo chyba robi swoje bo spie
skolei jak wzielam triticco przez tydzien to nie moglam spac wiec wrocilam do lerivonu

czuje ze nigdy juz nie zasne sama bez lekow bo to siedzi w psychice - uzalezniona jestem od prochow :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Lerivon

przez kasia000 31 gru 2009, 10:16
lerion nappewno działa pomimo ,że nie czujesz działanie -ja tez nie czuje żebym padała po wzieciu tabsa a mimo wszystko spie jak sie położę poleże chwile i zasypaim...w nocy budzę sie ale zasypiam znów -super lek
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez jaaa 31 gru 2009, 16:15
jaka dawke bierzesz?
ale ja nie czuje wogole zbewym byla senna nawet jak jest pozno
zadko kiedy ziewam a nawet jak ziewam i bym polozyla sie to sam anie usne bez leku
to w glowie problem siedzi...:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do