MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez kasia000 22 maja 2009, 15:25
wiesz co ...ja zrobiłam samowolkę zaczęłam sama bez niczyjej pomocy odstawiać seroxat nie wiedziałam czym to grozi...i zaczęłam gorzej sypiać potem wcale..
wróciłm do seroxatu juz było lepiej ale ja sie tak wystraszyłam tej bezsennośći wpadłam w takie błedne koło..im bardziej sie bałam ,że wróci bezsenność tym bardziej wywoływałam w sobie lęk przed bezsennością..dłuuugo to trwało może pół roku-zanim dostałam lerivon i zapomniałam o całej tej dramatycznej dla mnie sytuacji..wiesz ja po 3 latach wtedy barnia seroxatu zeszłam z niego w ciągu 2 tygodni a to chyba za szybko..acha i strasznie mi nogi mrowiły to było nie do wytrzymania..szok!
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 22 maja 2009, 23:52
Kasiu, ja mialam identyczny problem ze snem. Zaden lekarz nie potrafil podac przyczyny tego stanu. "Leczyli" mnie Estazolamem przez dluzszy czas. Pogorszylo mi sie bardzo po Efectinie i przestalam sypiac wogole, ani w dzien ani w nocy. Po trzech tygodniach przestalam rozumiec, co sie do mnie mowi. Slyszalam slowa, ale nie znalam juz ich znaczenia. Na szczescie uzyskalam porade telefoniczna od kuzyna znajomego, ktory byl lekarzem. Poradzil, ktore leki polaczyc ze soba, zeby zasnac. Po przespanej nocy wyjadlam resztki afobamu z apteczki (na poefectinowe lęki) i zmienilam psychiatre na lepszy model. Dopiero nowa pani doktor kombinacjami lekow wyprowadzila mnie na prosta. Sen tez wrocil do normy dzieki Lerivonowi z Tisercinem. Teraz zmniejszylam dawke Lerivonu i odstawilam Tisercin- na zasadzie im mniej tym lepiej (oczywiscie w porozumieniu z lekarzem) i prawde powiedziawszy sypiam gorzej. Chyba bede musiala znow wrocic do Tisercinu :?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez kasia000 23 maja 2009, 06:11
hmmmm na 30mg gorzej????wcale nie pocieszające..
kasia000
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 23 maja 2009, 11:44
Ja mam depresje nawrotowa i ZOK, wiec biore bardzo duze dawki lekow. Takze 30 mg Lerivonu dla mnie to malutko. Z Toba pewnie jest inaczej, bo nie masz takich zaburzen jak ja.

Dzis wzielam pol tabletki Tisercinu do Lerivonu i spalam jak dziecko :smile:
Takze, jesli na samym Lerivonie pojawia sie zaburzenia snu, a nie powinny, poprosisz lekarza o Tisercin i ustapia.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez vanderlei 23 maja 2009, 19:08
ja miałem(narazie jest dobrze:))zaburzenia nerwicowo lękowe,i powiem tak bez tabletek ( wydawało mi się ze dosyc silne lęki) i powiem tak rok brałem leki i stosowałem terapie ( 2 setalofty na dzien i 1 lerivon na noc) to lerivon lęk wyeliminował mi całkowicie ,ALE tak naprawde maskował go (znakomicie) bo po zejsciu z tabl. lęk probował wrocic ale ja bylem przygotowany i jak narazie jest bardzo umiarkowany jak wraca ale co najwazniejsze NIE WALCZE Z NIM,dla mnie najlepsza metoda, pozdrawiam
vanderlei
Offline

Re: Lerivon

przez kasia000 25 maja 2009, 09:06
Anno R a to nie było przypadkiem tak ,że my poprostu wkręciłyśmy sobie same tą bezsenność,im bardziej chciałyśmy zasnąć tym bardziej sen nie przychodził i sie bardziej denerwowałyśmy...?ja czasem sie zastanawaiam właśnie czy to czasem nie było właśnie tak.
Teraz jak nie umie zasnąć to sie nie denerwuje,nie przejmuję sie tym w dzień i kolejnej nocy jest OK!
Wczesniej nie umiałam o niczym innym mysleć tylko -czy zasne dziś wieczorem-obłęd!
teraz mam to w du...
jedynie czasem mam lek przed odstawieniem seroxatu..i że lerivon nie zadziała..tak mam co zrobic..;-(
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 25 maja 2009, 11:36
Ja przez cale zycie sypialam zle, to poniekad u nas rodzinne.
Moja mama cierpi na chroniczna bezsennosc (przeszla przez wszystkie leki nasenne, a antydepresantow ani neuroleptykow zaden lekarz jej nie zaproponowal :? ) ojciec tez mial problemy ze snem. Takze watpie, aby bylo to na tle psychicznym. Sen wyeliminowal mi calkowicie Efectin, bylam wtedy na granicy paranoi.
Teraz naprawde nie przejmuje sie czy spie czy nie, bo nie pracuje i moge odsypiac w dzien. Ale nie chce, zeby niespanie znowu przeszlo mi w nawyk, stad Tisercin.
Mama podeszla do problemu filozoficznie, poniewaz od 10 lat jest na emeryturze i w nocy czyta, a sypia za dnia. Na szczescie z drzemkami dziennymi nie ma problemow ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez kasia000 25 maja 2009, 12:20
Aniu to powiedz mi czemu tak sie stało tobie po tym efectinie a mi po seroxacie?tzn.że co??ja chyba za szybko odstawiałam bo w ciagu 2 tyg.zeszłam do zera..a ty?

[Dodane po edycji:]

anno powiedz mi jeszzce czy z każdym zwiększeniem dawki tyje sie jeszcze bardziej?
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 25 maja 2009, 21:18
Efectin moze wywolywac bezsennosc, nawet przewlekla. Bralam go chyba tydzien lub dwa i przestalam spac od pierwszej tabletki. Wiec nie mialo to zwiazku z odstawieniem. To byl dla mnie fatalnie dobrany lek.
Lekarka wiedziala, ze mam problemy ze snem i zamiast jakiegos antydepresanta z efektem nasennym przepisala mi specyfik, ktory bardzo pogorszyl moj stan. Zadne tabletki nasenne nie pomagaly, zmienilam wiec lekarza i dopiero nastepna pani doktor okazala sie fachowcem w swojej dziedzinie, wyprowadzajac mnie na prosta.

Natomiast dlaczego Ty przestalas spac po odstawieniu Seroxatu, nie umiem powiedziec. Moze faktycznie zeszlas z niego za szybko, a moze mialas po prostu nawrot choroby.

Z tym tyciem chodzi Ci o Lerivon? Biore 30 mg i nie przybieram na wadze, wrecz przeciwnie. Ale jestem stale na diecie, nie jem zadnych weglowodanow. Wystarczy z nich zrezygnowac, a problemy wagowe znikna.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez Grubcia 25 maja 2009, 22:49
Ilu ludzi tyle roznych reakcji na lek
U mnie efectin nie powodowal bezsennosci,a nawet zmienilam dawkowanie z rana na wieczor,bo niestety dzialal troche uspokajajaco:(
Grubcia
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 26 maja 2009, 07:56
Grubcia, tak to jest niestety. Reakcje organizmu nie zawsze da sie przewidziec, ale bezsennosc jest na liscie czesto wystepujacych objawow ubocznych w ulotce Efectinu, natomiast sennosc w tej od Lerivonu.

Efectin nasilil mi poza tym natrectwa do obledu. Rece mi krwawily, a nie moglam przestac ich myc. Poza tym pojawila sie nerwica lekowa, ktorej wczesniej nie mialam i cos w rodzaju agorafobii.
Nie moglam opuscic mieszkania :(

Milionom ludzi wenlafaksyna pomaga, a dla mnie byla zabojcza. Omal mnie nie wyprawila na tamten swiat :?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez kasia000 26 maja 2009, 09:47
chodzi mi o to Anno R -czy np.jak zwiększe kiedyś stosowanie lerivonu czy przybędzie mi kilogramów,bo na tej 30-stce mg,już nie tyję..ale jak zwieksze na np,60mg? czy każde zwiększenie dawki powoduje szybsze tycie? czy można nad tym zapanować???
ja chodzę na siłownie biegam nie jem węglowodanów i nareszcie chudnę..hura

i jeszcze jedno czytałam gdzieś i słyszałam od jednego lekarza,że minasaryna w mniejszych dawkach tak max do 30mg(5,10,20) działa lepiej nasennie niz np.60mg
60mg sprawdza sie lepiej w depresjach

[Dodane po edycji:]

aniu-możliwe ,że zeszłam za szybko-ale teraz mam lerivon wiec mam nadzieje ze bezsenność mnie nie dopadnie ,wtedy nie brałam lerivonu jeszcze
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 26 maja 2009, 10:29
Mozliwe, ze mniejsze dawki Lerivonu dzialaja lepiej nasennie. Nie wiem tego, bo nigdy nie bralam. Moim minimum jest trzydziestka.
Tak samo jest, jesli chodzi o zwiekszanie, poniewaz ja zaczynalam od duzych ilosci i teraz jedynie zmniejszam.

Mysle, ze przy diecie i ruchu z tyciem nie powinno byc problemow. Mianseryna wplywa w jakis sposob na przyswajanie weglowodanow (kazde ciasteczko wlazilo mi natychmiast w biodra :? )
Kiedy calkowicie z nich zrezygnowalam (zadnego chleba, owocow, makaronu, ziemniakow, ciast, slodyczy itp) problemy z waga sie skonczyly. Takze na pewno jest to do opanowania :smile:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez kasia000 26 maja 2009, 14:59
to czemu tk sie tyje po tym lerivonie?tu chodzi tylko o te żarcie?

[Dodane po edycji:]

to co ty jesz?
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Przeskocz do