MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 09 gru 2014, 00:46
miansa jest fajna na nastrój i lęk społeczny, ale na pompkę i wydolność wpływa w moim przypadku negatywnie, a na pewno gorzej od mirty. Jednak i tak lek ma więcej zalet niż wad
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez dorota2014 09 gru 2014, 11:18
A jak Wam szło z odstawianiem ? Biorę już pół roku w niewielkiej dawce 10 mg na noc ( bardzo dobrze na mnie zadziałało ) i psychiatra zalecił zmniejszenie na 5 mg . I klops , bo po 3-4 dniach muszę brać całą tabletkę , bo znowu wraca nocne budzenie się . Chciałabym odstawić, bo bolą mnie stawy , a to może byc efekt uboczny , no ale nie idzie mi to odstawianie .
Nexpram 10 mg rano
Miansegen 10 mg wieczorem
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
21 paź 2014, 09:36

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 09 gru 2014, 11:24
Ja z dnia na dziej przestalem brac ten lek, a bralem w dawce 45mg, tyle ze ja moge spac juz bez wspomagaczy
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez dorota2014 09 gru 2014, 11:34
A jak długo go brałeś ?
Nexpram 10 mg rano
Miansegen 10 mg wieczorem
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
21 paź 2014, 09:36

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 09 gru 2014, 11:37
ponad pol roku

-- 09 gru 2014, 11:37 --

pewnie nadal bym go bral gdyby nie to ze utylem na nim jak swinia :pirate:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez dorota2014 09 gru 2014, 11:46
Patryk29 napisał(a):ponad pol roku

-- 09 gru 2014, 11:37 --

pewnie nadal bym go bral gdyby nie to ze utylem na nim jak swinia :pirate:



No kurde z tyciem też mam problem , ale na razie wolę mieć spokojne noce a potem powalczę z nadwagą . Martwię się , że nie idzie mi odstawianie .
Nexpram 10 mg rano
Miansegen 10 mg wieczorem
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
21 paź 2014, 09:36

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 09 gru 2014, 11:49
dorota2014, Z tego co wyczytalem jak zmiejszasz dawke to sie wybudzasz,
masz dwie mozliwosci:
1.Poczekac az rytm dobowy ci sie wyreguluje za sprawa antydepresanta i nadal brac mianseryne
2.Poprosic lekarza o cos innego zebys mogla zastapic mianseryne, próbowalas brac cos innego ??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez dorota2014 09 gru 2014, 11:59
Nie, nic innego nie brałam .Mianserynę dostałam , bo wykańczało mnie niewyspanie .Po lekach spałam dobrze , jednak jak tylko zmnijszam dawkę to sen jest płytki i znowy zaczynam się budzić w nocy .Idę w następnym tygodniu do lekarza .
Nexpram 10 mg rano
Miansegen 10 mg wieczorem
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
21 paź 2014, 09:36

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez suwak 09 gru 2014, 13:54
Hmm... coś mi się zdaje że to moje tłuczenie serca może być objawem nadczynności tarczycy. Niedługo zrobię badania i zobaczymy, ale sporo wskazuje na to, że mianseryna spowodowała nadczynność tarczycy przez swoje działanie noradrenalinowe.
Miał ktoś z tym problem na mianserynie?
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 09 gru 2014, 19:08
marcel napisał(a):
Popiol napisał(a):Raczej tygodnie. Nie pamiętam jak było bo miałem kilka podejść do tych leków (mirta,miansa), również w kombinacjach z innymi lpd. Miansa, to był mój pierwszy lpd, ale to bylo jakieś 11 lat temu. Pamiętam że po pewnym czasie, nie odczuwałem żadnej senności w ciągu dnia a później, lek nawet stracił właściwości nasenne.
Teraz np. po ok. 3 tyg. nie odczuwam żadnego dyskomfortu w ciągu dnia na tych lekach, tyle że ja mam już sporą tolerancje na to działanie wyrobioną.


A czy pomógł w Twoich dolegliwościach czy stosowałeś tylko nasennie ? Jak z dawkami ? Ja tez mam wyrobioną "przyswajalośc" na leki wiec nie powinno byc zle .MNie dręczą leki , czy ten lek cokolwiek w tym temacie pomorze?
Za pierwszym razem, czyli jakieś 10 lat temu (nie wiem, miałem coś ok. 17 lat) pomógł. Tylko porównując depresje z tamtego okresu, do tej teraźniejszej, to można powiedzieć że depresji nie miałem :) to były początki mojej choroby i zaburzenia nastroju nie były tak nasilone.
Jakieś 2 lata temu próbowałem tego leku solo w dawkach 30-60-90 mg i nie zauważyłem żadnej poprawy w depresji, z działaniem przeciwlękowym też kiepsko. Ogólnie w wyższych dawkach lepiej tolerowałem mirtazapine.
Jeśli już zacząłeś stosować ten lek, to myślę że warto poczekać i sprawdzić działanie. Jednak dawki przeciwdepresyjne to raczej 60-120 mg.

-- 09 gru 2014, 19:16 --

suwak, no mi po zażyciu minasy, następnego dnia gdy już się kończyło to nasenne/zamulające działanie, serce często przyspieszało ostro. Tyle że ja mam duże problemy z nadaktywnością układu współczulnego.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Petek 10 gru 2014, 01:56
mio85 napisał(a):
elfrid napisał(a):miko84,
No niestety coś jest nie tak z metabolizmem na neurolpetykach. Przecież ja po kwetiapinie nawet nie mam zwiększonego apetytu.


dokladnie i nie tylko na neuroleptykach. Ja tyje na kazdym SSRI. Te leki zaburzaja metabolizm i nie dajcie sobie wmowic, ze tyjecie bo wiecej jecie, albo, ze podkrecaja apetyt. Gowno prawda. Ja jem caly czas tyle samo, a tyje i puchne tylko wtedy kiedy jestem na lekach.


Niestety jak już siądzie metabolizm to już po ptokach bardzo trudno go znow ruszyc nawet ciężkimi ćwiczeniami.
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 10 gru 2014, 08:57
Metabolizm można ruszyć przede wszystkim dietą, jak ktoś je 2x dziennie i opycha się węglami na noc, to i metabolizm nie ruszy.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez suwak 10 gru 2014, 10:11
Popiół, zmiana na Wellbutrin? Doksepina nie podeszła?
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez mio85 10 gru 2014, 14:15
Popiol napisał(a):Metabolizm można ruszyć przede wszystkim dietą, jak ktoś je 2x dziennie i opycha się węglami na noc, to i metabolizm nie ruszy.


i tak i nie. Wlasnie sprawdzam ten temat. Ja mialem tak, ze praktycznie jadlem bardzo malo - dwa skromne posilki, czesto przeplatane dniem w ktorym spozylem jedna czekolade lub jogurt. Nie wierze, ze zwolniony metabolizm i tycie jest spowodowane własnie taka dieta. Na takich posilkach bez tabletek zrzucilbym lekko 7 kilo w 3 tygodnie. Uwazam, za malo prawdopodobne by dwa male posilki dzienie z wartoscia kaloryczna ok 800 kalorii mogly powodowac wieksze przybieranie na wadze niz regularne - 5/6 posilkow dziennie, ale dajacych razem dwukrotnie wieksza wartosc energetyczna - 2000 kalorii.
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 27 gości

Przeskocz do