MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 07 gru 2014, 11:15
miko84, próbowałem topiramatu. Ale on raczej ściąga w dół i niszczy funkcje poznawcze. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony dodaniem lamotryginy. Subtelnie wycisza, a jednocześnie trochę rozjaśnił, rozpogodził mi się nastrój. Bo niestety po odstawieniu kwety, na samej wenli, znowu pojawiło się to p**przone pobudzenie, mobilizacja i rozdrażnienie. Zobaczymy jak będzie dalej.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 07 gru 2014, 11:35
elfrid, jaka dawka wenli bierzesz??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 07 gru 2014, 12:51
Patryk29, około 37,5mg. Nie wiem dokładnie bo wysypuje część granulek z tej kapsułki 75mg
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez mio85 07 gru 2014, 17:45
elfrid napisał(a):miko84,
No niestety coś jest nie tak z metabolizmem na neurolpetykach. Przecież ja po kwetiapinie nawet nie mam zwiększonego apetytu.


dokladnie i nie tylko na neuroleptykach. Ja tyje na kazdym SSRI. Te leki zaburzaja metabolizm i nie dajcie sobie wmowic, ze tyjecie bo wiecej jecie, albo, ze podkrecaja apetyt. Gowno prawda. Ja jem caly czas tyle samo, a tyje i puchne tylko wtedy kiedy jestem na lekach.
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 07 gru 2014, 18:28
mio85 napisał(a):
elfrid napisał(a):miko84,
No niestety coś jest nie tak z metabolizmem na neurolpetykach. Przecież ja po kwetiapinie nawet nie mam zwiększonego apetytu.


dokladnie i nie tylko na neuroleptykach. Ja tyje na kazdym SSRI. Te leki zaburzaja metabolizm i nie dajcie sobie wmowic, ze tyjecie bo wiecej jecie, albo, ze podkrecaja apetyt. Gowno prawda. Ja jem caly czas tyle samo, a tyje i puchne tylko wtedy kiedy jestem na lekach.


Niestety, święte słowa. Jednak w dużo większym stopniu tyje się po neurolpetykach. Co nie zmienia faktu, że nawet na tych super modnych i dobrych na wszystko SSRI, po początkowym okresie uboków i zmniejsza apetytu, w dłuższej perspektywie też się przytyje.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez bonjo 07 gru 2014, 18:43
Elfrid a próbowałeś karbamazepiny?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 sty 2011, 22:22

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 07 gru 2014, 19:48
bonjo, tak próbowałem, ale u mnie zwiększa apetyt. Generalnie nie jest zła
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 07 gru 2014, 20:21
elfrid napisał(a):Popiol, gabapentyna i pregabalina nie działają na nastrój w żaden sposób. Co do lamotryginy - próbowałeś jej kiedyś z SSRI? Ja właśnie na nią przechodzę z kwetiapiny; kontynuując wenlafaksynę
Wiem że gaba nie ma wpływu na nastrój, ale czy w żaden sposób? Ten lek ma świetne recenzje, jeśli chodzi o działanie przeciwlękowe, a zmniejszenie lęku może odbić się na nastroju. Oczywiście myślę gabie, jako dodatku do lpd.

Lamo brałem z paroksetyna ponad 12 tyg. ale nie zauważyłem żadnej poprawy wyraźnej. Może dawka zbyt mała, bo tylko 100mg.

Co do tycia po lekach, to nigdy z tym problemów nie miałem. Także dobierając sobie leki, nie biorę tego działania w ogóle pod uwagę.

-- 07 gru 2014, 20:22 --

Zresztą, dla lamotryginy 12 tyg. to może być mało czasu.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez marcel 08 gru 2014, 11:02
Witam . Przepisano mi lek Miansec na problemy ze snem . Przez tydzień mam przyjmować 30 mg( 1 tabletka wieczorem ) Po tygodniu 45 mg . Mam zdiagnozowana Nerwice lękową . Czego moge się spodziewać po tym leku ? . Narazie zażyłem 2 tabletki i chodze ospały . Dobrze ze mam inny lek na motoryke bo chyba spał bym na stojaco. Spi sie fajnie , tylko sny takie troche dziwne. Czy to poczatkowe uczucie senności minie ?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 08 gru 2014, 11:30
Tak, powinno minąć, ale kiedy, to juz zależy od organizmu.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez marcel 08 gru 2014, 12:04
Popiol napisał(a):Tak, powinno minąć, ale kiedy, to juz zależy od organizmu.


U Ciebie jak było? Czy to dni , czy tygodnie ?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Popiol 08 gru 2014, 12:32
Raczej tygodnie. Nie pamiętam jak było bo miałem kilka podejść do tych leków (mirta,miansa), również w kombinacjach z innymi lpd. Miansa, to był mój pierwszy lpd, ale to bylo jakieś 11 lat temu. Pamiętam że po pewnym czasie, nie odczuwałem żadnej senności w ciągu dnia a później, lek nawet stracił właściwości nasenne.
Teraz np. po ok. 3 tyg. nie odczuwam żadnego dyskomfortu w ciągu dnia na tych lekach, tyle że ja mam już sporą tolerancje na to działanie wyrobioną.
Popiol
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez marcel 08 gru 2014, 13:10
Popiol napisał(a):Raczej tygodnie. Nie pamiętam jak było bo miałem kilka podejść do tych leków (mirta,miansa), również w kombinacjach z innymi lpd. Miansa, to był mój pierwszy lpd, ale to bylo jakieś 11 lat temu. Pamiętam że po pewnym czasie, nie odczuwałem żadnej senności w ciągu dnia a później, lek nawet stracił właściwości nasenne.
Teraz np. po ok. 3 tyg. nie odczuwam żadnego dyskomfortu w ciągu dnia na tych lekach, tyle że ja mam już sporą tolerancje na to działanie wyrobioną.


A czy pomógł w Twoich dolegliwościach czy stosowałeś tylko nasennie ? Jak z dawkami ? Ja tez mam wyrobioną "przyswajalośc" na leki wiec nie powinno byc zle .MNie dręczą leki , czy ten lek cokolwiek w tym temacie pomorze?
Szary świat piekny być może - w kolorowym telewizorze
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:01

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez suwak 08 gru 2014, 23:38
Ech... przy dawce 60mg serce mi wali jak młot. Jak tak dalej pójdzie to będę musiał brać beta-blokery.
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do