MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

przez miko84 05 lut 2009, 07:48
Na każdego działa inaczej. Idealne działanie tego leku to dobry sen,dobry apetyt,uspokojenie ale i siła do działania. Jestem dziwny ale na mnie działa właśnie tak.
miko84
Offline

Re: Lerivon

przez kasia000 05 lut 2009, 10:24
miko na mnie też identycznie działa jak na ciebie--czyli prawidłowo reagujemy na ten lek.A jak długo bierzesz?
apropo aperytu to wolałabym go nie mieć bo utyłam jak ....nie powiem co
kasia000
Offline

Re: Lerivon

przez miko84 09 lut 2009, 21:41
Ja biore ok miesiąca. Na początku 10 mg na noc, później 10 mg rano i na noc ,a teraz lekarz zwiększył mi dawkę na 30 mg na noc i 10 mg rano. Do tego Asentra 50 mg (docelowo będę brał więcej). Dobre połączenie w moim przypadku.
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: DEPREXOLET

przez wiolam74 10 mar 2009, 12:02
Witam

Ja własnie wczoraj dostałam Deprexolet 10 mg i wzielam jedna na noc spalo mi sie dobrze ale rano jak wstalam i poszlam do lazienki to wychodzilam z niej na czworaka bo zaczelo mi sie krecic w glowie i szumiec jakbym miala zemdlec.... czy to normalne na poczatku leczenia? czy powinnam to odstawic......lekarz mowil zebym prala pol tabletki tzn 5 mg ze organizm sie przyzwyczai , ale ja sie boje..?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
10 mar 2009, 11:38

Re: DEPREXOLET

przez Grubcia 10 mar 2009, 20:27
Biore Lerivon(to to sano,co Deproxolet)Tez zaczynalam od 5mg Wrecz scinalo mnie z nog Zasypialam od razu,pó tak malej dawce.Po przebudzeniu tez krecilo mi sie w glowie,caly dzien bylam spiaca,ale przetrwalam to ide z czasem organizm sie przyzwyczail ide jus w dzien bylam ,voraz mniej senha Lek dzialal b.dobrze,wreszcie moglam sie wyspac,a to bylo najwazniejsze Na wszelki wypadek skontaktuj sie z lekarzem,ale to powinno przejsc.
Grubcia
Offline

Re: Lerivon

przez banana 19 kwi 2009, 02:11
Ja biorę lerivon od ponad roku. Po nim robię bardzo agresywna, w stosunku do innych, ale także siebie. Często chcę mi się płakać i czasem nawet się "wyłączam". W sumie dzieje się to od niedawna (może od pięciu). W dodatku mimo diety regularnie przybieram. No i non stop chcę mi się jeść, lecz jakoś to powstrzymuje. Mam częste skurcze nóg i bóle głowy.
Jestem niepełnoletnia, więc kiedy mówię lekarzowi o tym, że po nim wcale nie czuje się lepiej, to ona mówi, że przejdzie. Sytuacja powtarza się kiedy mówię o tyciu, bólach, agresji itd., lekarka odpowiada, że to normalnie,
Proszę o pomoc, bo nie wiem jak mam wpłynąć na mojego doktora, a z dnia na dzień czuję się gorzej.
Co mam zrobić? :(

PS. Nigdy wcześniej nie miałam skłonności do zachowań agresywnych. Byłam raczej zbyt spokojna.
PS2. Moja dawka to 20 mg rano i 30 mg wieczorem.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 kwi 2009, 01:49

Re: Lerivon

przez kasia000 20 kwi 2009, 17:45
o ludzie lerivon rano?bezsens
ja go biore zeby lepiej spać.
tez biore rok-żadnych agresji nie zaobserwowałam!
lek super...nad tyciem tez juz panuje duzo sporyu ruchu i waga idzie w dół..czuje sie bardzo dobrze-odpukać
kasia000
Offline

LErivon

przez Kropeczka423 23 kwi 2009, 18:11
Od dzis mam zacząć branie tego leku w dawce 10mg.na noc .
Tyle sie tu naczytałam o tym tyciu .
Napiszcie osoby znające ten lek czy naprawde tak moge utyć??
Kurcze i tak mam nadwage która mi przeszkadza i jeszcze przytyć mam.
Ja nie chcę...
Podpowiedzcie coś.
Dzięki z góry za odpowiedż.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2009, 18:21 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Jest już obszerny temat o Lerivonie. Na przysżłość radzę korzystać z wyszukiwarki a nie robić bałagan na forum....
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 24 kwi 2009, 10:24
Podpowiem Ci jak nie utyć na Lerivonie a nawet schudnąć ;)
Pisałam zresztą już o tym. Przejdź na dietę proteinową doktora Dukana. Polecam książkę "Nie potrafię schudnąć" Pierre Dukan
Czyta się jednym tchem, jak beletrystykę, mimo, że to poradnik. A co najważniejsze naprawdę działa. Chudłam na niej 5 kg miesięcznie i jeśli stosuje się też fazę stabilizacji wagi nie ma efektu jo-jo.

Można tu sobie o tym poczytać:
http://www.dieta.pl/grupy_wsparcia/xxl-20-kg-i-wiecej/723-dieta-proteinowa-dr-pierre-dukana.html

Polecam :smile:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez kasia000 24 kwi 2009, 11:31
wiecej ruchu ,dieta niskokaloryczna-zero słodyczy- i nie ma szans zebys przytyła!

[Dodane po edycji:]

apropo tycia-właśnie zajadam kapusniaczek na zeberkach;-)
ale chodze na bieznie 30minut dziennie i nie tyję!!!
kasia000
Offline

Re: Lerivon

przez Kropeczka423 24 kwi 2009, 13:31
Ale powiedzcie kochani czy to jest tak przy tym leku ze z niczego tak tej wagi przybywa ,czy raczej jeśli sie więcej je .?
Wogóle to dzis rano wstałam po nocnym urzyciu lewironu i zawroty glowy miałam słabosci,próbowałam kilka razy wstać i za 4-tym razie sie udało.
Mam nadzieje że to minie i że dziś nie bedzie takiej sensacji.
Dziwne to uczucie.
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 24 kwi 2009, 13:47
Wagi nigdy nie przybywa z niczego :D

Moim zdaniem Lerivon działa dwukierunkowo: wzmaga apetyt (przez co się więcej je i tyje) oraz nieco spowalnia metabolizm.

Radzę przyspieszyć przemianę materii poprzez dietę białkową (proteinową)

Na koniec anegdota:
Moja ciotka, bardzo przy kości, chciała schudnąć i poszła do lekarza.
Mówi mu tak "Panie doktorze coś jest ze mną nie w porządku, nic nie jem i tyję"
A on jej na to "Proszę pani, na Majdanku ludzi grubych nie było"

Pozdrawiam ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Lerivon

przez Kropeczka423 24 kwi 2009, 19:16
Paniu Aniu R.dziękuje za rady.Będe miec troszke czasu to zajrzę zobaczę co to za dieta.Czy Pani równiez używa ten lek?Jak na panią działał?


Kawał na miejcu.Ha .
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Anna R. 25 kwi 2009, 17:29
Nie ma za co ;)

Ja także biorę Lerivon, teraz tylko w dawce podtrzymującej.
Mam o nim bardzo dobre zdanie. Na początku brania nieco przytyłam, ale ten problem rozwiązałam za pomocą diety dr Dukana właśnie.
Drugą sprawą sporną był zbyt dobry sen :lol:
Nie wiem nawet, czy można to zaliczyć do skutków ubocznych przy tylu osobach cierpiących na bezsenność, ale nie budzona potrafiłam spać do późnego popołudnia. Na szczęście nie pracuję zawodowo i to mi nie przeszkadzało. Z czasem organizm przyzwyczaja się do leku na tyle, że jego działania uboczne już nie są odczuwane.Te zawroty głowy wkrótce powinny ustąpić
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do