MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 gru 2013, 18:26
dzięki za odpowiedz ;)
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 03 gru 2013, 18:31
mirunia dobrze mi się śpi, ale ja problemów ze snem nie miałem nigdy. Chociaż bardziej mnie usypia mirtazapina niż miansa.

Katarzynka40 działanie nasenne w ciągu dnia mija bardzo szybko, a poza tym im mniejsza dawka tym większa zmuła na tym leku, tak to działa.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 gru 2013, 18:32
miko84, czyli im mniej mianseryny tym silniej działa? Brzmi nieprawdopodobnie.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 18:39
No ja jestem totalnie przymulona po dawca 15 mg:( Senność mi zupełnie nie miaj, powiedzialabym, że pogłębia się niestety.
Na dodatek czuję jakieś specyficzne ruchy w żołądku, a czytałam, ze po nirtazepinie mogą byc mdłości i wymioty... mial ktoś takie sensacje żołądkowe?
Czuję się jak jakiś ćpun:(
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 gru 2013, 18:42
Katarzynka40, ja nie mam żadnych takich dolegliwości. Tylko wzmożony apetyt w godzinach nocnych i zaraz po zażyciu konkretny sen
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 18:51
khaleesi,
A Ty po dawce 15 mg jak długo spisz i jak sie czujesz?
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 03 gru 2013, 19:31
khaleesi nie wiem jak jest z mianseryną ale mirta na pewno tak działa. W wyższych dawkach dochodzi do głosu noradrenalina i lek często mocno pobudza.

Katarzynka40 dziwne to dolegliwości żołądkowo-mdłościowe bo mirtazapina to antagonista 5-HT3 i takie dolegliwości właśnie powinna łagodzić.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 19:44
miko84,
Hmm, oby, w każdym razie mdli mnie i mam takie odbijania i czkawkę:( na ulotce jest tez chyba cos o wymiotach:(:( ech, rany...
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 03 gru 2013, 19:50
Panikujesz :P
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 20:00
miko84,
Może? Ale jestem totalnie przymulona, poruszam sie jak mucha w smole i jestem nieprzytomna:(
napisałam smsa do doktorka czy moge jeszcze zmniejszyc dawke odpisał mi, że oczywiście tak, ale pewnie organizm odrabia tygodniowy deficyt snu po esci stąd takie samopoczucie... nie wiem czy to prawda, czy sms na "odczepnego"...
dzieki miko84 za cierpliwość, ale moja juz mi sie kończy, stąd jestem nerwowa i wkurzona, że zycie mi ucieka a ja walcze ze skutlami ubocznymi.... a tu świeta za pasem!!!!!!!!!
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 03 gru 2013, 20:24
Katarzynka40, to minie, taka jest reakcja organizmu szczególnie po pierwszej dawce, później będzie coraz lepiej. Ważne, że możesz się wyspać do syta.
Ja właśnie łyknęłam swoją mianserynkę i czekam na to senne zmulenie, tak ok.22 powinno mnie ułożyć do snu. Najgorsze są poranki i późne popołudnie - totalne zmęczenie dniem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4369
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 03 gru 2013, 20:41
Katarzynka40, czuje się w miarę ok. Złagodzenie natręctw, niepokój minął. Tyle, że jakbym mogła to całą lodówkę bym wyżarła i muszę sie kontrolowac. Nieustanne burczenie w brzuchu po zjedzeniu obfitego posiłku. Sen jesli mogę to śpię snem zabitej po 12 h :mrgreen:
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 03 gru 2013, 21:05
Katarzynka40 lekarz ma rację, po prostu organizm odrabia to co musiał odrobić.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Katarzynka40 03 gru 2013, 21:45
Dziękuję Kochani:)
Dziękuję za wsparcie... dzisiaj chcę wziąc troszke mniejsza dawke i zobaczę czy jutro da sie w miar normalnie funkcjonować, chciałam zajrzeć do pracy, bo moje wydawwnictwo jedzie do druku, więc musze się jakoś...zmobilizowac by dać radę....
Escitalopram 10 mg - 8 tygodni...
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
28 lis 2013, 13:58
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do