MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 26 paź 2013, 16:47
Może(ale nie musi) to świadczyć o pewnym typie niedoczynności tarczycy. Dla pewności potwórz TSH i zrób fT3 i fT4.

-- 26 paź 2013, 16:53 --

letitia1982 napisał(a):czy biorąc miansec ktoś miał mdlości? Zauważyłam że lek wzmaga apetyt ale mam taki ścisk w żołądku że nie jestem w stanie nic zjeść.


Ścisk w żołądku to nie mdłości. I to raczej mało prawdopodobne, że to wina miansecu bo mianseryna poprzez antagonizm 5-HT3 ma działanie przeciwwymiotne, a przez antagonizm H1,5-HT2c, alfa-1 zwiększa apetyt. Po tym leku raczej się je, niż nie je. :P
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 26 paź 2013, 17:26
Ninaaa123 napisał(a):Wczoraj odebrałam wyniki i TSH mam 5,62 przy normie 0,27-4.2, hmm nie jest to chyba jakieś duże odchylenie, które mogłoby świadczyć o jakimś zaburzeniu hmm?


Ninaaa i Ty też z tarczycą? Coś Twoje TSH idzie w kierunku niedoczynności :?

Moje TSH jest 0,161 przy normie 0,55-4,00
a FT3, 5,5 przy normie 3,1-6,8 czyli w normie
FT4 17,3 przy normie 12-22 to też w normie

Ninaaa jak ze spaniem u Ciebie? Przy takim wyniku powinnaś spać dobrze. W dalszym ciągu masz kłopoty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 26 paź 2013, 18:26
Trochę dziwne wyniki, może TSH masz niskie z innego powodu niż tarczyca? U mnie z nadczynności wyszła spora niedoczynność bo TSH miałem 22 :-|
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ninaaa123 26 paź 2013, 18:34
mirunia u mnie to dłuższa historia, pisałam o tym wcześniej.. na szczęście estazolam się kończy ;D mam nadzieje ze mój zdrowy sen powróci bo inaczej zwariuje :)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 26 paź 2013, 18:57
miko84 napisał(a):Trochę dziwne wyniki, może TSH masz niskie z innego powodu niż tarczyca? U mnie z nadczynności wyszła spora niedoczynność bo TSH miałem 22 :-|


Dlaczego tak sądzisz miko, że dziwne wyniki? O tym, że ft3 i ft4 mogą być w normie przy niskim TSH uprzedzała mnie lek. rodzinna i mgr w laboratorium. Tak bywa.
A z jakiego innego powodu może być niskie TSH? Mam sporego guzka na tarczycy, więc mogła się uaktywnić. Czekają mnie dalsze badania.

Ninaaa ja też jestem od 2 dni na estazolamie - połóweczkę biorę do lerivonu. Ale i tak długo nie pośpię, budzę się o 6 z lękiem i wysokim tętnem i koniec ze spaniem. :roll: Kiedy to się zmieni? Teraz przy zmianie czasu będę budzić się o 5 :x :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 26 paź 2013, 19:08
No bo jest sprzężenie zwrotne i wysokie poziomy ft3 i ft4 hamują TSH, a Ty masz je w normie. Ale być może i tak może być. Jak masz guzka to wszystko możliwe.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ninaaa123 26 paź 2013, 19:54
mirunia nie wiem ale mi już nerwy całkiem siadają przez to spanie bo ile tak można, jestem ciągle zmęczona czy biorę leki czy nie;/ ile h śpisz po tym estazolamie?
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 26 paź 2013, 20:22
Ninaaa, śpię ok.7h ale nie czuję tego "wyspania". W ciągu dnia też czuję zmęczenie, znużenie- zapewne po lerivonie. Najgorsze są poranki z lękiem i niepokojem, sądzę, że to są uboki lerivonu. Mam nadzieję, że z czasem miną.
Współczuję Ci, bo moje nerwy też już dawno siadły. A próbowałaś lerivon? (bo nie pamiętam czy brałaś)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ninaaa123 26 paź 2013, 20:43
lerivon to mianseryna, taak próbowałam ale pod inną nazwą deprexolete- ze 3 razy, cała sie spociłam i serce waliło jak szalone tak właśnie mnie uśpił haha ;D estazolam się skończył i będę teraz czekać, aż padnę sama, narazie nie pracuję więc mogę sobie pozwolić na odespanie nawet ranem, może jakoś ten sen się sam wyreguluje :uklon:
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 31 paź 2013, 20:34
Ninaaa, jak tam u Ciebie ze spaniem? Radzisz sobie sama, czy coś bierzesz nowego?

Ja na razie sypiam w miarę ok. na lerivonie i połóweczce estazolamu. W ciągu ostatnich dni było nawet dobrze (bez lęków), a dzisiaj pod wieczór zaczął lęk powoli narastać, a wraz z nim wzrasta ciśnienie. W tej chwili mam niepokój - chociaż ciśnienie nie jest aż takie wysokie 140/80, ale wolę niskie wtedy czuję się lepiej, spokojniej. Wszystko kładę na karb tarczycy. Jestem już obecnie na zmniejszaniu dawki leku na nadczynność.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ninaaa123 31 paź 2013, 21:43
mirunia dziś będzie trzecia noc bez niczego, przez te dwie spałam króciutko i bardzo płytko, jestem dziś koszmarnie zmęczona ale senności nie czuje :zonk: ehh zobaczymy tej nocy.
Ciekawe gdy wyleczysz tą tarczyce jak będzie ze snem, pewnie wróci do normy:)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez mirunia 06 lis 2013, 19:14
Ninaaa123, jak tam u Ciebie ze spaniem? Śpisz bez wspomagaczy? Wyregulowało się nieco spanko?

Dzisiejszej nocy słabo spałam, o godz.1.30 wstałam i musiałam dobrać drugą połówkę estazolamu, bo nie mogłam usnąć mimo brania lerivonu. Jakaś ta noc była wyjątkowo nieudana... dalej męczy mnie ta nerwica i stres związany z dalszymi badaniami tarczycy. Jestem już na połówce metizolu 5mg/1raz dziennie (od nadczynności). Do nerwicy dołączyła się depresja, bo się wciąż zamartwiam złym samopoczuciem. Lerivon uspokaja ale wciąż zamula w ciągu dnia. Mam dziś podły nastrój, chyba dlatego, że jestem zmęczona i niewyspana, poza tym ta pogoda dołująca. :(

Jestem już 3 i pół tygodnia na lerivonie 30 i wiem, że to wciąż za krótko, by odczuć znaczną poprawę. Muszę być cierpliwa, gdyby nie te lęki, które wciąż się pojawiają, szczególnie rano i trwają tak do południa z różnym nasileniem. Za kilka dni chyba podniosę dawkę, tylko nie wiem czy 45mg czy od razu 60. Mam całe opakowanie 60mg.
Miko, jak myślisz, mogę już 60? :105:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 06 lis 2013, 19:21
Dawaj 60 :)
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez smusiek 06 lis 2013, 19:28
Witam Wszystkich.
Od paru dni zażywam pół tabletki Lerivonu czyli 15 mg, a powinienem brać całą,ale przeraża mnie wizja brania całej ze względu na to,że ta połówka robi ze mną cuda.Śpię 10 godzin i więcej,a po przebudzeniu o ile można to nazwać przebudzeniem jestem w trybie zombi z zerowym pożytkiem.Samopoczucie jak po niedawno zakończonej,suto oblewanej imprezie,kac totalny plus leń.Ogólnie masakra jakaś,ale muszę się jakoś zmobilizować do brania,bo tabsy leżą od jakiegoś czasu,a czuję po sobie,że jest ze mną coraz to gorzej.I tutaj chciałbym zadać pytanie...Jak długo taki stan może się utrzymywać? Zastanawiam się czy aby nie przerwać,ponieważ za około dwa tygodnie muszę być zdolnym kierowcą,a po tym leku jest to raczej awykonalne,chyba że się do niego przyzwyczaję.Wcześniej "jadłem" chlorprotkixen zentiva oraz tianesal.Pozdrawiam
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 lis 2013, 19:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do