MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Rani 12 gru 2008, 09:31
Widzę, że nie jestem osamotniona :D . Tylko dlatego, że te zmiany w szpiku są odwracalne zdecydowałam się brać ten lek, ale i tak się boję. Z drugiej strony taka pyralgina czy paracetamol mogą powodować dużo gorsze uszkodzenia szpiku a brałam je nie raz i żyję. Sama siebie próbuję uspokoić ale mi za bardzo nie wychodzi :smile:
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez bee84 12 gru 2008, 19:13
w końcu na ulotkach piszą o najgorszych przypadkach ... więc skoro w najgorszym przypadku będziesz miała zmiany w szpiku .... to zgodnie z ulotką ... jak tylko przestaniesz brać te leki .... i tak wszystko wróci do normy :mrgreen: ...
... więc bierz je .... ale ja bym po miesiącu zrobiła badanie krwi dla świętego spokoju ... z resztą już to pewnie planujesz ;) hehe
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Rani 12 gru 2008, 21:45
Oczywiście, że planuję :D (jesteś jasnowidzem?) ale raczej po dwóch tygodniach. Nie wytrzymałabym miesiąca niepokoju :mrgreen:
"Nie dziw się jeżeli jutro spadnie porządny grad, rozszaleje się zamieć i licho wie co. To, że dziś jest ładnie, jeszcze nic nie znaczy. To jest zaledwie jakiś ślad pogody."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
174
Dołączył(a)
10 gru 2008, 13:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Victorek 12 gru 2008, 21:54
Rani ja lerivon zażywam od ponad roku, w całym tym okresie oprócz ostatnich trzech miesięcy zażywałem po 60 mg na noc, i na początku robiłem badania co dwa tygodnie :) wszystko było ok i teraz myślę że też jest:) choć nie miałem badań od gdzieś dwóch miechów i właśnie sobie uprzytomniłem:) że należy je zrobić :)
Jak by ktoś chciał pogadać, szczególnie o depersonalizacji jestem na GG
Możesz wcisnąć świnię we frak ale nie powstrzymasz chrumkania :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1137
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 13:31
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

przez Grubcia 13 gru 2008, 18:58
Biorę lerivon od ponad 2lat min 60 mg czasem więcej jak chce szybciej zasnąć .badania robiłam tylko na początku ,kilka razy wszystko było ok.Dla mnie to dobry lek na sen,także polecam.bierz,a dla własnego spokoju ,rób czasem badania.Nic zlego sie nie będzie działo pozdrawiam
Grubcia
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Victorek 26 gru 2008, 16:01
Słuchajcie przeczytałem parę postów wcześniej i dużo osób piszę iż ten lerivon trzeba o ściśle określonej porze brać, o co z tym chodzi? lekarz tak wam kazał brać? pytam bo ja biorę go od ponad roku i chyba nigdy nie brałem zawsze o tej samej porze tylko tak jak mi pasowało. Jak inaczej bierzecie to co gorzej się czujecie czy jak?
Jak by ktoś chciał pogadać, szczególnie o depersonalizacji jestem na GG
Możesz wcisnąć świnię we frak ale nie powstrzymasz chrumkania :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1137
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 13:31
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

przez kasia000 27 gru 2008, 19:16
ja biorę o różych porach czasem o 20 ,00 czaasem o 22,00 a czasem o 23,00 juz rok!!i nic złego sie nie dzieje-luudzie jakie wy tu bzdety wypisujecie czasem!
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez MOCca 27 gru 2008, 21:19
Victorek, z zalecenia lekarza a leczymy sie u tego samego, jest przyjmowanie lerivonu o tej samej porze. Nie wiem dlaczego tak, ale skoro sam lekarz uprzedza to prawdopodobnie takie jest działanie leku, i nie wydaje mi się aby to były jakiekolwiek bzdury :roll: przyjmując delikatne przesunięcia w czasie.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Victorek 27 gru 2008, 21:56
kasia000, spokojnie :) Każdy ma jakieś swoje doświadczenia, pytam bowiem sam ostatnio miałem parę razy przypadek że wziąłem grubo po dwunastej i rano miałem dziwne drgawki.
Do tej pory a też biorę rok nie było żadnych dziwnych rzeczy a teraz są.
Jak by ktoś chciał pogadać, szczególnie o depersonalizacji jestem na GG
Możesz wcisnąć świnię we frak ale nie powstrzymasz chrumkania :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1137
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 13:31
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez jaaa 28 gru 2008, 22:56
u mnie bez roznicy zawsze biore na sen i tez nie o stalej porze i nic sie nie dzieje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Lerivon

przez kasia000 29 gru 2008, 14:20
drgawki po lerivonie???
głupoty...
kasia000
Offline

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez MOCca 30 gru 2008, 00:53
Przyjmowanie tabletki na sen jest takim wyznaczniekiem rytmu dobowego, przynajmniej dla mnie jest to łatwiejsze, że zawsze o 23.00 łykam tabletkę, przynajmniej o niej nie zapominam ;) każdy zna swój organizm na tyle, że wie kiedy i jak dużą dawkę leku sobie dostarczyć i kasiu bez ironi tu proszę ...
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez jaaa 30 gru 2008, 01:41
no ale te drgawki to serio cos dziwnego;)
bo jesli sa drgawki to moglby i nastapic zarowno po wzieciu leku;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez Victorek 30 gru 2008, 21:32
Według mnie dawki po lerivonie to nie jest nic dziwnego, no ale przecież nie jestem specjalistą ;), jestem tylko użytkownikem tego forum i na Boga ludzie ja się tylko spytałem !!!
Dziękuję za odpowiedzi :)
Jak by ktoś chciał pogadać, szczególnie o depersonalizacji jestem na GG
Możesz wcisnąć świnię we frak ale nie powstrzymasz chrumkania :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1137
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 13:31
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do