MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 31 mar 2013, 16:43
niestety, ja byłam po prostu cały czas głodna, a do słodyczy to po prostu kwiczałam :D z czasem takie działanie mianseryny trochę minęło, ale dla mnie trochę za późno-20 kg za późno
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 31 mar 2013, 17:35
O kurcze, to sporo. Nadwaga poza względami estetycznymi to realne problemy medyczne - choresterol, ciśnienie, cukrzyca :? . Czasami mnie nie dziwi gdy czytam np opinie o wellbutrinie na zagranicznych forach i jego pochwały ze względu na działanie zmniejszające apetyt. Mianseryna i mirtazapina są na drugim biegunie.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 31 mar 2013, 17:51
niestety sporo. a najgorsze jest to, że teraz kiedy psychicznie mogę już udźwignąć dietę to nie mogę tego zrzucić. Po prostu masakra. ale gdybym miała wybierać jeszcze raz to bym wybrała leczenie lerivonem i nadwagę niż stan psychicznym w jakim byłam przed leczeniemi
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Monika K. 10 kwi 2013, 19:08
Witam wszystkich serdecznie:)
Jestem tutaj nowa. Zażywam Deprexolet od 2 miesiecy. Czuje się już o niebo lepiej, ale....przytyłam już 7 kg...Mam 173 cm wzrosu i waze juz 64 kg, a zawsze wazyłam 56/57...Ludziska, powiedzcie czy ktoś z Was ma tak jak ja? Tzn. ciągle, ale to absolutnie zawsze, jesteście głodni? Non stop? Ja tak mam..Czy da sie jakos schudnac na tym? Odstawił to wogole ktos z Was? Ozdrowiał po nim? Lecze, zaburzenia lękowo - depresyjne. Zażywam 20 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
10 kwi 2013, 16:06

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 10 kwi 2013, 19:39
ja tak miałam jak zaczynałam leczenie, w rezultacie mam ponad 20 kg za dużo.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Monika K. 11 kwi 2013, 07:02
Małgorzato,dzięki8 za odpowiedź. Bardzo proszę napisz tylko czy tyłaś z jedzenia, czy no nie wiem z czego , hmm z samych tabletek?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
10 kwi 2013, 16:06

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez miko84 11 kwi 2013, 10:03
Monika K. jeśli czujesz się lepiej, ale wadzi Ci tycie to musisz się starać jeść mniej tuczące rzeczy i więcej się ruszać, innego wyjścia nie ma. Lek zwiększa apetyt i tego się nie przeskoczy. Z powietrza się nie tyje - albo masz większy apetyt, albo mniej się ruszasz, tabletki nie powodują tycia same z siebie. Jakbyś brała sam lek i nic nie jadała i normalnie się ruszała to byś nie przytyła ani grama.
miko84
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez CórkaNocy 11 kwi 2013, 10:19
Monika K., ja biore podobny lek Mirtazapine od kilku mies. I przytylam ponad 10 kg jedzac wiecej niz normalnie szczegolnie wieczorem po zazyciu ale na szczescie chyba juz zatrzymuje mi sie waga i nie dorobie sie nadwagi. Ogolnie zdrowo sie odzywiam tylko po tym leku mam apetyt na slodycze ale ratuja mnie leki brane w dzien ktore zmniejszaja apetyt. Wiekszosc tyje po tych lekach i powiedz to lekarzowi, moze dolozy ci cos na zmniejszenie apetytu.
CórkaNocy
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 11 kwi 2013, 14:18
Monika K., ja utyłam bo zaczęłam żreć a zaczęłam żreć bo lerivonek powodował u mnie dzikie napady głodu, poza tym zaczęłam też wtedy psychoterapię i dużo emocji zajadałam. Tyje się oczywiście od dodatniego bilansu kalorycznego czyli od dużej ilości smacznych rzeczy :) ale pośrednim powodem są tabletki bo to one powodują te napady głodu. Ja mam problem z ruchem fizycznym bo kolano mam po kontuzji i wiele sportów u mnie odpada. poza tym, mam jakieś poważne braki w motywacji i nie mogę się za siebie zabrać. No i niestety, od czasu jak zaczęłam leczenie trudniej chudnę i łatwiej tyję, nie wiem czy metabolizm mi leki zmieniły czy to kwestia wieku (mam prawie 40)
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Monika K. 11 kwi 2013, 17:47
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc:)
Moja lekarka wciaz obstaje przy swoim, ze w moim wieku ( 33 lata) powinnam wazyc 70 kg przy moim wzroscie ( 172 cm). Ja nalezałam zawsze do chudzielcow i odkad pamietam, gdzies wczesne liceum, wazyłam 53/55 kg...A jadłam bardzo dużo. A teraz...no cóż, jem , nie ja nie jem, ja po prostu żrę...non stop. I tak jakis czas temu zwazyłam sie i patrze + 10 kg...
Co do samego leku, to dla mnie jest swietny. Biore 15 mg od 8 tygodni. Mam zaburzenia lękowo depresyjne. Skończyłam jedna terapie, ide na druga. Pomógł mi bardzo na różne jazdy moje.
Pytałam Was, czy od leku sie nie tyje, bo...moja lekarka twierdzi, że te leki spowalniaja przemiane materii po prostu. Ale...jak od dwoch dni łykam specyfik na zaprzestanie zatrzymywania wody w organizmie, kupiłam w aptece. Bo mi ręce, nog, brzuch, puchły po leku. Ciagle teraz sikam, obrzeki zeszły, wiec polecam dodatkowo zakupcie sobie coś takiego w aptece. Planuje codziennie pół godziny cwiczyc i nie żreć tyle...a kocham jesc. Kupiłam 5 kg marchewki i czyszczę mój rower:) Marzę, aby zrzucić z 5 kg i nie zmieniać leku.
Mnie lek bardzo pomógł, rozkręcił mnie, wyciągnął z bezsennośći, ale nie zamierzam go łykać dokąd się da. Planuje pół roku i odstawić. W trakcie tego pół roku chce przeorać co najgorsze w terapii. Czy mi się uda, zobaczymy.
A jest ktoś kto zrzucił zbędne kg coś na mianserynie?
Jeszcze raz dziękuję, dobrzy ludzie, za pomoc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
10 kwi 2013, 16:06

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez montezuma 17 kwi 2013, 03:01
Czy mozna w nocy dobrać mianseryne.Wzialem 1/2 dziesiątki?

-- 17 kwi 2013, 05:16 --

Już i tak nie śpię niestety...oprócz mianseryne mam zapisany escitalopram i mam wrażenie ze wpadam jak sliwka w kompot.A jeszcze miesiąc temu nic nie zapowiadało takiego zwrotu.

-- 17 kwi 2013, 05:21 --

Niestety czytanie wszystkich postów jest mało możliwe.Czy po mianseryne mieliście efekt pobudzenia ze nie mogliscie usiedziec na miejscu.Dodam, ze biorę na to clonazepam - trochę pomaga.

-- 17 kwi 2013, 05:33 --

Szczęśliwi ci co spia

-- 17 kwi 2013, 05:52 --

Najbardziej jest mi żal mojej rodziny...
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
17 kwi 2013, 02:57

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 17 kwi 2013, 15:20
ja leków nigdy nie dawkowałam na własną rękę, a zwiększenie dawki może spowodować pobudzenie. Poza tym mianseryna nie jest lekiem stricte nasennym więc dobranie pół tabletki raczej nic ci nie pomoże.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Nut 18 kwi 2013, 20:19
Lerivon dobry lek. Brałam parę miesięcy, słodko mi się spało, bez pobudek, bez trudności z zasypianiem.
Niestety jak każde 'cudeńko' miał swoje wady w postaci wzrostu apetytu oraz zbytniej senności
Nut
Offline
Posty
121
Dołączył(a)
18 kwi 2013, 19:45

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez wannabeadored 25 kwi 2013, 18:17
Jak dla mnie Deprexolet okazał się tragedią. Z deszczu pod rynnę - z anoreksji restrykcyjnej zaczęłam mieć niepohamowane napady głodu, co kończyło się klęczeniem nad kiblem :? Non stop byłam głodna, zasnąć nie mogłam, a jak już mi się udało to nie można mnie było rano dobudzić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
50
Dołączył(a)
24 kwi 2013, 19:14
Lokalizacja
krk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do