MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

przez ania30 11 cze 2006, 08:25
równiez lerivon nie był dla mnie , spałam spalam spałam i lekarz odstawił
życie jest piękne
Offline
Posty
133
Dołączył(a)
07 cze 2006, 18:48
Lokalizacja
polska

Mianserin

przez truskaweczka_0 17 cze 2006, 08:58
Ja od czterech miesiecy zarzywam luxete i mianserin w dawkach 50mg i 30mg .Czuje sie niezle choc rano jestem bardzo ociazała.Niestety w ciagu tych czterech miesiecy przytyłam ok.5 kg.Jem bardzo duzo słodyczy.Nawet w nocy wstaje i zajadam.Pozdrawiam.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
17 cze 2006, 08:51

przez magorzata 17 cze 2006, 10:07
Jestem już 4 lata na lerivoniei jest to dla mnie dobry lek,bo mam kłopoty ze spaniem.Oczywiście biorę jeszcze inne leki-pozdrawiam
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
07 cze 2006, 19:04

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez darunia 24 cze 2006, 19:17
Czy po odstawianiu lerivonu mieliście jakieś "sensacje żołądkowe"? Brałam go ok 6 miesięcy, pomógł ale nie tak do końca teraz biore seroxat. Lerivon przestałam całkowicie zażywać tydzień temu i od jakiś paru dni mam mniejszy apetyt, oolnie jakoś dziwnie boli mnie żołądek.
Czy wiecie coś na ten temat?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

odstawienie lerivonu

przez darunia 24 cze 2006, 19:22
Leriwon zażywałam przez pół roku, tydzień temu odstawiałam, teraz jestem na seroxacie. Podczas brania lerivonu mineły moje dolegliwości żołądkowe. Teraz natomiast od paru dni boli mnie i mdli. Nie wiem czy to może jakiś efekt odstawienia lerivonu czy moje problemy żołądkowe wracają? Seroxat biore już 2 miesiące i pomaga ale męczy mnie ten żołądek. Czy ktoś z Was ma może jakieś doświadczenia na ten temat? Będe wdzięczna, bo sie zaczynam nakręcać że to wraca:(
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Avatar użytkownika
przez Decybel 24 cze 2006, 19:46
moje objawy sa takie jak twoje tzn mdlosci jak biore lerivon mdlosci przechodza aczkolwiek musze czesto jesc obecnie przezucilem sie na effectin i czekam az zacznie dzialac i jednoczesnie biore lerivon jak go nie wezme to jest mi tak niedobrze ze jestem nie dozycia i tez nie moge sobie z tym poradzic aczkolwiek lerivon nie jest lekiem uzalezniajacym i nie jest konieczne zmiejszania dawek przy odstawianiu ja tez nie wiem skad te mdlosci i jak sobie z tym poradzic moze jeszcze znajdzie sie prae osob ktore mialy mdlosci i powiedza jak sobie z tym daly rade.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

przez darunia 24 cze 2006, 20:50
a czy wiesz może po jakim czasie on całkowicie znika z organizmu?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Avatar użytkownika
przez Decybel 24 cze 2006, 22:15
Nie wiem po jakim czasie ale jakis miesiac temu zmienialem leki i dostalem calkie nowe i gdy zaczolem brac nowe nie bylo w srod nich lerivonu to z dnia na dzien kiedy nie bralem lerivonu bylo mi coraz bardziej nie ddobrze i meczylem sie tak 2 tygodnie i zaczolem znow go brac i teraz wlasnie probuje go zastapic effectinem ale jak narazie mi nie idzie w sumie Lerivon by mi pasowal gdby nie to ze czasem musze jesc co 1-3 h i to nie dlatego ze jestem glodny tlyko datego ze jak nie zjem to sie zle czuje troche to skomplikowane no ale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez czarna741 27 cze 2006, 14:07
no właśnie decybel ja też po lerivonie dużo jadłam ale to tylko tyle miałm po nim jakieś drgawki i dlatego przeszłam na efektin i znowu problem bo po samym efektinie miałam jadłowstręt nie mogłam jeśc dlatego lekarz dopisał mi pół tabletki lerivonu i jak brałam razem było ok :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

przez darunia 27 cze 2006, 18:50
też mamą taką nadzieję że zacznie spadać bo przytyłam na nim sporo, od kąd nie biore lerivonu nie mam już takiej ochoty na słodkie i nie czuje tego głodu, więc może za jakiś czas zobacze jak waga idzie w dół :)
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 20:42
mnie strasznie mdliło i bolał mnie niesamowicie zołądek po rexetine i mirzatenie, lerivon był jedynym lekiem, po którym czułam sie dobrze może jest najlagodniejszy? świetnie mi sie po nim spało, ale nic poza tym. Teraz biore stimuloton zołądek mnie nie boli, ale troche mnie mdli mam nadzieje ze to przejściowo, bo biore go od 5 dni dopiero.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 20:59
w moim przypadku lerivon nie działal przeciwlękowo,ale bardzo dobrze sie wysypiałam (brałam 90mg dziennie); po 3 miesiącach przestał działać, ale teraz chyba znów do niego wroce bo po niczym innym nie moge sie wyspac

arliko: jeśli masz trudności ze wstawaniem to może to nie odpowiednia dawka? tak nie powinno być.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

Avatar użytkownika
przez Decybel 02 lip 2006, 15:37
cze mozesz napisac mi numer gg do iebie bo mam taki sam problem jak ty czyli mdlosci i takze biore lrivon.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

przez darunia 02 lip 2006, 18:36
Napisz do mnie na priva to pogadamy :)
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 13 gości

Przeskocz do