MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Piko1978 12 lis 2012, 22:39
Od dwóch dni nie mogę spać! Odkąd biorę Lerivon mój niby sen nie istnieje :/ Nawet łącząc z alko nic nie pomaga na sen :( Może i troszkę przymula ale tak na prawdę na mnie nie działa nasennie! Rano czuje że jestem niewyspany i troszkę przymulony i to wszystko! Oczywiście wiem że nie jest to środek nasenny ale miałem nadzieję na lepszy sen po Lerivon'ie.......
Czy do Lerivonu można brać dodatkowo jakieś środki nasenne np. "nasen"?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
01 lip 2012, 21:45
Lokalizacja
Warszawa

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez bigfish 12 lis 2012, 22:46
Piko1978, można, ja biorę zolpik od czasu do czasu, a czasem inną benzynę.
Na mnie też mianseryna nie działa nasennie :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12064
Dołączył(a)
11 gru 2010, 22:34

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez contradiction7 17 lis 2012, 03:27
Ja bralam 10mg na poczatku i bardzo poglebil sen, w koncu czulam sie prawie wyspana. Wskoczylam na 30 zeby poglebic efekt i po 2 tygodniach moge stwierzic ze sen sie pogorszyl, wstaje niewyspana. Do tego potworne zawroty glowy i pogorszenie depresjo/nerwicy. Czy macie podobne doswiadczenia?
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
12 paź 2012, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 17 lis 2012, 06:42
Większe dawki działają już przeciwdepresyjnie od 30mg wzwyż. Mniejsze nasennie
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez eroica 17 lis 2012, 06:52
Piko1978 napisał(a):Od dwóch dni nie mogę spać! Odkąd biorę Lerivon mój niby sen nie istnieje :/ Nawet łącząc z alko nic nie pomaga na sen :( Może i troszkę przymula ale tak na prawdę na mnie nie działa nasennie! Rano czuje że jestem niewyspany i troszkę przymulony i to wszystko! Oczywiście wiem że nie jest to środek nasenny ale miałem nadzieję na lepszy sen po Lerivon'ie.......
Czy do Lerivonu można brać dodatkowo jakieś środki nasenne np. "nasen"?


u mnie działał nasennie jakieś 3 tygodnie, potem już potrzebowałem nasenu; można łączyć
F31.8
mirtazapina 30 mg, kwetiapina 100mg, lamotrygina 100mg
Offline
Posty
224
Dołączył(a)
14 lut 2012, 17:03

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ariel28 17 lis 2012, 22:49
contradiction7 napisał(a):Ja bralam 10mg na poczatku i bardzo poglebil sen, w koncu czulam sie prawie wyspana. Wskoczylam na 30 zeby poglebic efekt i po 2 tygodniach moge stwierzic ze sen sie pogorszyl, wstaje niewyspana. Do tego potworne zawroty glowy i pogorszenie depresjo/nerwicy. Czy macie podobne doswiadczenia?

mam podobnie do Ciebie, cieżko mi wtać rano, zawroty glowy, lęki dziwne, trzese sie jak galareta po pol godzinie mija ale uciazliwe to jest, narazie odstaiwlem mianserin biore tylko Sertagen
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 15:08

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez contradiction7 18 lis 2012, 22:39
elfrid napisał(a):Większe dawki działają już przeciwdepresyjnie od 30mg wzwyż. Mniejsze nasennie


Elfrid, 30mg biore juz ponad 2 tygodnie, dzialanie antydepresyjne prawie zerowe. Moim najwiekszym problemem jest fatalne spowolnienie myslenia, splycenie, czuje sie uposledzona. Ta depresja jest przedziwna, zaczela sie rok temu, po bardzo ciezkiej wielomiesiecznej manii i ciagle nie moge z niej wyjsc, leki nie dialaja. Ale to tez nie jest tak ze leze w lozku z wzrokiem utkwionym w sufit. Staram sie pracowac, chodze na terapie. Nastroj jest gorszy ale da sie zniesc, najbrdziej upokazajacy jest ten tepy, spowolniony mozg. Czy mianseryna w wiekszych dawkach moze usprawniac procesy myslowe?

-- 18 lis 2012, 22:41 --

mam podobnie do Ciebie, cieżko mi wtać rano, zawroty glowy, lęki dziwne, trzese sie jak galareta po pol godzinie mija ale uciazliwe to jest, narazie odstaiwlem mianserin biore tylko Sertagen[/quote]


A jaki czas brales mianseryne?
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
12 paź 2012, 22:21

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ariel28 18 lis 2012, 23:10
ponad miesiąc 30mg nie wiem czy to dużo czy mało, jeszcze co zauwarzyłem apetyt straszny jest po tym można jeść na okrągło
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 15:08

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Absinthe 18 lis 2012, 23:49
Ariel28, a masz tak,że największy że tak głód bierze Cię mniej więcej w porze zażywania leku?bo ja coś takiego u siebie zauważyłam...
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Rafka 19 lis 2012, 12:20
tez miałam apetyt po lerivonie. Ten lek jest dla chudzielców
Rafka
Offline

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 19 lis 2012, 19:42
contradiction7 niektórzy biorą 60mg i czują się ok w zakresie nastroju, myślenia funkcji poznawczych. Może niech lekarz dołączy Ci jakiś aktywizujący lek np. fluoksetynę.
Ale skoro miałaś manię to pewnie bierzesz też jakiś stabilizator (depakina)? Może to on Cię tak glebuje, może trzeba zmienić proporcje w dawkowaniu normotymiku i tymoleptyku.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez Ariel28 19 lis 2012, 21:36
Absinthe napisał(a):Ariel28, a masz tak,że największy że tak głód bierze Cię mniej więcej w porze zażywania leku?bo ja coś takiego u siebie zauważyłam...

ja mam głod po zazyciu leku narazie go odstawiłem nie widzialem poprawy jedynie apetyt wiekszy w czwartek bede u lekarki to mi wyjaśni, ataki paniki dalej mam
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 15:08

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

przez contradiction7 20 lis 2012, 21:13
elfrid napisał(a):contradiction7 niektórzy biorą 60mg i czują się ok w zakresie nastroju, myślenia funkcji poznawczych. Może niech lekarz dołączy Ci jakiś aktywizujący lek np. fluoksetynę.
Ale skoro miałaś manię to pewnie bierzesz też jakiś stabilizator (depakina)? Może to on Cię tak glebuje, może trzeba zmienić proporcje w dawkowaniu normotymiku i tymoleptyku.


Elfrid,
Brałam flueksytyne, bez efektu. Od sierpnia oprocz mianseryny biore escitalopram, pomogl minimalnie na nastrol ale pojawila sie nerwica. Probowalam odstawic, wpadlam w jakis koszmarny dol-musialm zaczac brac znowu. Po escitalopramie krecilo mi sie momentami w glowie, teraz po dolaczeniu mianseryny 3 tyg temu zawroty sa gigantyczne. Jako stabilizator biore lit, 4 tabletki wiec nie znowu jakos bardzo duzo..
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
12 paź 2012, 22:21

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez elfrid 20 lis 2012, 21:29
Może lepiej spróbować lamotryginy jako stabilizatora. Chociaż ona podobno nie chroni przed manią tak dobrze jak lit czy dupakina. Albo zmniejszyć lit - badasz stężenie we krwi?
Kiedyś brałem fluo 20mg i mianserynę 60mg i ta dawka mnie aktywizowała a jednocześnie tłumiła lęki, przymulenie po Lerivonie przeszło po tygodniu (jednaktycie zmusiło mnie do odstawienia mianseryny). Ale ja nie brałem żadnego stabilizatora. Ty już chyba znasz działanie litu na siebie, więc pewnie wiesz lepiej czy to jego sprawka, czy uporczywej, tym razem, depresji. Ale ja uważam, że nie warto tracić życia na bycie zglebowanym przez leki... w myśl zasady utrzymajmy pacjenta w subdepresji byleby tyle nie wpadł w manie.
A pisałaś, że ten stan utrzymuje się już długo.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do