MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez Martysienka 12 paź 2011, 10:56
himalaje napisał(a):Martysienka może trzeba by go z czymś połączyć sam leviron pomógł mi tylko na sen ale reszta wyglądała tak samo albo nawet gorzej



Przede wszysktkim to ja muszę lekarza zmienić bo znowu zmienił mi lek. Uznał chyba, że jestem zdrowa. Przepisał mi mirtazapinę ale tylko 15mg... Mówiłam mu, że lerivon nie działa ale jak widać nie wziął tego pod uwagę. W przyszłym tygodniu zmieniam, lekarza... Zobaczymy. A z czym można połączyć lerivon?
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
17 wrz 2011, 12:28

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 12 paź 2011, 20:43
bralam lerivon i po jakims czasie przestal na mnie dzialac teraz biore chloroprotixen i tez to samo czasem ratuje sie i biore dodatkowo tabletke nasenna zeby usnac...:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez Martysienka 14 paź 2011, 08:05
Czy jest w takim razie jakiś dobry środek, żeby w końcu dojść do siebie? :why:
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
17 wrz 2011, 12:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez 19_latek 14 paź 2011, 11:17
Musialem na jakis czas odstawic mianseryne i znowu nie moge spac w nocy. Kurde, musze isc do lekarza po recepte bo nie wyrobie, od kilku dni spie tylko po kilka godzin, jestem wykonczony.

Skutków ubocznych odstawienia nie mam.
19_latek
Offline

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 14 paź 2011, 19:54
ja spie 4-5 h po tabletkach ...:( a kiedys potrafilam spac 10h
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bóle serca po odstawieniu Mianseryny ?

przez 19_latek 14 paź 2011, 23:08
Mam 21 lat. Zacznę od tego, że w dzieciństwie również chorowałem na serce, to znaczy często mnie bolało, jednak badania nic nie wykazywały. Od 3 lat przymuję tabletki, a konkretnie Parogen i fluanxol.
Miewam bóle serca w ciągu ostatnich 2 dni często, i są bardzo silne. Dzisiaj pietwszy raz pojawił się podczas jedzenia obiadu, pochyliłem się do przodu i poczułem nagle pieczący ból ale nie tylko w sercu, bo promieniował do całej klatki piersiowej. Był na tyle silny, że nie byłem w stanie wziąć oddechu, od razu się położyłem. Trwał kilka sekund ale powtarzał się co jakiś czas.
Ból promieniuje od serca do lewego ramienia i całej klatki piersiowej, przestaje po kilku sekundach jak się poruszam i złapię powietrze bo przez kilka sekund przy wdechu bardzo boli.

Jaki może być tego powód ? Czy powodem moze byc odstawienie Mianseryny ktora bralem nasennnie w dawce 10-15mg dziennie przed snem?

Dodam ze czasami miewałem nerwobóle ale nigdy nie były tak intensywne jak teraz, az sam sie przestraszylem. Jesli jutro sie to powtorzy to w pon pojde do lekarza rodzinnego po skierowanie na badania o ile bedzie taka potrzeba.
19_latek
Offline

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

przez uzytkownik 15 paź 2011, 09:51
No to jak widać tyle Ci wystarczy... myślisz, że całe życie człowiek śpi po 10h?
Ja też jestem wyspany po maks. 4-6h.
uzytkownik
Offline

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 16 paź 2011, 08:57
ale dla mnie to jest malo...ile znam znajomych co spia od zawsze po 10h a ja nie :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 27 paź 2011, 15:21
Witajcie,cierpię na depresję od 6 miesięcy, obecnie biore anafranil 1-0-1,deprexolet 0-0-2 i pernazine 1/2-1/2-1. Może mi ktoś napisać czy jest szansa, że wyleczę bezsenność całkowicie, czyli będę jeszcze kiedyś mogła spać bez leków? bo bardzo bym chciała, pozdrawiam Wszystkich.
Ostatnio edytowano 21 gru 2011, 16:46 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: usunięto część zdublowanego postu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 27 paź 2011, 20:42
ja biore leki na bezsennosc od 1,5 roku i juz stracilam nadzieje...nie potrafie spac bez lekow mimo tego iz biore mala dawke choc niezawsze mi sie udaje przespac noc nawet biorac leki.Dodam ze nie ma depresji
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Re: Lerivon

Avatar użytkownika
przez tahela 28 paź 2011, 04:36
BladzacyAniolek napisał(a):Nie wiem. :/ Lekarz spytał jak ze snem, odpowiedziałam, że często budzę się nocą. Więc do parogenu i zomiren dopisał mi właśnie Miansegen (Miansemerck). Mam brać jedną tabletkę rano i wieczorem.

Też mi lekarz zapisał Miansegen , powiedział ze mam sobie brać jak mi pasuje, w razie potrzeby,sama zmnejszać dawkę albo powiekszac z tym,ze mam nie brać wiecej niz trzy naraz tabletki.

Z arketisem to samo mam niby brać 1,5 tabletki ale jak cos to moge sobie zmiejszyc albo powiększyć dawkę sama do wyczucia także spoks, mnie sie to podoba , czy rano czy wieczorem nie ma znaczenia jak mi ;) ;) ;) w :105: ygodnie
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 28 paź 2011, 08:42
Dzięki, że się odezwałyścieU mnie to było tak, że miałam wstrząśnienie mózgu, po wypadku przestałam spać czego konsekewencją jest depresja. Po tych tabletkach śpię do rana czyli ok. 8 godz. Lekarka twierdzi, ze po zmniejszeniach dawki a potem wyzerowaniu leków na sen zacznę sama spać i tego się trzymam a narazie zjadam tabletki i tyle. Może jakoś to się wszystko poukłada.

-- 28 paź 2011, 08:53 --

misiek_1 napisał(a):Dzięki, że się odezwałyścieU mnie to było tak, że miałam wstrząśnienie mózgu, po wypadku przestałam spać czego konsekewencją jest depresja. Po tych tabletkach śpię do rana czyli ok. 8 godz. Lekarka twierdzi, ze po zmniejszeniach dawki a potem wyzerowaniu leków na sen zacznę sama spać i tego się trzymam a narazie zjadam tabletki i tyle. Może jakoś to się wszystko poukłada.

Estera1 możesz napisać jakie leki bierzesz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez estera1 28 paź 2011, 20:34
chloroprotixen 15mg jak nieumiem po nich zasnac biore tabletke nasenna sezop.Brlama lerivon ,trittico i inne ale orgaizm po jakims czasie sie uodparnial i musialam albo zaczac wieksza dawke brac albo przestalam wogole spac po nich.Jednym slowem masakra....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

LERIVON (Mianseryna-Minaserin,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 30 paź 2011, 10:25
trittico na mnie w ogóle nie działało i na drugi dzień okropnie sie czułam. najlepiej śpi mi sie na takim połąćzeniu tabletek jak wyżej. kurcze ile bym dała za to żeby móc normalnie spać no ale tak wyszło...i już się do tego trochę przyzwyczaiłam. trzeba się cieszyć z tego, że się żyje :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do