MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mianseryna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
70
62%

Nie
26
23%

Zaszkodziła
17
15%

 
Liczba głosów : 113

MIANSERYNA (Lerivon,Deprexolet,Mianserin,Miansec,Norserin)

Avatar użytkownika
przez Dydona 09 sty 2006, 15:32
Lerivon czyli mianseryna? Stary lek od niego kiedys zaczynałam, ale nigdy nie byłam zadowolona- przytyłam, kręciło mi sie zawsze w głowie a jak chodziłam to tak jakbym na wszystko patrzyła z góry.
One wszystkie mieszają w mózgu i nie mozna juz skupiać uwagi człowiek jest jakiś rozkojarzony zapomina, nie pamieta itd itp. Paskudztwo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
05 sty 2006, 22:19
Lokalizacja
małopolska

Avatar użytkownika
przez Aniolek_74 24 sty 2006, 17:14
Wziełam lek rano ( według wskazówek lekarza) a w niecałe pólgodizny później zasnęłam i spałam do następnego dnia :( Tak, ze na tej jednej tabletce się skonczyło...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
24 sty 2006, 10:22
Lokalizacja
Świętochłowice

Avatar użytkownika
przez towdy 19 mar 2006, 11:39
ja dla mnie kupa... nie lek... nie działał przeciwlękowo, tylko spać mi się po nim chciało :?
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIANSERIN(Mianseryna-Lerivon,Minasec,Minasmerck,Deprexolet)

Avatar użytkownika
przez Hadrianus 20 mar 2006, 18:22
Czy ktoś to bierze?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
19 mar 2006, 00:12
Lokalizacja
Gdańsk

przez darunia 27 mar 2006, 11:40
Lerivon biore od prawie 3 m-cy. Na samą depresje pomógł, poprawił spanie. Niestety mam po nim ogromny apetyt i nie likwiduje lęków (jak narazie).
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

przez hedanos 06 kwi 2006, 22:48
----------------------------------------
Ostatnio edytowano 13 lip 2006, 20:54 przez hedanos, łącznie edytowano 1 raz
hedanos
Offline

przez darunia 07 kwi 2006, 18:48
Ja biore lerivon to mianserina, pomogła mi wyjść z najgorszego stanu depresji, faktycznie pomaga w spaniu, ale też niestety zwiększa apetyt a co za tym idzie tycie. Niesty lęki są, może troche mniejsze ale jakoś narazie nie chcą zniknąć.
Biore od 4 tyg 90 mg i zastanawiam sie czy nie zwiększyć do 120 mg.
pozdrawiam
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

dawkowanie

przez darunia 07 kwi 2006, 18:55
Zastanawiam sie, czy dawki leków mają znaczoące znaczenie w lwczeniu depresji, lęku i nerwicy. Czy można sie "uodpornić" na lek (dawkę)? Zwiększałam stoniowo lerivon i wydaje mi sie że za każdym zwiększeniem dawki było lepiej a może to tylko moja sugestia. Było lepiej ale poźniej po jakimś czasie następowało pogorszenie, czy to możliwe?
Biore lerivon od 3 m-cy, od 4 tyg. 90 mg i przez te 4 tyg. było ok ale od dwóch dni nasiliły mi sie lęki i nie wiem czego to jest wina. Zastanawiam sie czy nie zwiększyć do 120 mg.
pozdrawiam
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Avatar użytkownika
przez anita27 07 kwi 2006, 19:48
czesc darunia.ja nie moglam stosowac lerivonu.skutki niepozadane po jego zazyciu byly przrazajace.ale nieradze ci raczej zwiekszac dawki.ja zazywam signopam oxazepam i fluanksol ale kiedy mi malo skutecznie pomagaly a bywalo tak szczegolnie przy silnych lekach i zdenerwowaniu konsultowalam sie z lekarzem o zwiekszeniu dawki.wydaje mi sie ze mozna po jakims czasie w pewnym stopniu uodpornic sie na dawke i lek wtedy albo zwieksza sie dawkowanie albo zmienia lek.Pozdro
Avatar użytkownika
Offline
Posty
417
Dołączył(a)
05 kwi 2006, 20:53
Lokalizacja
Chrzanow

przez darunia 10 kwi 2006, 09:27
Dziki Anita27 za odzew.
Zastanawiam sie caly czas nad zwiekszeniem dawki, ale jeszcze czakam bo ostatnie 4 tyg. były naprawde ok. Może ma to jakieś powiązanie (gorsze samopoczucie) z nadejsciem okresu. Zrobiłam sie bardziej nerwowa, płaczliwa i lęki niestety mi sie nasiliły. Pocieszam sie że to może ma związek z okresem bo zauważyłam że co mieśiąć te pare dni niestety najbardziej dają mi sie we znaki.
Czy może ty też zauważyłaś taką zależność?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

przez Minas_Morgul 22 kwi 2006, 15:56
Hehehe :)
Lerivon - jeszcze po żadnym leku nie czułem się jak śpiąca królewna. :) Z początku, gdy zaczynalem brać ten lek (dawki zwiększane były stopniowo) spałem po kilkanście godzin, nic mi się nie chciało, w szkole siedziałem i zachowywałem się jakbym był w innym miejscu, rano... rozmawiałem z kolegami na przystanku, a później nie wiedziałem co mówiłem, ani z kim rozmawiałem - paradajs. :)
Na szczęście trwało to przez 1-2 tyg. i mineło.
Lerivon to dobre rozwiazanie dla osób które są wrazliwe na leki... (wiem po sobie i paru innych osobach).
Zgadzam się, że Lerivon nie pomaga na lęki... a co do przybierania na wadze to równiez prawda, szydery zawodowe twierdzą nawet, że przepoczwarzam się w Cartmana. ;););)
Minas_Morgul
Offline

przez arliko 09 maja 2006, 13:11
Biorę mianserynę od 2 miesięcy- po 20 mg na noc. Śpię super ale mam okropne poranki- ledwie się zwlekam z łóżka. Nie wiem czy cos mi w końcu pomoże. Lęki są nadal....
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
09 maja 2006, 12:50

przez ewa24 10 maja 2006, 08:31
Ja biorę lerivon na sen (20-30 mg) ,bardzo dobrze się po nim wysypiam.Niestety po dłuższym zażywaniu zauważyłam zwiększoną tolerancję swojego organizmu na ten lek,więc co kilka dni robię sobie przerwę-wtedy nie biorę nic,ewentualnie stilnox przy dużych kłopotach z zaśnieciem. ;)
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
07 lis 2005, 00:48

przez Diakon 16 maja 2006, 19:15
Ja dopiero zaczynam brać Zoloft i Mianserin.
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
16 maja 2006, 19:12
Lokalizacja
Sosnowiec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do