PERAZYNA (Peragal,Perazin,Pernazinum)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy perazyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
27
63%

Nie
8
19%

Zaszkodziła
8
19%

 
Liczba głosów : 43

przez space 28 maja 2007, 00:46
hello:)
czy ktos leczyl nerwice, d/d pernazyna? Ile czasu trwalo zanim objawy ustapily? pozdrawiam cieplo...
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
16 maja 2007, 00:06

przez smutas 04 cze 2007, 18:18
brałem go bardzo dłudo nie zauwarzyłem poprawy zbyt słaby
Pozdrawiam Serdecznie
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
04 cze 2007, 17:35
Lokalizacja
Gniezno

Avatar użytkownika
przez pannanikt 08 sie 2007, 20:58
bralam pernazyne. niestety nie umiem powiedziec jak sie po niej czulam bo... nie pamietam!! ten lek zorbil ze mnie wraiatke i dopiero miesiac po odstawieniu zaczelam wracac do siebie. to jest naprawde jak dla mnie straszny lek. niby slaby ale... powinni go wycofac :|
btw. nie pamietam jak sie podczas brania tego, ale pamietam ze w ostatecznosci probowalam popelnic samobojstwo. moze dlatego ze w ogole juz nie myslalam po nim, a moze dlatego ze zle sie czulam. nie wiem.
(...) - jesteś stworzony, żeby być człowiekiem!
Istniejesz dla dobra i radości, byś umiał śmiać się i śpiewać, żyć w miłości. Masz obdarzać szczęściem tych, którzy cię otaczają. Przecież jesteś stworzony na obraz Boga - który jest miłością.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
07 sie 2007, 12:30
Lokalizacja
z Krakowa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez ag6pus 24 lis 2007, 17:21
Witam
Mam pewien problem a mianowicie moja mama jest na cos chora. Osobiscie uwazam ze to przez zazywanie lekow wlasnie m.in. pernazyne.Byla u psychiatry i on powiedzial ze to depresja. Zaczela tracic pamiec, nic nie pamieta np co jadla, majaczy, nie mogla spac. Brala pramolan potem aurex z Cloranksenem potem aurex tyle ze z pernazyna a na koniec sama pernazyna.Czy jest mozliwe aby te jej objawy pojawily sie przez zazywanie lekow?Robila tomograf i badania wyszly dobrze, prosze piszczcie!Jak cos to napiszcie na maila ag6pus@interia.pl bede bardzo wdzieczna i zobowiazana
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 lis 2007, 17:11

przez Lena 26 lis 2007, 20:03
Stosowalam pernazinum wczesniej regularnie - wszystko bylo ok, dosc dobrze uspokaja. Prowadze po nim samochod i jest ok (po konsultacji z lekarzem oczywiscie). Teraz biore go doraznie i tez sie dobrze po nim czuje (rowniez prowadze po nim samochod). Nie zauwazylam u siebie ZADNYCH skutkow ubocznych. Nie jestem senna etc
Lena
Offline

pernazyna

Avatar użytkownika
przez krustofskii 30 sty 2008, 12:16
Ja bralem prnazyne z polaczeniu z hydroxyzinum przez 8 tygodni, efekt jak najbardziej pozytywny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
30 sty 2008, 11:49
Lokalizacja
Kraków

Re: Pernazyna

przez vesna84 16 maja 2008, 07:59
ja biorę pernazynkę 1 tableteczkę na noc...cóż... otępia niesamowicie, a rano czuje sie jak z krzyża zdjęta. co prawda lepiej sie po niej śpi, ale również dużo gorzej wstaje..:/
i niech zawsze hip-hop jak kawa na nogi mnie stawia:)
Offline
Posty
84
Dołączył(a)
21 kwi 2008, 09:44

Re: Pernazyna

przez betinka_77 18 maja 2008, 15:24
ja po pernazynie jestem równiez bardzo ospała ,czuje nieustanna suchosc w ustach
Nie moge sie nadal pogodzic z , tym ze choruje na depresje ,choc to trwa juz prawie rok nie potrafie sie pogodzic i ukrywam to ,ukrywam nawet objawy ,tłumaczac otoczeniu i najblizszym osobom,ze mam analityczny sposób myslenia i to mi minie ....jakie bzdury ja im mówie
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
18 maja 2008, 14:28

Re: Pernazyna

Avatar użytkownika
przez mix 18 maja 2008, 21:00
Biore ten lek od okolo miesiaca. Na poczatku bralem go tylko raz dziennie - wieczorem.
Teraz gdy odstawiono mi sulpiryd, biore go trzy razy dziennie. Rano - 50mg, poludnie - 50mg, wieczor - 175mg.
Rowniez czuje sie po niej ospaly, ale mi to nie przeszkadza. Wrecz przeciwnie. Do tej pory mialem klopoty ze
snem, budzilem sie po nocach, nie moglem spac. Po pernazynie jest troche lepiej.
Ci co maja skrzydla, niech leca spelniac marzenia...
Avatar użytkownika
mix
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 kwi 2008, 00:31
Lokalizacja
Opole

Re: Pernazyna

przez Moniunia27 15 cze 2008, 10:04
ja biore ten lek z sulpirydem -czy ktos wie czy po pernazynie sie tyje?
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Re: Pernazyna

przez Krasnooka 31 sie 2008, 14:29
Początkowo przytyłam.Nie wiem czy to bezpośredni efekt działania chemii,czy raczej skutek tego że gigantyczne zmulenie które początkowo powodował raczej nie sprzyjało sylwetce.W zasadzie leżenie przerywaam jeno po to,żeby się napchać ;).Teraz to trochę minęło.Nauka jest bardzo utrudniona codzienne funkcjonowanie też,ale przy kilkunastu atakach paniki dziennie było niemożliwe,więc zadowolona jestem ;).
Krasnooka
Offline

Re: Pernazyna

przez Misiek 10 wrz 2008, 15:08
Po jakim czasie zauważyliście że działa... ??
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Re: Pernazyna

przez Krasnooka 10 wrz 2008, 17:02
ok.2 tygodni trzeba poczekać
Krasnooka
Offline

Re: Pernazyna

przez Misiek 11 wrz 2008, 11:37
Ale jazda po tej pernazynie normalnie miałem omamy... ale to pisze w ulotce że może powodować :smile:
Offline
Posty
1874
Dołączył(a)
28 cze 2008, 15:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot], klaudi i 23 gości

Przeskocz do