SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 06 lut 2014, 19:06
sistermoon , wypowiem się i ja. Mam lat 24. Zaczynałam od 25mg, potem 50mg. Pierwsze 2 tyg. to w ogóle był sajgon. Uboki mnie wykańczały ale jakoś przetrzymałam <nie muszę chyba mówić, że seks wtedy mógłby nie istnieć :? >. Później uboki zaczęły przemijać, byłam na 50tce sertraliny i libido zerowe. A wcześniej było duże. Osiągnięcie orgazmu, to była godzinna batalia, a i tak nie było to "to" :evil: . Przy kolejnej wizycie powiedziałam o swoim problemie z orgazmem psychiatrze i dorzucił mi mitrazepinę. Zadziałało, nie wiem na jakiej zasadzie ale orgazmy powróciły, często są nawet intensywniejsze i dłuższe niż przed leczeniem. Mi po 2 miesiącach nie przeszło. Dopiero po włączeniu mitrazepiny "zadziałało". :twisted:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 06 lut 2014, 19:07
Psychotropka`89, czyli sama sertralina to niczym kastrat libido. :P
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 06 lut 2014, 19:10
khaleesi, nie wiem jak dla innych osób ale dla mnie tak. I psychiatra potwierdził, że sertra może tak działać. :roll:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez renee.madison 06 lut 2014, 19:33
sistermoon, raczej nie liczyłabym na Twoim miejscu na powrót hiperseksualnosci.
Tak jak Psychotropka jestem zdania, że sama sertra zabija libido. U mnie po dodaniu miansy troszkę się polepszyło, ale niestety to jeszcze nie To. W każdym razie póki co wolę stan teraźniejszy bez NN, nawet kosztem przyjemności. Jeśli jednak dla Ciebie jest to spory problem powiedz o tym lekarzowi-albo zmiana leku, albo dorzucenie czegoś dodatkowego :)
all I wanna do is get high by the beach, get high by the beach

sertralina 250 mg / kwetiapina 25 mg /alprazolam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
08 maja 2013, 22:49
Lokalizacja
tam gdzie rosną poziomki

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 06 lut 2014, 20:16
Myślę, że dobrze oddzielić tzw. zdrowy popęd od hiper aktywności seksualnej. W pierwszym przypadku jest to zdrowe zainteresowanie płcią przeciwną i uzyskanie głębszej satysfakcji na poziomie zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Drugi przypadek to stany napięcia, które pozwalają się odprężyć i wyluzować a strona duchowa odgrywa wówczas nikłe znaczenie. Mogę dodać, że różnica między pierwszą sytuacją a drugą to jak nurkowanie na rafie koralowej a gapieniem się w małe akwarium z niewymienianą od miesięcy wodą...A wracając do meritum: depresja albo kastruje kompletnie albo wprowadza takie stany niezdrowych pobudzeń. Leki mogą przywracać normalność lub mogą kastrować. Zależy od danej osoby. Dziękuję, mówił -Lew S.
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez sistermoon 06 lut 2014, 21:50
Hej, dzięki za odzew. Powiem tak - nie zamierzam leczyć się farmakologicznie zbyt długo, więc w perspektywie mam gdzieś zaplanowane zupełne odstawienie sertry. Czy wtedy mam szansę na powrót na właściwe tory?
Jest to dla mnie ważne, nie chcę tutaj pisać elaboratów dlaczego bo nie chcę urazić tych, którzy seks traktują raczej marginalnie. Każdy ma inaczej. Zanim zaczęłam się leczyć, bardzo dużo czytałam w internecie o ssri i możliwe, że skutek uboczny związany z seksem "wkręcił" mi się w podświadomość najbardziej... Naprawdę mam jeszcze nadzieję, że za kilka tygodni będzie lepiej.
sertraline 25mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 lut 2014, 16:21

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez madseason 06 lut 2014, 22:13
hm o tym efekcie nie słyszałam. w zasadzie nawet nie wiem jakie są efekty uboczne, bo jak zaczynałam brać setaloft to było bardzo dawno temu.

przedwczoraj sama zdecydowałam,że wracam do leków. nie wiem jak powiedzieć o tym lekarce albo terapeutce i czy bardzo źle zrobiłam, że zamiast czekać na spotkanie podjęłam decyzję samowolnie.

od jakiegoś czasu mam zawroty głowy i lekkie uczucie oszołomienia. chyba się trochę pogłębiło, ale pewnie sobie wkręciłam bo za mało czasu żeby cokolwiek mogło zadziałać.
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Marian_Paździoch 06 lut 2014, 23:23
sistermoon, po odstawieniu sertraliny wszystkie objawy mogą wrócić. Mogą, nie muszą. Zależy czy u Ciebie depresja to przejściowy okres i leki służą Ci do jego przetrwania. Niektórzy biorą pół roku, niektórzy 5 lat, a są i tacy, którzy leczyć muszą się całe życie.
Marian_Paździoch
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez depas 06 lut 2014, 23:50
Problemy z pożyciem seksualnym w trakcie brania sertraliny wcale nie muszą wystąpić, a jeśli już się pojawią, mogą być jedynie przejściowe. Stosowałem sertrę przez 5 miesięcy (100mg) i w tym okresie ani prez moment nie miałem problemu z libido. Pamiętam za to że przez pewien czas było zaniżone, kiedy zaczynałem brać wenlafaksynę dawno temu. Podobnie było z fluoksetyną, chociaż w mniejszym stopniu. Teraz tak naprawdę dopiero mam poważny problem biorąc tego typu leki na paroksetynie, nie tyle z libido co z problemami technicznymi, ale z tego akurat paro jest niestety znana.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Dor-32 07 lut 2014, 11:23
Chciałam sobie poprawić nastruj od roku towarzyszy mi nerwica lękowa ostatnio radziłam sobie super i zachciało mi się lepszego samopoczucia, przez 3 tygodnie asertin zażywałam, nie stety odstawiłam -zawroty głowy splątanie,zła jestem bo czułam się super bez leków- ataków i znowu teraz walcze z dziwnymi odczuciami... :( zażywam promolan i przez 3 miesiące brałam Cital i posłuchałam się kuzynki która zachwalała asertin i nie stety :(
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 lut 2014, 11:11

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Tristitia 07 lut 2014, 13:58
Mam pytanie, od miesiąca mam nawrót nerwicy natręctw i nerwicy lękowej, praktycznie w ogóle nie śpię.
Lekarz przepisał mi Asertin, mam brać 50mg rano a potem większyć do 75mg. Biorę ten lek od tygodnia
i niesamowicie nasila mi wszelkie negatywne objawy. Jestem pobudzona, ale w taki nieprzyjemny sposób,
nie mogę się na niczym skupić, ciągła gonitwa czarnych myśli, lęki...W ulotce jest napisane, że objawy mogą
się czasem nasilać na początku stosowania, ale ja już nie mogę tego wytrzymać. Mam poprosić lekarza o
zmianę leku czy to może minąć??
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 07 lut 2014, 14:55
Powinno przejść z czasem, warto więc wytrzymać. Tydzień czasu to mało i skutki uboczne mogą się jeszcze utrzymywać. Po ok. 2 tyg. powinno być już lepiej.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Tristitia 07 lut 2014, 15:30
miko84, dzięki, spróbuję w takim razie. Wolałam zapytać, bo pomyślałam, że to może znak żeby to
odstawić.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 07 lut 2014, 15:43
Wiesz co, sporo osób ma silne objawy uboczne po tych lekach więc nie jesteś wyjątkiem :)
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do