SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez Superbabka 31 sie 2008, 20:23
Nie wiem...jestem w tej grupie, ktorej lek niestety nie pomogl..a tylko pogorszyl stan;/ Ale pytaj innych - jest tu sporo ludzi, ktorym naprawde pomoglo:)
Buzka
Nabywając trzy koty nabywasz gratis trzy wierne serduszka :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
129
Dołączył(a)
11 maja 2008, 19:25
Lokalizacja
Warszawa

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Szlomo 09 wrz 2008, 17:53
Achtung! Pytanie o tyle ważne, co głupie. Czy tabletki asentry (100 lub 50 mg) łatwo się dzielą na pół, czy też są z tym czasem "problemy" typu "nierówno mi się ułamało" ? :roll:
Pozdro
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
30 lip 2008, 01:30

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Ridllic 09 wrz 2008, 18:08
wielkosc ta sama mam jeszcze na pamiatke :) ilosc skladników rózna da sie podzielic mam podłuzne z nacieciem tak ze chyba nie problem
Ridllic
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

przez slipek 10 wrz 2008, 10:36
siemanko, dlugo mnie tu nie bylo... jakies 1,5 roku... od 2 lat biore Asentre... i wyleczylem sie z nerwicy, czasami na kacu tylko mam jakies male napady.. ale to pikus wporownaniu z tym co bylo przedtem. wrocilem do normalnego zycia, normalnie funkcjonuje.....powoli odstawiam lek, zmniejszajac dawke....pozdrawiam wszystkim asentrowiczow
Just a SLIPEK ;-]
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 16:52

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Aleksandra_27 10 wrz 2008, 13:33
Czy kogoś też tak potfornie mdli po tym leku ? Ja już nie wyrabiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
08 gru 2006, 16:18

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Ridllic 10 wrz 2008, 14:39
Z tego co pamietam lek który bardzo mi pomagał ale nic za darmo tydzien czasu wyjety z zyciorysu po tym czasie dopiero organizm go zaakceptował "Aleksandra_27" mialem przy nim rano jakies drgawki i ciagłe nudnosci no i problem troche z równowaga ale jest to opisane w działaniach ubocznych ale lek naprawde dobry !
Ridllic
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Superbabka 10 wrz 2008, 19:08
No ja niestety jestem w grupie osób, którym ten lek absolutnie nie pomógł..co więcej - pogorszył moje objawy i dopiero był koszmar;(
Co do objawów ubocznych - mdłości, ucisk w szczęce i brak apetytu - to chyba najczęstsze objawy uboczne:)
Trzymam kciuki, aby Wam pomogło:)
BUziaki
Nabywając trzy koty nabywasz gratis trzy wierne serduszka :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
129
Dołączył(a)
11 maja 2008, 19:25
Lokalizacja
Warszawa

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Aleksandra_27 10 wrz 2008, 21:47
Mnie na napady paniki baaardzo pomaga. Ale te mdłości, bóle żołądka to koszmar. Nie mam sił na poszukiwanie innego leku, za silne mam objawy. Nie dam rady bez Asentry, znowu nie będę z domu wychodzić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
08 gru 2006, 16:18

Re: Zle samopoczucie po asentrze : (

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 11 wrz 2008, 09:35
Tak to dzialanie asentry!!! ja po tym leku chodzilem po scianach i musialem odstawic juz po 6 dniach brania.Dla mnie ten lek to byl wielki koszmar i nieporozumienie...!!!!Był po prostu za silny-pobudzał mnie co najmniej jak jakaś amfetamina(do tego szereg innych przykrych doznań)

Mozliwe tez ze bierzesz np. za duza dawkę-musisz pogadac z lekarzem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Szlomo 12 wrz 2008, 00:35
Superbabka napisał(a):No ja niestety jestem w grupie osób, którym ten lek absolutnie nie pomógł..co więcej - pogorszył moje objawy i dopiero był koszmar;(
Co do objawów ubocznych - mdłości, ucisk w szczęce i brak apetytu - to chyba najczęstsze objawy uboczne:)
Trzymam kciuki, aby Wam pomogło:)
BUziaki

Może zbyt krótko go brałaś. Sertralina ma to do siebie, że na początku zazwyczaj pogarsza twój stan, a potem... zazwyczaj pomaga, choć to sprawa osobista. Trzeba brać conajmniej 4-6 tyg. , żeby stwierdzić czy ten lek nam pasuje. W moim wypadku sertralina mi pomaga.

Ps.
Teraz już wiem, że Asentrę się dzieli ciulowo, tabletki sa okragle i maja słabe wcięcie, co w praktyce przekłada się na to, że łatwo jest o nierówne przełamanie tabletki na pół. (wiem, mam specyficzne problemy :mrgreen: ). Wracam do stiumulotonu, ktorego kiedys bralem przez rok. Sklad otoczki i rdzenia tabletki w 95 % taki sam jak w asentrze.
Niby wszystkie odpowiedniki takie same... ale ja czułem sie gorzej przy setalofcie, gdy kiedys kupilem sobie go za stiumuloton, dlatego że był najtańszy. Nie wiem, może to kwestia autosugestii, a może fakt , że przy każde otoczce ( i organizmie ;) ) sertralina rozprowadza sie inaczej ? Pytanie na które nie da się uzyskać jednoznacznej odpowiedzi... =]
Może kiedyś Pfizer "uszyje mi" tabletkę na miarę, jak dobry garnitur ;)
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
30 lip 2008, 01:30

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 13 wrz 2008, 23:34
A u mnie chyba nie ma znaczenia czy biorę Asentrę, Zoloft, Zotral czy Setaloft (te narazie przetestowałem). Nie widzę żadnych różnic. Ale każdy jest inny - może mojemu żołądkowi wszystko jedno co trawi i jak. Zotral, Zoloft i Setaloft dobrze się łamią. Asentra nie pamiętam - miałem tylko raz jedno opakowanie bo akurat Zoloftu nie było w aptece i mi dali zamiast.

Jak brałem fluoksetynę to była większa różnica. Bo niektóre są w kapsułkach a niektóre w tabletkach. Jak tabletki były bez otoczki to o ile szybko nie popiłem to taki niefajny smak w ustach i jak by zgaga czy coś podobnego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zle samopoczucie po asentrze : (

Avatar użytkownika
przez namiestnik 13 wrz 2008, 23:37
Oj chciałbym by mi sertralina dawała takie działanie - kopa. Brakuje mi napędu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Superbabka 14 wrz 2008, 20:15
Szlomo - ja brałam Zoloft przez 1,5 miesiąca i mój stan się ciągle pogarszał;/ No neistety lek nie dla mnie;) Narazie walczę z zawrotmai głowy i nerwicą efectinem:)
Buziaki
Nabywając trzy koty nabywasz gratis trzy wierne serduszka :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
129
Dołączył(a)
11 maja 2008, 19:25
Lokalizacja
Warszawa

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Ampułek 20 wrz 2008, 01:25
Nudnosci, biegunki ale apetyt mam No i działa, a oporny jestem tylko ten protestujący żołądek :(
Jeśli przyjaciele Cię opuścili - nigdy nimi nie byli
Avatar użytkownika
Offline
Posty
85
Dołączył(a)
06 sty 2007, 05:12
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 34 gości

Przeskocz do