SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
206
60%

Nie
83
24%

Zaszkodziła
57
16%

 
Liczba głosów : 346

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 31 gru 2013, 19:01
lunatic, skoro ma zawroty na dawce 50 mg to niech organizm przywyknie stopniowo do tej dawki.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 31 gru 2013, 19:12
khaleesi,
pisze ze jest 5 tydzien juz na tej dawce a zawroty pojawily sie teraz, nie za bardzo widze co ma do tego przywykniecie organizmu do dawki, przez 5 tygodni juz dawno przywyknal

-- 31 gru 2013, 18:14 --

zawroty głowy moga byc skutkiem zaburzeń lękowych, jezeli pojawiają się po takim okresie leczenie i bez modyfikacji dawki malo prawdopodobne jest zeby ich przyczyna byl skutek uboczny leku po 5 tyg.
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 31 gru 2013, 19:21
lunatic, i tak zrobi jak będzie uważała ;) ja bym poczekała
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 31 gru 2013, 19:26
jezeli nie zwiekszy i nie zobaczy roznicy miedzy mniejsza a wieksza dawka nie bedzie wiedziala z czego sa zawroty głowy i złe samopoczucie, przerabialem to wiele razy przy paroksetynie, jak tylko pojawialy się zawroty to już wiedzialem ze dawka za mała, po zwiekszeniu zawroty mijaly
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 31 gru 2013, 19:27
lunatic, ja zażywam Sertraline od kilku lat więc piszę jak mój organizm działa na niej.
I na mniejszej dawce jest lepiej u mnie.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 31 gru 2013, 19:29
i sertralina u Ciebie po jakims czasie daje nagle objawy uboczne w postaci zawrotow głowy?
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 31 gru 2013, 19:30
ja bym poczekała na jej miejscu jeszcze miesiąc i wtedy ewentualnie zwiększyła.
lunatic, Sertralina u mnie akurat nie wywołuje żadnych uboków poza bezsennością i jadłowstrętem.
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12626
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 01 sty 2014, 17:28
Nie wiem co sie stalo ale po 4 tyg cos drgnelo i na prawde dobrze sie czulam ,ale to minelo od 10 lat jestem na najmniejszych dawkach ssri z przerwami i dobrze sie czulam az tu nagle po usunieciu woreczka zolciowego jakos przestaly te leki na mnie dzialac zaznaczam ze zawsze od pierszej tabletki dobrze sie czulam nie wiem co mam robic najgorzej jest na otawrtej przestrzeni
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 01 sty 2014, 17:34
Zwiększyć dawke albo ewentualnie zmienić na paroksetyne, dziala lepiej przeciwlękowo niż sertralina

-- 01 sty 2014, 17:23 --

a najlepiej to pogadac o tym ze swoim lekarzem
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 01 sty 2014, 18:38
Lekarka kazała czekać ale ileż można,zastanawiam się czy nie jest przyczyna tego przejście bezpośrednio z dnia na dzień z fluoksetyny na zoloft i teraz może schodzi z organimu flyoksetyna?
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Anetixi 01 sty 2014, 18:58
Ja biorę go od kwietnia i jakoś ani nic pozytywnego w samopoczuciu się nie zmieniło,ani żadnych skutków ubocznych nie miałam
Bordeline/Uzależnienie od subst. psychoaktywnych/Epizod depresyjny.


Citabax 40mg
Depakine 300mg
Perazin 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
208
Dołączył(a)
29 gru 2013, 20:41
Lokalizacja
Śląsk

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 01 sty 2014, 19:19
A dla mnie najlepszym kombo pod słońcem jest sertralina 100mg + reboksetyna 4mg + mianseryna 20mg. Sypiam doskonale, bez wybudzeń, następnego dnia nie czuję senności, energii do życia to ja z natury nie mam, więc na tym polu nie ma czego oczekiwać, mimo wszystko przynajmniej mam siłę do wykonywania codziennych obowiązków. Fantazje odeszły w niepamięć, czasem na bardzo krótko załączy mi się jakaś tam faza, ale szybko jest zastępowana przez inny proces. Nie zmienił się natomiast mój sposób myślenia z pesymistycznego na optymistyczny i nie wierzę w to, że się kiedykolwiek zmieni, humor też mam średni, ale bywało znacznie gorzej. Tak oceniam mój mix z perspektywy 3 miesięcy stosowania w/w. Da się jakoś tam żyć.
______________
Wellbutrin XR 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1934
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez mirunia 01 sty 2014, 19:23
Anetixi, widzę, że bierzesz wieczorem mocne środki, w tym tisercin 2 tabletki. Jak się czujesz po tisercinie i czy dobrze śpisz?
Pewnie trudno Ci to będzie ocenić, bo bierzesz jeszcze dodatkowo haloperidol na noc i trudno jest chyba odróżnić ich działanie z osobna. Jeżeli odczuwasz działanie tisercinu, to napisz jakie ono jest u Ciebie.
Ja biorę 25mg na noc tisercinu i śpię na nim różnie, tzn. nie zawsze udaje mi się spać po nim, a na drugi dzień od rana jestem nie do życia, rozbita... kręci mi się w głowie, jest mi słabo... tak ogólnie to źle na mnie działa.
Anetixi, na co się leczysz, jaką masz diagnozę i jak się czujesz po tych lekach?
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
I MIEJSCE W KONKURSIE "TWARZE DEPRESJI"
Posty
5134
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Wooldoor 02 sty 2014, 01:07
Witam :-|

Potrzebuje Waszej pomocy drodzy forumowicze. Otóż od ponad roku łykam sertraline w dawce 100 mg. Lek biorę na depresje oraz nerwice natręctw. Od około 1 miesiaca mam powolny spadek ogólnego samopoczucia psychicznego ( poczucie bezsensu, brak motywacji, zwiększone łaknienie na słodycze, senność, zwiększenie intensywnosci moich natretcw myslowych), a dodam że przez ostatnie 8 miesiecy czułem się bardzo dobrze ( kilka drobnych epizodow obnizonego nastroju które mijały po kilku dniach) . Moje domysły sa takie że może to być związane z sydromem sezonowej depresji tzw SAD (sessonal affective disorder). Pojawia się pytanie co robić :?: Czy dzwonić do lekarza i poprosić o zwiększenie dawki do 150 mg, czy może umówić się na wizyte i zmienić lek :?: ( szczególnie dokuczliwe są natretctwa myslowe). Dodam jescze ze zdarzało mi się wypić trochę wina do obiadu, czasem jakies małe piwko ( muszę chyba kompetnie odstawic alkohol )

Pozdrawiam Wszystkich i proszę o porady, opnie.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
02 gru 2012, 14:38

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do