SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 11:25
Musisz wytrwać bo inaczej nie sprawdzisz czy lek podziała na Ciebie.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 11:27
Kurcze,jak nie podziala,to znowu nowe leki i nowe przyswajanie,przeciez od tego mozna dostać jeszcze większej depresji i nerwicy.
a jak ty sobie radziles na początku?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 08 gru 2013, 11:35
miko84 moze rzeczywiscie poprosze lekarke ale to juz po nowym roku zeby mi przepisala mirtrazapine moze rzeczywiscie czas na jakas zmiane ,najgorzej jak sie przeczyta na forum jakies niezbyt dobre opinie o danym leku to juz sie czlowiek zniecheca ,a to dziwne taki drogi lek a jeszcze moze miec niekorzystny wplyw na wtrobe:-)
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 11:39
smutna82 ciężko mi zawsze jest przy wprowadzaniu leku, ale staram się zacisnąć zęby i wytrwać bo dobrze wiem, że nie ma innego sposobu na sprawdzenie czy dany lek na Ciebie działa. Np. zawsze jak zaczynałem brać SSRI to miałem mocne nasilenie lęku i pobudzenie, zwiększenie potliwości i nerwowości. Dla odróżnienia jak zaczynałem brać mirtazapinę to miałem senność i osłabienie. Ale wszystkie te skutki uboczne mijają po paru dniach, do tygodnia (czasami trochę dłużej, ale u mnie wszelkie zmiany wymagają więcej czasu).

Zawsze przy wprowadzaniu nowego leku kładę się spać wcześniej niż normalnie, czasami nie jestem w stanie nic robić tylko się kładę. Nie jest to proste, ale nie ma niestety innego sposobu jak to przetrzymać, przetrwać, bo tylko czas pomaga w tym przypadku.

marinka-21 no valdoxan to lek o innym mechanizmie działania, i jak jakaś firma stworzy taki lek to tylko ona może go produkować przez ileś tam lat (ma patent). Dopiero po tym czasie inne firmy mogą robić tzn. generyki i wtedy te leki są tańsze. Nie wiem czy ten negatywny wpływ na wątrobę jest u wszystkich i czy jest on taki mocny, w końcu lek został dopuszczony na rynek. Mnie głównie blokuje cena - nie stać mnie na ten lek.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 11:56
O to to to miko.
tez nie dam rady nic robic,tylko leżę ...
nie dam rady nawet myśleć...
ten mój antydepresant ma dzialac zamulajaco?i czy on caly czas tak zamulajaco będzie dzialal???
czy sie unormuje i przestanie mnie tak mulic...
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 11:58
smutna82 na tym połączeniu co biorę miałem tak mocne nasilenie lęku początkowo, że wszystkiego się bałem, a teraz już jest dużo lepiej.

Ten Twój lek tylko początkowo tak będzie działał, po paru dniach to wszystko przejdzie. Będzie miał działanie uspokajające ale nie będziesz się czuła tak jak teraz.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 08 gru 2013, 12:04
smutna82 , wiem przez co przechodzisz i mimo, że jest to bardzo nieprzyjemne, to jest to... normalne. U mnie pierwszy tydzień na sertralinie był okropny. Lęki, zawroty głowy, raz zimno, raz gorąco, poty, potworne mdłości, biegunka, niemoc, osłabienie... Przez tydzień z łóżka prawie nie wychodziłam, bo był "helikopter". :evil: Ale zacisnęłam zęby i postanowiłam wytrwać. W 2. tyg zdarzały się gorsze dni ale już było coraz lepiej.
Więc ja też radziłabym Ci zawziąć się w sobie i przetrwać, to naprawdę mija! :smile:

Odpowiadając na Twoje pytanie, tak, mnie też sertralina na początku mega spowalniała, zmulała, byłam smutna, bez życia. I nie, nie będzie to trwało wiecznie. Po ok. tygodniu będzie lepiej.

Głowa do góry i trzymam kciuki! :D :great:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1801
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 08 gru 2013, 12:04
miko84 mirtazapina jest do stosowania przewleklego czy jak to jest?
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 12:28
Jest, a czemu by miała nie być? Są ludzie którzy stosują ten lek latami.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 08 gru 2013, 12:38
Nie wiem ,pisales ze musisz pobrac przynajmniej 4tyg :-)
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 13:17
Dzięki miko i psychotropka...bardzo podniesliscie mnie na duchu.
przy nerwicy najmniejsze uklucie czy zawrót Glowy,przyspiesza bicie serca.

psychotropka,a powiedz tez mialas takie oglupienie,zapominalas o czym przed chwilka mowilas?
szukam potwierdzenia,ze,to co się ze mna dzieje,kiedyś przejdzie i ze jest to tylko chwilowe.
wiem,panikara ze mnie

-- 08 gru 2013, 12:18 --

Wirtualny buziak miko i psychtropka :*

-- 08 gru 2013, 12:20 --

Aha psychotropka,ja nie biore sertraliny tylko Laroxyl !

-- 08 gru 2013, 12:42 --

Ten lek jest na depresje,na nerwice,czy na Chad?

-- 08 gru 2013, 12:43 --

Ten laroxyl
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 08 gru 2013, 15:01
smutna82, nie wiem nic na temat tego leku ale jeśli to SSRI, to objawy opisane przez Ciebie są normalne na początku stosowania. Po prostu organizm musi się przestawić. Do tygodnia może być nieciekawie. Ale może spróbuj przetrwać. Tego typu reakcje, skutki uboczne są baaardzo częste przy wprowadzaniu leków przeciwdepresyjnych.
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1801
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 15:21
Każdy lek przeciwdepresyjny ma początkowo skutki uboczne. Mogą być one różne, ale większości przypadków mijają po paru dniach.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 15:24
Miko,a wiesz z jakiej grupy są Te leki?ssri?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 8 gości

Przeskocz do