SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 07 gru 2013, 16:40
Powinna to zaznaczyć. Dała Ci lek i nic nie powiedziała?
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 07 gru 2013, 17:06
Nie powiedziała.a ja nie pytalam,wolałam nie wiedzieć.ale to co sie ze mna dzieje to niemozliwe jest.
aż sie boje brać nastepna dawke :(

-- 07 gru 2013, 16:07 --

Tzn.powiedziala mi,ze lek zadziala za 2 tyg i tyle.
mam zadzwonić,do niej w poniedzialek i powiedzieć jak sie czuje
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 07 gru 2013, 19:39
miko84 widze ze posiadasz:-) niesamowicie duzo wiadomosci na temat tych wszystkich lekow,doradz mi prosze chodzi mi glownie o to ze przez 8lat biore z przerwami rozne ssri tych nowszych generykow nie mialam jeszcze .Jesli chodzi o leki ssri to ok nie malam atakow paniki albo depresji i ale chodzi mi glownie o to ze pomimo iz bralam np escitalopram ponad rok to gdy tylko pomyslalam np o wiekszym spotkaniu rodzinnym ze strony mojego meza sama mysl owodowalo niesamowicie szybki puls ,pocenie sie uczucie strasznego goraca i nie obylo sie oczywiscie bez. Alej dawki xanaxu ale pomimo tego itak w sytuacji stresujacej bylam taka troche roztrzesiona itd w takim razie czy te lekitak dzialaja ze itak w sytuacji stresujecej czuje sie niesamowita adrenaline ?
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lamazkokardka 08 gru 2013, 04:00
Dostałam Asertin 50 i Hydroxyzyne, biorę 4 dzień i było wszystko dobrze, do póki moje stany lękowe się nie nasiliły. Powinnam grzecznie spać, po hydro, a lęk nie pozwala mi leżeć w łóżku przy zgaszonym świetle. Teraz zastanawiam się czy nie zgłosić się do mojej lekarki po inne leki, bo w chwili obecnej nie widzę z nimi współpracy. Co mi poradzicie? Czekać i dalej brać to co mam czy iść jeszcze raz do lekarza?
Wybierz zwykły dzień i uczyń go idealnym.

Asertin 50
Hydroxyzinum
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
02 paź 2013, 00:50

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 08 gru 2013, 05:24
lamazkokardka, Wiesz co na Twoim miejscu chociazbym zadzwonil i porozmawial telefonicznnie bo tak to nie wiesz co masz robic.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez barsinister 08 gru 2013, 07:04
lamazkokardka napisał(a):Dostałam Asertin 50 i Hydroxyzyne, biorę 4 dzień i było wszystko dobrze, do póki moje stany lękowe się nie nasiliły. Powinnam grzecznie spać, po hydro, a lęk nie pozwala mi leżeć w łóżku przy zgaszonym świetle. Teraz zastanawiam się czy nie zgłosić się do mojej lekarki po inne leki, bo w chwili obecnej nie widzę z nimi współpracy. Co mi poradzicie? Czekać i dalej brać to co mam czy iść jeszcze raz do lekarza?


przeczekaj, to normalne skutki uboczne, powinny szybko minąć - w granicach 2 tygodni
Not poppy, nor mandragora,
Nor all the drowsy syrups of the world,
Shall ever medicine thee to that sweet sleep
Which thou ow'dst yesterday.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
838
Dołączył(a)
17 sty 2013, 04:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 10:09
marinka-21 nie, nie sądzę, może po prostu nie miałaś zbyt dobrze dobranego leku? Myślę, że jak 8 lat bierzesz leki typu SSRI, to może warto by było spróbować leku z innej grupy, np SNRI, jak wenlafaksyna, leków bardziej sedatywnych jak mirtazapina/mianseryna, antydepresanta i leku przeciwlękowego tianeptyny? Mogłabyś też spróbować starszych leków trójpierścieniowych, jak opipramol (pramolan), doxepin czy amitryptyliny. Jeśli Cię stać to mogłabyś spróbować agomelatyny (valdoxan). Wellbutrinu nie proponuje bo on może nasilać pewien lęk.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 08 gru 2013, 10:29
miko84 efectin bralam przez ponad rok i bylo super ,ale za drugim razem juz nie zadzialal ,myslalam o tej mitrazapinie ale czy to dziala rzeczywicie jakos bardziej uspokojajaco ?kiedys mi lekarka proonowala agomlatyne ale wiem ze moze ona chyba dzilac jakos nie korzystnie na watrobe i trzeba chyba to kontrolowac i tez nie wiem czy ten lek mnie wyciszy bardziej chdzi mi o takiej sytuacje streujace dla mnie ,bo w domu jest ok tylko jak gdzies jest duo ludzi to mam stresa:-)
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 10:34
marinka-21 agomelatyna rzeczywiście ma podobno jakiś wpływ na wątrobę. Jeśli miałbym osobiście Ci coś polecić to mirtazapinę, ale pod jednym warunkiem - że pobrałabyś ten lek dłużej, najlepiej ok 4 tygodni, bo początkowo może powodować zwiększoną senność i osłabienie ale to mija z czasem. Lek bardzo dobrze łagodzi u wielu osób lęk i napięcie, ma też działanie przeciwdepresyjne.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 11:02
Miko a bol mięśni,nie czucie rak i nog,to tez normalne skutki uboczne??
cala noc krecilo mi sie w glowie po tym leku :(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 11:08
Różne mogą być objawy i musisz to wytrwać albo znowu odstawić i zmienić lek (miałaś złą reakcję na SSRI to lekarka zmieniła Ci na lek z innej grupy).
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 11:15
A kiedy będzie wiadomo,ze lek trzeba odstawić,ze nie pomaga,a szkodzi?
i te okropne zawroty Glowy...wczoraj jakoś sie trzymalam,a dzis znowu dol,ze nigdy z tego nie wyjdę,ze zawsze będę,sie,tak czula,uczucie beznadziejności,żadnego celu i do tego drętwieje mi tez,twarz
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 08 gru 2013, 11:17
smutna82 jeśli te skutki uboczne będą się utrzymywały dłużej niż tydzień to powinnaś się skontaktować ze swoją lekarką, ale musisz wytrwać, innego wyjścia nie ma, bo najgorsze są pierwsze dni.

Skutki uboczne powinny minąć po paru dniach, do tygodnia, ale pozytywne działanie leku zaczyna się gdzieś po ok 2 tygodniach dopiero.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 08 gru 2013, 11:20
To akurat mi lekarka mowila,ze lek zacznie działać okolo 2 tyg po przyjęciu...wiem tez,ze objawy moga sie pogorszyć,na początku..mam dzis w sobie taka panikę :(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Przeskocz do