SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez travol4 05 gru 2013, 13:31
miko84, dzieki 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
02 paź 2013, 11:13

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 14:04
miko,dzis drugi dzien.
jutro moze jeszcze wytrzymam,ale jak to ma trwac do dwoch tygodni,to ja nie wyrobie...
nie daje rady z lozka wstac,a dziecko do szkoly trzeba prowadzic.
poza tym nie wychodze z domu,bo nie chce zeby ktos mnie zobaczyl w tym stanie(rozkojarzona,oglupiona i nie wiem co jeszcze)
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 05 gru 2013, 15:17
smutna82 ja juz koncze osmy dzien na dawce 50mg i tez koszmar poczatki a dziecko trzeba bylo do przedszkola zawiez ,juz jesr odrobine lepiej ,czasami jak mam cos zalatwic to biore xanax dorznie
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 15:30
No to postaram sie wytrzymać,skoro marinka mówisz,ze po 8 dniach juz cie tak skutki uboczne nie trzymaja.
wzielam znowu polowe prazepamu,nie pomogl mi nic.tylko zamulil
ja wyglądam jak zombi,nawet źrenice mam rozszerzone,:(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez marinka-21 05 gru 2013, 15:56
smutna a to Twoj pierszy ssri?
Offline
Posty
152
Dołączył(a)
18 lis 2013, 18:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 17:11
Nie.drugi w zyciu
dopadla mnie depresja 7 lat temu w pl.tam leczylam sie asentra
teraz jestem za,granica i poszlam tylko do lekarza rodzinnego i on wypisal mi sertraline,sugerując,sie poprzednim razem.
a teraz dodzwonilam sie do polskiego psychiatry.starsza kobietka.powiedzialam jej,ze kiepsko sie czuje po tych lekach,kazala mi je odstawić...jutro mam zadzwonić,to mi powie kiedy mnie przyjmie,ale na pewno w przyszlym tygodniu...
a jak jej powiedzialam,ze to sertralina,to oznajmila mi,ze tu psychiatrzy juz tym nie leczą...ze nie jest to dobre.
kurde,kurde i co mam robić?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez marwil 05 gru 2013, 17:30
smutna82, Zawsze to psychiatra a nie rodzinny. Domyślam się, ze trudno podejmowac decyzje przy bardzo złym samopoczuciu. Może warto zaufać tej lekarce.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1897
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 17:34
Wlasnie nie wiem co robic.
na chwile obecna odstawiam to,bo momentami nie wiem co się ze mna dzieje,tak mi sie w glowie kreci...musze powiedzieć,ze przed tabletka,sertraliny czulam sie lepiej.
co mi radzicie??
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez marwil 05 gru 2013, 17:45
Posłuchałbym psychiatry, tym bardziej ze przyjmie Cię w przyszłym tygodniu. To już niedługo.
Pisałas, ze na miejscu wizyta możliwa dopiero w styczniu. Lepiej niech zajmie się Toba specjalista, niż masz sama eksperymentować i leczyć się pod dyktando chorych z tego forum.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1897
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez travol4 05 gru 2013, 17:47
smutna82, nie bardzo rozumiem.....gdzie juz nie lecza sertraliną???? i dlaczego????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
02 paź 2013, 11:13

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 17:59
Mieszkam teraz we Francji,no i byc moze tutejsi psychiatrzy nie używają sertraliny?
nie mam pojęcia,ale jak jej powiedzialam,to od razu kazala mi odstawić...

-- 05 gru 2013, 17:00 --

Z drugiej strony,ciekawe co mi przepisze...no i nie wiem jak dotrwam do następnego tygodnia :(
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 05 gru 2013, 18:38
Rozumiem, że dodzwoniłaś się do polskiego psychiatry przyjmującego we Francji który Ci powiedział, że nie używają już tego leku tam? Dość do dziwne, ale ciekawe co Ci przepisze, może rób tak jak kazała. Napisz jak już Ci przepisze nowe leki. To Francja więc może viva Servier! I dostaniesz tianeptynę lub agomelatynę? :)

Odstawisz lek to poczujesz się lepiej może?
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez aptasia 05 gru 2013, 18:44
Witajcie,
od jakiegoś miesiąca biorę Asentrę
niedługo idę do psychiatry na kolejną wizytę i z całą pewnością będę musiała odpowiedzieć (także przed sobą) czy lek ten mi pomaga. Niestety nie mam zielonego pojęcia.

Od ponad roku myślę, że cierpię na depresję.
Obniżony nastrój to coś z czym sobie nawet radzę i co trwa tak długo, że w zasadzie przestałam to zauważać i się tym przejmować.
Do wizyty u psychiatry skłoniło mnie dopiero zupełne wycieńczenie organizmu, brak koncentracji, brak snu... do tego stopnia, że w pewnym momencie zaczęłam zapominać podstawowych słów. Mój umysł toczył ciągle toksyczną dyskusję z samą sobą, analizował i komentował rzeczywistość i chyba to pochłaniało wszelkie procesy poznawcze, bo już niczego nie mogłam się nauczyć, na niczym skupić, w nocy długo nie mogłam usnąć a później wstać... Tak naprawdę to nie smutek lecz niezdolność do prowadzenia normalnego życia spowodował, że szukałam pomocy u lekarza.

Pierwsze dni na Asentrze były umiarkowane. Rozwolnienie, ból głowy wieczorem (czasem do dziś mi się przytrafia) i nietypowe: suchość spojówek która była dość drażniąca.

Obecnie czuję się fizycznie dobrze.
Z plusów jakie zaobserwowałam: odzyskałam sprawność umysłu, moje lęki w związku już nie przeradzają się w panikę w której na oślep ranię bliskie mi osoby tylko mogę nad nimi zapanować jeśli chcę i trochę się wysilę, ale to chyba wszystko.
Wcale lepiej nie śpię, nie mam więcej siły, wolne dnie spędzam w łóżku, wstanie rano to dalej taka sama walka ze sobą jak poprzednio.

Można powiedzieć, że asentra zadziałała na moje lęki ("związkofobie" - tłumiąc ją do takiego poziomu nad którym najczęściej umiem zapanować) i pozwolila uwolnić umysł od ciągłego monologu i analiz które toczyły się w mojej głowie. Ale na samą depresję nie za specjalnie.

biorę dawkę 50mg a zaczynałam od 25mg
czy mogę się spodziewać, że po dłuższym stosowaniu zadziała lepiej na depresje?
Oczywiście planuję psychoterapie, ale potrzebuję też siły do działania.
Wiem, że są to wszystko rzeczy które powinnam powiedzieć lekarzowi i niebawem napewno tak zrobię, ale jestem ciekawa czy ktoś z was miał podobnie? czy później lek zaczął działać lepiej? Po prostu jestem ciekawa czego się spodziewać.
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez smutna82 05 gru 2013, 19:36
Tak,rozmawialam z psychiatra,który mówi po polsku...
to co,radzicie mi to cholerstwo narazie odstawić?
i czekac na wizyte...pozniej znowu leki i znowu przyzwyczajanie sie...
no,ale przynajmniej będę wiedziala,co mi jest.
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do