SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez cheval 07 lis 2013, 21:30
Hania właśnie też tutaj wyczytałam, że paroksetyna najlepsza. Ale póki co zaczynam od tych "lżejszych" leków i nie bardzo wiem co robić. Czy poczekać jeszcze na większe efekty fluoksetyny, czy od razu zmieniać? Z drugiej strony na efekty czeka się z miesiąc, a nawet dłużej.
There's an old voice in my head that's holding me back
Avatar użytkownika
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
01 wrz 2013, 20:02

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 lis 2013, 21:51
cheval, Rozumiem , poczekaj, moze akurat , mi od razu zapisano paro.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 07 lis 2013, 21:51
cheval, to był mój pierwszy lek gdy zachorowałam pierwszy raz. Bardzo mi pomógł, paroksetyna rzecz jasna, ale wychodzenie z niej to udręka była nie do zapomnienia.
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 07 lis 2013, 21:53
cheval, Mi nie chcial zapisac fluoksetyny na lęki , ale co lekarz to inny lek..

-- 07 lis 2013, 21:54 --

rinakata, Dla mnie udręką było schodzenie z Mirty... :(

-- 07 lis 2013, 21:55 --

rinakata, Czytam tak o tych pradach itp, ja to mialam po Mircie ..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Carlsberg 08 lis 2013, 00:01
Czy to możliwe, że już po drugim dniu przyjmowania Zoloftu odczuwam efekty uboczne? Dawka 25.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
292
Dołączył(a)
03 lut 2012, 18:51

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 08 lis 2013, 00:03
Carlsberg, oczywiście że możliwe, organizm się lekko ''dziwi'' :)
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Carlsberg 08 lis 2013, 00:04
Dzięki, bo właśnie dość mocno się zdziwił, a ja razem z nim. Trudno, oczekiwanie na poprawę czas zacząć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
292
Dołączył(a)
03 lut 2012, 18:51

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez spiderman 08 lis 2013, 01:28
Carlsberg, tutaj chyba nie ma reguły z tego co widzę, bo każdy ma inaczej. Ja np biorę trzeci tydzień w sumie, a od 4 dni po 100mg i nic dziwnego się ze mną nie dzieje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 paź 2013, 15:36

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Karolina09 08 lis 2013, 02:05
Witam. Mam pytanie jak długo można brać sertralinę (konkretnie zoloft) nie znalazłam nigdzie konkretnych informacji na ten temat, czytałam, że zoloft jest bezpieczny i nie powoduje jakichś poważniejszych zmian, ale czy dłuższe zażywanie tego leku również jest tak samo bezpieczne i ile maksymalnie może trwać "terapia" tym lekiem?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 01:38

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 08 lis 2013, 10:43
rinakata w sumie leczę się od jakichś 4 lat. Po pierwszym epizodzie, gdzie trułam się chemia 3 lata i po hipnozie byłam tak szczęśliwa jak nigdy. Ale wydarzenia z ostatnich miesięcy spowodowały, że znowu muszę pakować w siebie te trucizny.

Na dodatek przeczytałam, że sertralina może powodować zaburzenia układu pozapiramidowego, więc te moje "skurcze" to może być jakiś poważny problem. w dodatku zaczynam się łapać na tym, że bardzo napinam mięśnie i układam usta albo w "smutną podkówkę" albo "dzióbek", zupełnie mimowolnie! Zmniejszyłam dzisiaj z 75mg na 50mg i jak będę na terapii zapiszę się jednak do psychiatry, bo nie tyle te objawy są bardzo męczące, co zaczynam się ich bać. Z tego chyba wniosek taki, że nie ma opcji żebym zaczęła się leczyć neuroleptykami, bo skończę z zespołem parkinsonowskim....
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 08 lis 2013, 10:45
MalaMi1001, mam skurcze czy drgania mięśni?

-- 08 lis 2013, 10:45 --

masz..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 08 lis 2013, 11:02
hania33 napisał(a):MalaMi1001, mam skurcze czy drgania mięśni?

-- 08 lis 2013, 10:45 --

masz..


Skurcze. Wczoraj zauważyłam, że zaczynają być bardzo widoczne. Np siedziałam sobie, paliłam papierosa i nagle o jakieś 20 stopni odrzuciło mi nogę. To samo dzieje się z szyją, tyle, ze w ruchu skręcającym. Podobnie jest z palcami u rąk, rękoma, łopatkami itd. Nie mówi już o tym, co się dzieje z moimi ustami. Zaznaczam, że jest to całkowicie bezbolesne, więc nie wchodzą w grę braki magnezu czy inne, bo trwa chwile. Jak tiki....
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 08 lis 2013, 11:04
MalaMi1001, mam to samo po paro , czasem silniejsze czasem lżejsze , wczoraj byłam u doktorka stwierdził , ze może sie to zdarzać..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 08 lis 2013, 11:14
hania33 napisał(a):MalaMi1001, mam to samo po paro , czasem silniejsze czasem lżejsze , wczoraj byłam u doktorka stwierdził , ze może sie to zdarzać..


Ale czy to przejdzie? Czy nawet jak odstawimy to zostanie?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do