SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 05 paź 2013, 18:39
Prądy biegnące po ciele..haha miałam przez okres 4 tygodni .Teraz już minęły.
Co do tycia lub chudnięcia.Ja miałam 5 tygodni mdłosci,wiec zjechałam na wadze.Zrobiono mi morfologie krwi czy aby anemii nie mam...Hemoglobina 15 :twisted: Zauwazyłam,ze mam wstręt do gazowanego, słodkiego, odrzuca mnie zapach kawy. Pewnie każda osoba przechodzi inaczej z tym jedzeniem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 20:52
oluska39, mialas tak biorac sertaline???jaka dawke??? po jakim czasie zauwazylas poprawe??
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 05 paź 2013, 21:28
Lekarz kazał brac 25mg przez 7 dni- juz drugiego dnia miałam praktycznie wszystkie skutki uboczne.Ale uwierzyłam lekarzowi,ze po 3,4 dniach minie.Tak nie było.Po tygodniu kazał wskoczyc na 50mg i tutaj juz był cyrk. Dostałam jakby wstrząsu, myslałam,ze kręgosłup mi coś wyrywa...ach lepiej zapomniec.Zadzwoniłam na pogotowie kazali sie polozyc i łyknac paracetamol i zadzwonic do psychiatry.To była sobota,moj dr miał wakacje..wiec nie było jak sie spotkac.
Przez telefon biedny mnie można rzec monitorował.Był w takim szoku,ze przy 50mg mozna miec napad bólu całego ciała.
Nastepnego dnia kazał wrocic do 25mg.Ale skutki uboczne jak nie mijały tak nie mijały. Wyzej napisałam,ze te prądy miałam 4tyg, mdłosci 5 tyg. Lekarz kazał mi wszystko notowac- czas i objawy.Co mija a co nowego mi przychodzi.
Stwierdził bardzo wrażliwy organizm i kazał uwazac z lekami.
Tyle jazdy z ubocznymi.

Co do poprawy ? w ciągu kilku dni zauwazyłam,ze przestaje sie martwic wszystkim i wszystkimi.Ze tak szczerze,,wisi mi wszystko.I dlatego mimo tego piekła jakie przeszłam ze skutkami ubocznymi..bede brała sertraline.

Wiesz,,,mnie leczono tym gównianym Diazepamem na tachykardie, dołączono betabloker.Gdy odstawiłam Diazepam zaczeły sie objawy odstawienne .Ja myslałam,ze umieram...taki ból całego ciała.Miałam wyniki na guzy, cuda na kiju...i wszystko dobrze. Wtedy to zaczełam myslec o psychiatrze,,,skoro kardiolog nie ma czasu .Poszłam i nie żałuje.Facet nie dosc ,ze miły i uczynny to specjalista z powołania.
Wczoraj też własnie mi powiedział,ze te męki z jelitem to efekt brania Diazepamu. Jutro startuje z 30mg sertraliny w kroplach ...zobacze jak będzie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Neravin 05 paź 2013, 21:56
Lekarz kazał mi brać zotral rano, Stanie się coś jeżeli wezmę np jutro o 6 a po jutrze powiedzmy o 10?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 paź 2013, 21:53

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 22:16
Neravin, Nic Ci nie będzie ;) ale staraj się zawsze brać o w miarę równoległych godzinach.
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 05 paź 2013, 22:18
Pewnie,ze nic Ci nie bedzie :) Ale ponoc dobrze trzymac sie tych samych godzin.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 05 paź 2013, 22:19
Zastanawiam się czy kiedyś minie w końcu mi nadpotliwość na sertralinie bo już mnie ona mega wkurwia.
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 23:01
Reiben, też tak miałam na początku brania 50 mg. Teraz weszłam na 75 od 4 dni i też się pocę jakos. Ale nie przeszkadza mi to w sumie jak Tobie ;)

-- 06 paź 2013, 00:05 --

Kto nie śpi ? :D:D:D

-- 06 paź 2013, 12:40 --

Wiecie co ciągle się zastanawiam nad zmianą leku :/// biore już miesiac i dalej nic. Na poczatku ok ale przeszło. Zwiększono mi dawkę do 75 mg lekarz jest zdania że im mniej tym lepiej. Ze jak zadzialalo wczesniej to nie powinien wrócic stan poprzedni. Ale wiem jak mi było gdy brałam citalopram 20 mg. Czułam się chyba już po miesiacu lepiej chociaż dokładnie nie pamietam. Ale wiem ze później już było dobrze. Nie czulam żadnych lęków ani nic. Trzyma mnie sertalina dlatego że wiem że się nie tyje. Miesiac temu gdy brałam 5 mg esitalopramu przez miesiac przytyłam 4 kg a tutaj waga stoi i nie tyje na szczescie. Wiec nie wiem co mam robic. Czy czekac aż coś zacznie działać ??? czy poprosić lekarza o cital poraz kolejny ???? dwa razy go brałam parę lat wstecz przez pół roku i mi pomógł.
Ale sertalina ponoć silniejsza jest od citalopramu.

Więc co robic :( pomozcie bo rozkładam ręce. Mam straszne zaniki pamięci. Chodzę jakaś przymulona ciśgle czuję czuję ucisk w głowie. Czy to efekt tego że biore 75 mg od 4 dni ?????? jejku ale pytan... moze ktos sie w koncu odezwie.
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 06 paź 2013, 13:34
rinakata- ja myśle,ze jeśli masz wątpliowści,,,coś Ci nie daje spokoju to musisz porozmawiac ze swoim psychiatrą.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 07 paź 2013, 14:28
No wlasnie rozmawialam i stwierdzil ze jesli zaczely na poczatku dzialac to jestesmy na dobrej drodze.
Ze stan bardzo zly juz nie wroci. W sumie to ma racje bo katastroflnie nie jest ale jednak ciagle mysle o tym o lękach stresie itp nie moge sie wyluzowac i spokojnie wyjsc z domu albo pojechac gdzies. I co teraz robic ?

ps. moje zrenice w tym momencie sa wielkosci orbit doslownie:D
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 07 paź 2013, 14:58
O tych źrenicach to słyszałam,lecz nie miałam możliwosci tego odczuc na sobie :) Ale nie mówie hop...bo kto wie,,,zwiększyłam dawke..hahha pewnie coś powróci.

Zauwazyłam dzisiaj głupie myśli,,ze może mam raka...ze to i owo.Ale lekarz przygotował mnie,ze mogą sie pojawic w trakcie leczenia takie jazdy.

r i n a ...damy rade :))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 07 paź 2013, 15:41
Mam dość tego ścierwa, ni uj mi nie pomaga, do tego uboki mieszają mi się z dolegliwościami, że już nie wiem co jest czym. Dziś wróciłem na 200 mg, a jak będzie trzeba to zaserwuje sobie i gram tego chujstwa i może w końcu zadziała, bo nie mam zamiaru znów wykładać kasy na lekarza i zaczynać z innym lekiem i jego skutkami ubocznymi w początkowej fazie.
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 07 paź 2013, 16:10
oluska39, pewnie że damy radę kochana :* Ja chodze jak naspidowana dzisiaj. Szczęka tak zaciśnięta że mnie boli. Niby czuję radość ale boję się wyjsc. A niedlugo do pracy:(:(:(:(
Reiben, ile Ty już bierzesz sertaline ????bo nie czytalam wszystkich postów na ten temat choc chciałam ale 559 stron czytania - zajeloby mi dość długo;))
Tak patrzę że większość bierz po 100,200 mg tego.......ja sobie siebie nie wyobrazam na takiej dawce. Jak na 75 od jakiegos czasu czuje sie niespokojnie. Też nie wiem co robić. Czy czekać jeszcze???????
oluska39, a ty na jaką dawkę wchodzisz????i ile czasu bierzesz lek ?
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 07 paź 2013, 16:20
Reiben tu nie chodzi o dawkę tylko raczej o czas, czyli im dłużej tym powinno być lepiej. Ale nie zawsze tak jest.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do