SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 04 paź 2013, 19:07
Dodam od siebie odnośnie przeciwbólowych- mi lekarz kazał brac w momencie bólu.Zadnych interakcji nie ma.
Nawet dostałam na pogotowiu zastrzyk dosc mocny na ból..i usłyszałam,ze nie ma związku z braniem sertraliny.
Łykam buscopan na jelita i rowniez nie usłyszałam,ze to złe.
Jedynie psychiatra mi powiedział bym nie piła trunków alkoholowych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Kleopatra 04 paź 2013, 19:09
Mnie zdarzało się brać Asentrę i Ibuprom i żyję. Niemniej jest "zwiększone ryzyko krwawień z przewodu pokarmowego" (wg http://bil.aptek.pl/servlet/interakcje/list?who=patient ).

Co do pantoprazolu - bardzo długo brany szkodzi, chyba namnażają się bakterie w jelitach, łatwiej złapać pasożyta itp. Kilka miesięcy, rok - można brać. Nie jest to lek na jelito wrażliwe, tylko na wrzody, refluks. Sama się na to leczę - brałam już Duspatalin i Tribux. A gastroskopię warto zrobić.

O właśnie, spóźniłam się :)
Strzeż mnie jak źrenicy oka, Ukryj mnie w cieniu swych skrzydeł
Psalm 17,8
Avatar użytkownika
Offline
Posty
201
Dołączył(a)
21 lip 2008, 13:19
Lokalizacja
Śląsk

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 04 paź 2013, 19:23
oluska39 Kleopatra dziękuję Wam za wypowiedź w moim temacie.
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1801
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez zima 04 paź 2013, 20:45
no tak oczywiscie - strasznie to wstrzasajace- tak bedzie wygladal zoladek
Obrazek

jedyne co w tej sytuacji co mozna zrobic to:
Obrazek
i tak po kolei
Obrazek
bo jak tego sie nie zrobi to bedziecie wygladac jak ten gośc z opona:
Obrazek
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 04 paź 2013, 21:16
No dobra forumowi spece. Tak jak sądziłam, dwa dni było fajnie, od rana dzisiaj dół, mega wkurw, moje wspominki i wyobrażenia które pociągnęły mnie do swojej krainy "jestem górą" i matka sprowadziła mnie na ziemię. I teraz siedzę zdołowana z browarkiem. Dość! Jestm na 25mg fluoksetyny i 4mg reboksetyny. Mam przepisaną sertralinę 50mg/dobę i chciałabym połączyć fluo i sertrę, zeby nie złapać gorszego doła. Reboksetyna zostaje. I teraz powedzcie mi jakie dawki zastosować fluo i sertry? Nie zapytam lekarza, bo mam wizytę dopiero za miesiąc. On kazał mi przerwać jedno, zacząć drugie, ale nie mam siły na doła obecnego przy zmianie leków, stąd moje pytanie jak to ugryźć, żeby było w miarę dobrze.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 04 paź 2013, 22:37
fluo zostaje w organizmie nawet do ok 5tyg więc odstaw fluo i od razu wejdź na 25mg serty czyli połówkę. Po tygodniu zwiększaj. Uboków po odstawce fluo nie będziesz miała zatem, co najwyżej po wejściu sertraliny
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 04 paź 2013, 23:02
Tańczący z lękami napisał(a):fluo zostaje w organizmie nawet do ok 5tyg więc odstaw fluo i od razu wejdź na 25mg serty czyli połówkę. Po tygodniu zwiększaj. Uboków po odstawce fluo nie będziesz miała zatem, co najwyżej po wejściu sertraliny


A czego mogę się spodziewać po sertralinie? Chodzi o "efekt pierwszej tabletki", który rozumiem jako silne wymioty, utrata świadomości i drgawki, które wystąpiły po pierwszej w życiu tabletce wenlafaksyny?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 04 paź 2013, 23:07
ja miałem "tylko" mocne nasilenie lęków, ale na ssri akurat bardzo kiepsko reaguję. Dlatego radzę zacząć na spokojnie od połówki 50tki i absolutnie jej nie zwiększać przed upływem 7-10 dni, tym bardziej, że fluo będzie jeszcze w Tobie krążyć ;)
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 04 paź 2013, 23:19
No oby krążyło, psychicznie nie jestem w stanie przyjąć większego doła niż mam. :roll:
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1930
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 01:02
Ps. co do leków przeciwbólowych to powiem wam szczerze ze nigdy nie słyszałam ze nie wolno ich brac przy ssri, np jak ktos wczesniej napisal o ibuprofenie. Nawet jak lezalam na chirurgii to dr mowil ze to nic nie szkodzi itp wiec moim zdaniem nie ma sie czego bac.

i powiedzcie mi czy to normalne ??? ze jade juz jakos 4 tygodnie na sert i duzej poprawy nie widze????nie moge powiedziec ze nic sie nie zadzialo, bo wychodze normalnie do sklepow do pracy, lęki są pojawiają sie. Nawet ostatnio większe. Od 3 dni z 50 weszlam na 75 i jest jeszcze gorzej :( wiec jak to?????????????
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez CórkaNocy 05 paź 2013, 10:21
MalaMi1001, a ty nie bierzesz już reboksetyny?
CórkaNocy
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 16:18
A czy ktos z was podczas kuracji sertaliną, miał takie dziwne wrażenie nazwę to ''uczuciem prądów w głowie'' takie jakby ciarki w mózgu :PP Nie wiem jak to nazwac. Ale od jakiegos czasu odczuwam coś takiego, nie ciagle ale sa momenty. Dziwne to takie uczucie.
To normalne????ciagle zastanawiam sie nad zmianą leków. To już bedzie 3 podejscie. Na citalopram 20 bo kiedys mi pomogl. Ale 5 mg esitalopramu nie.
Czy jednak poczekac.

5 tygodni na 50 mg sertaliny (w tym 75 od jakis 4 dni) to malo zeby czuc calkowita poprawe????bo nadal sie ograniczam majac leki ale juz nie takie jak wczesniej chyba
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez NieznanySprawca 05 paź 2013, 16:49
rinakata, tez tak mialem na ssri, konkretnie paroksetynie. Po odstawieniu ten prad w glowie zaczal kopac mnie jak z gniazdka, co nie bylo juz zabawne 8)
NieznanySprawca
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 05 paź 2013, 17:06
NieznanySprawca, hah, skądś to znam. Tez kiedyś brałam paroksetyne. Jej odstawienie było ciezkie.Momentami gdy ruszałam głową, np.przechodzac przez ulicę, to prąd tak mnie ''kopał'' że szok. Czułam nawet wibracje na ustach ;) i bardzo przytylam. Lekarz tez chcial mi teraz dac paro ale nie chcialam, bo bardzo na tym leku wtedy przytylam pamietam, a tego bym nie chciala. Dlatego czekam az sertalina zacznie dzialac bo slyszalam ze duzo ludzi chudnie na niej, ja tez nie mam jakos checi do jedzenia, ale od jakiegos czasu mam napady zarlocznosci doslownie, szczegolnie jak wroce z pracy i jem o 1 w nocy

5 tygodni:chyba juz powinno dzialac. Nie wiem co mam robic czy isc do lekarza po zmiane lekow??? dal mi 75 mg i kazal przyjsc jakos w listopadzie sie pokazac. stwierdzil ze jak zaczelo dziac jednak sie cos to znaczy ze leki dzialaja, a spadek nastroju to normalne przy moich wahaniach. dziwne :mhm:
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości

Przeskocz do