SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 01 paź 2013, 09:10
No tak działają SSRI, chociaż w sferze libido rzeczywiście chyba jesteś ewenementem bo zazwyczaj obniżają. Z tą jazdą autem to uważaj ;)

TUMIWISIZM na SSRI jest często zauważalny. Jeśli lek zmniejsza przejmowanie się problemami których i tak nie możemy rozwiązać to dobrze. Jeśli zmniejsza nadmierne przejmowanie się wszystkim też. Gorzej jeśli zaczynamy olewać większość spraw, obowiązków itp. Przejmowanie się tym czym trzeba się przejmować jest czymś normalnym i ludzkim.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez oluska39 01 paź 2013, 10:39
Wiem,ze to ludzkie przejmowac sie ...jednak ja za bardzo brałam to do siebie, taki wrażliwiec jestem.
Efekt był taki,że siadło mi serce. Mimo tych wszystkich przykrych objawów ubocznych wierze,że sertralina pomoże mi ciut inaczej życ :)
Chciałabym również wrócic do sportu, jednak najpierw musze troszke przytyc.Przy tym leku jesc nie bardzo sie chce...a zeby cwiczyc na siłowni niestety trzeba miec siłe.
Ale jestem dobrej myśli.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
26 sie 2013, 23:10

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 01 paź 2013, 13:45
Widziałem wczoraj post, w innym wątku ale odnośnie sertraliny, zima i Dark Passenger pisali, o ile się nie mylę, że na poprawę libido dorzucić Trazodon. Stąd moje pytanie, bo widzę, że to również antydepresant, a nie widzę nic o jakimś jego działaniu na libido, czy ten lek faktycznie pomaga na to tj. czy to się stosuje w takich sytuacjach, jak powiem lekarzowi, że chcę Trazadon na zmniejszone libido to on to zaakceptuje, czy też jego działanie wynika bardziej z Waszych obserwacji jak stosowaliście ten lek, jakiś taki jego efekt uboczny czy coś. Tak, jestem zielony w temacie prochów na głowę, więc moje pytania pewnie są lamerskie tu 8) Ewentualnie co innego lekarz mógłby mi dorzucić do sertraliny na poprawę libido, wciąż martwię się o pssd od sertry, dziś zmniejszyłem dawkę ze 150 mg na 100 i dość rozbity byłem i nie mogłem się skoncentrować, więc przed chwilą wziąłem jeszcze 25 mg i pobiorę tak przez dwa dni może żeby płynniej zejść na 100.
Reiben
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 01 paź 2013, 13:47
Po trazodonie(Trittico) chuć jest nienasycona- podwyższenie libido i poprawienie wzwodu(po trazodonie nawet priapizmu można dostać :P )to niby jego skutek uboczny, ale sprawdza się doskonale w niwelowaniu sexualnych side effectsów po SSRI. To ejst antydepresant, ale często dostaje się go na bezsenność czy właśnie na poprawę libido.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 01 paź 2013, 13:58
No głównie jako dodatek bo mało jest osób którym sam trazodon pomógł na depresję.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Dżejmson 01 paź 2013, 13:58
Próbowałem różnych leków na poprawę w połączeniu z sertraliną. Próbowałem trazodonu, mianseryny, mirtazapiny. Najlepiej wypadł Lerivon, czyli mianseryna.
Dżejmson
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 01 paź 2013, 14:03
Witam. Bylam na wizycie u psych. Zwiekszył mi dawke jedynie o 25 mg. Czyli mam brac 75 mg od dzis.
I wzięlam juz rano.
Czy taka dawka cos zmieni ????
bo po calym opakowaniu 50 mg od paru dni jakby zaczelo wszystko wracac........ po przebudzeniu sie mialam leki... ale wczesniej juz bylo ok... robilam wszystko z chęcią bez stresu itp.
Boję się że to wróci i znów będę lezec i patrzeć w sufit.
Dr powiedział że mam po prostu takie zachwiania. I że na pewno będąc na lekach nie wróci taki stan jaki był poprzednio. Tym bardziej ze zaczynam terapie. Wczoraj i przedwczoraj wspomogłam sie 1,5 mg bromazepamu. nie chce tego brac bo sie boje uzaleznienia. poza tym wczoraj wzielam i dopiero sie obudzilam.
czy wziekszenie dawki sertaliny o 25 mg bedzie mialo jakies skutki uboczne ktore odczuje ???
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 01 paź 2013, 14:14
zima napisał(a):Reiben, ja tez gdzies tak i wszystko zmierza ku lepszemu (nie licząc stanów psychotycznych i emocjonalnych foszków).

-- 30 wrz 2013, 17:39 --

khaleesi, lekarz powiedzial tak (czując ze w moim wywodzie problemy się nawarstwiają): proszę opowiedziec o tym, co najbardziej Pani przeszkadza, no to zdiagnozował fobię. Mówiłam mu ze mam napady agresji, lecz nie zareagował. Uczepił się jak rzep tej fobii (mówiąc ze niektorzy uwazaja ze to zaburzenie a nie choroba, tak jakbym znalazla się tu niepotrzebnie- ale to moze byc moja nadinterpretacja) no i ustalil,ze ona przechodzi w nerwicę lękową. No bo w sumie lęk odczuwałam nieustannie i był to wielki problem. teraz lek ustał, ale humorki nie. Zawsze tak było. Mam taka trochę choleryczną osobowość, ale tylko trochę. No np. wstaje rano, emocje na stałym poziomie niby, spoko, a tu nagle mam ochotę się na kims wyzyc. Albo dopada mnie depresja i przypominaja mi sie jakies stany z dzieciństwa. Albo mam takie psychotyczne stany. Nie do końca wiem co ta osoba, która mna jest tu robi np. , albo musze sobie przypomniec ze ja to ja, bo caly czas sie czuje w jakims równoległym wymiarze jakby tam tez toczyło się zycie, ale wiem ze to nieprawda i nie mam halucynacji zadnych, tylko takie dziwne psychiczne zamoty, ale przy pelnej swiadomosci. jako dziecko bylam osobowoscia unikajacą, zamknieta we wlasnym swiecie, ale bylo to zwiazane z traumatyczną sytuacją w domu. źle sie tez czuje bedac sama ze sobą.
w mojej nerwicy na pewno nastroj nie byl ten sam.


Zauważyłam, że jestes cholerykiem. Nie da się ukryć po wczorajszej pw. :lol:
Mnie to wygląda nie na żadne stany psychotyczne tylko na derealizacja-depersonalizacja-t20931.html
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 01 paź 2013, 14:19
Dark Passenger, miko84, Dżejmson, dzięki wielkie.
Nienasyconej chuci to ja nie chcę bo nie mam gdzie takowej zaspokajać ;] Ale poproszę o to lekarza i zobaczę jak będzie, i o mianserynę też, może się zgodzi, płacę to żądam ;)
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 01 paź 2013, 14:22
Reiben, dorwij jakąś dzierlatkę to będziesz zaspokajał :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 01 paź 2013, 14:29
Oj khaleesi khaleesi :D
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 01 paź 2013, 14:42
???

-- 01 paź 2013, 15:08 --

Mam mega kryzys. Nie wiem czy to po tym sedamie, czy pierwszej dawce 75 mg sert?????? kręci mi się w głowie mam szczekościsk boje sie wyjsc gdziekolwiek.......taki tępy wzrok mam nie moge sie skupic na niczym tak.......dziwnie jest.... czy to minie??????????
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Dżejmson 01 paź 2013, 18:01
Ja też kobiety nie mam, ale jednak całkowity brak potrzeb seksualnych, ze znieczuleniem penisa włącznie (po lekach SSRI), potrafi negatywnie pływać na samopoczucie po prostu. Chociaż mnie zawsze najbardziej kastruje depresja - wtedy nic mi nie pomaga i żadna kobieta nie jest dla mnie atrakcyjna. Mianseryna ma też taki plus, że ładnie reguluje sen i poprawia samopoczucie.

Droga Zimo, mnie też to wygląda u Ciebie na derealizację, a nie żadne psychotyczne sprawy. Twój opis pasuje też do mojej derealizacji. To wszystko co piszesz, idealnie pasuje do objawów derealki, z którą z tego co wiem już się borykałaś. Lekarz psychozę na pewno by zdiagnozował, zgadzam się więc z khaleesi.
Dżejmson
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez zima 01 paź 2013, 18:09
khaleesi, :mrgreen:
Dżejmson, mhm. ale ja mialam delerkę nieco innego rodzaju. to dobrze ze nie psychoza. rinakata, minie. przez tydz. umierasz, drugi tydzien jest nieco mniej bolesny, a w trzecim tyg. pojawiają się przyjemne uboki.potem jest różnie, ale dobrze. :D
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do