SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Dżejmson 29 wrz 2013, 10:39
Nie sądzę, żeby to był skutek brania sertraliny. Może ta kwetiapina tak na Ciebie działa, albo po prostu poprawiło Ci się po odstawieniu abilify (chyba brałaś z tego co pamiętam).
Dżejmson
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez rinakata 29 wrz 2013, 12:58
Haaaaaaaaaaaaaaaaaalooooooooo:):) ja też tu jestem!
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 29 wrz 2013, 13:17
Shannon napisał(a):Po trzecim dniu brania sertraliny (teraz biorę 25 mg, potem zwiększę do 50) poczułam poprawę. Wracają moje emocje, nie mam pustki w głowie. Czy to możliwe?

Pewnie i możliwe, sam tak miałem, po czym ulatywało i musiałem podbijać dawkę żeby mieć ochotę na cokolwiek. Teraz na 150 a jakoś zbytnio pozytywnie nie jest, pustka w głowie obecna i znacznie mocniej odczuwalne zwiększone pocenie i bóle mięśni, i głowy. Może u Ciebie będzie to jednak lepiej wyglądać, tego Ci życzę ;)
Reiben
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Shannon 29 wrz 2013, 13:34
Dżejmson napisał(a):Nie sądzę, żeby to był skutek brania sertraliny. Może ta kwetiapina tak na Ciebie działa, albo po prostu poprawiło Ci się po odstawieniu abilify (chyba brałaś z tego co pamiętam).

Biorę kwetiapinę miesiąc i przez ten czas miałam w głowie kompletną pustkę, zero emocji, dopiero przy sertralinie zaczęło jakoś zmieniać. Moja lekarka twierdzi, że po miesiącu może jeszcze zmienić się działanie leku, ale to byłby dziwny zbieg okoliczności ;)

Reiben napisał(a):
Shannon napisał(a):Po trzecim dniu brania sertraliny (teraz biorę 25 mg, potem zwiększę do 50) poczułam poprawę. Wracają moje emocje, nie mam pustki w głowie. Czy to możliwe?

Pewnie i możliwe, sam tak miałem, po czym ulatywało i musiałem podbijać dawkę żeby mieć ochotę na cokolwiek. Teraz na 150 a jakoś zbytnio pozytywnie nie jest, pustka w głowie obecna i znacznie mocniej odczuwalne zwiększone pocenie i bóle mięśni, i głowy. Może u Ciebie będzie to jednak lepiej wyglądać, tego Ci życzę ;)


Ja kiedyś brałam 100 mg, ale odstawiłam sama, bo myślałam, że moja nerwica uciekła, a po 3 miesiącach znowu zaczęłam chorować. Ale jakoś nie mogę przypomnieć sobie, jakie miałam wtedy samopoczucie.
f20, f42, ADHD

kwetiapina 400 mg
fluoksetyna 20 mg
doraźnie: wywar z czarnego lulka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
456
Dołączył(a)
06 kwi 2013, 11:41
Lokalizacja
wieś pod Elblągiem

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez zima 29 wrz 2013, 18:10
mam napady agresji. mozliwe ze po setrze i czy przejdzie?
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 29 wrz 2013, 18:24
zima a od kiedy bierzesz trazodon? Może to po nim to masz? Miałaś tak wcześniej na samej sertralinie?
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez zima 29 wrz 2013, 18:26
miko84, no wlasnie nie...i jak go biorę to nachodzi mnie radość i przyjemne dreszcze. mozliwe ze on uzaleznia?

-- 29 wrz 2013, 17:29 --

czuje sie psychotycznie...

-- 29 wrz 2013, 17:40 --

nie rozumiem..ten lek mnie wypycha na dwór...
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 29 wrz 2013, 18:53
zima od kiedy bierzesz trazodon? Możliwe, że to co odczuwasz to efekt połączenia tego leku z wysoką dawką sertraliny. Antagoniści 5-HT2c (a tym jest też trazodon) brani razem z SSRI powodują większy wzrost serotoniny. Jedyne na co musisz uważać to oznaki manii/hipomanii, bo sporo czytałem o przypadkach występowania hipomanii właśnie przy braniu połączenia antagonisty 5-HT2c i SSRI. Zazwyczaj powodowali to silniejsi antagoniści 5-HT2c tacy jak mianseryna czy mirtazapina, ale z dawką sertraliny którą bierzesz efekt może być podobny.

Zwróć szczególną uwagę na zachowania nie podobne do Ciebie, podejmowanie ryzyka, natłok myśli, zwiększenie pewności siebie, nadmierne zwiększenie libido itp. No i agresja, jeśli nie jest podobna do Twojego normalnego zachowania. Jeśli coś będzie nie tak to skonsultuj się ze swoim lekarzem i opisz mu to.

Aha, trazodon nie uzależnia.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez ladywind 29 wrz 2013, 19:18
miko84, czyli po lekach mozna dostac coś na kształt czadu nie chorujac na niego?
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 29 wrz 2013, 19:20
Ej ludzie ale piszcie na temat Sertraliny tylko albo w połaczeniu tego leku z innymi. Teraz przeczytałam Wasze wpisy i od razu sie podenerwowałam :-|
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 29 wrz 2013, 19:31
ladywind połączenie SSRI z antagonistą 5-HT2c bardzo mocno zwiększa poziomy serotoniny i trudno przewidzieć jak ktoś na to zareaguje. Ale czytałem o wielu przypadkach wystąpienia manii po tym połączeniu u osób bez żadnych wcześniejszych oznak CHADU. Myślę, że po takim epizodzie bardzo łatwo wpaść w diagnozę CHADU. Trudno powiedzieć czy ktoś miał ukryty CHAD, czy to połączenie jest bardzo maniotwórcze (a to fakt, bo osoby u których wystąpiły manie były wcześniej na wielu lekach, w tym SSRI i w bardzo wysokich dawkach).

Podejrzewa się, że mania/hipomania są związane z bardzo wysokimi poziomami serotoniny i noradrenaliny. Najczęściej występuje przy bardzo wysokich dawkach SSRI i właśnie przy tym połączeniu co potwierdza, że ma związek z wysokimi poziomami serotoniny. Trudno powiedzieć dlaczego u jednych wysoki poziom serotoniny powoduje zespół serotoninowy a u innych manie. Myślę, że zależy to od predyspozycji osoby.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 29 wrz 2013, 19:57
Tylko osoby predysponowane do ChAD/ z krypto ChAD'em po przekroczeniu limitów 5-HT i noradrenaliny wyłapią manię. U innych się skończy ZS jak miko84 napisał. Dlatego niekiedy się profilaktycznie dokłada stabilizator jeśli nie wiadomo czy u kogoś nie wystąpi ChAD.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez zima 29 wrz 2013, 20:12
no to pieknie. jeszcze tylko CHADu mi brakowało. po prostu siedze w pokoju i widze go dokladnie, wiem ze to moj pokój, ale czuje jakby częśc mnie jakaś była w pokoju w równoległym wymiarze i czuje takie coś jak byłam mała- jakbym się znalazła w potrzasku, jakbym miala tylko lezec i nic mnie juz wiecej spotkac nie moze i nigdy sie nie wydostane. czuje sie jak mala dziewczynka przed dobranocką, kiedy matka robiła pranie i prasowała te pieprzone pieluchy i nic więcej być nie mogło, wszystko ustalonym torem, bez rozmów i jakis pomysłów.tylko spac i rano wstac, pojsc do szkoly i byc ładnie ułożona uczennicą.wszystko takie puste. nie myslec, nie czuc i nie zadawac niewygodnych pytań, same tabu. czuje takie zamkniecie. pokój o poranku, parszywa posciel i koniec wszystkiego, nic wiecej byc nie moze. źle sie czuje w samotności. ciągnie mnie na dwór, tam jest wiecej przestrzeni powietrza, i sa jakies mozliwości, mozna pojsc dalej. no i w pracy sa ludzie, cos mówią i chociaz nie lubie tych podlych malp, moga zaistniec nieprzewidziane sytuacje, cos nowego, innego i nie ma zapachu tych prasowanych pieluch. tej stagnacji przed snem. tej pustej nudy.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 29 wrz 2013, 20:20
Hmm. Może skonsultuj się z lekarzem i opisz mu swoje samopoczucie?
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Psychotropka`89, Ricah i 33 gości

Przeskocz do