SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Avatar użytkownika
przez roccola 31 mar 2008, 07:52
Biore zoloft od 2 tygodni. Działa :smile: Jestem bardzo spokojna i doskonale soie w nocy tylko ze na noc biore tez trittico. Mam duzo skutków ubocznych. Mdłosci, nieostre widzenie,ziewanie. czekam az te objawy miną...mam nadzieje ze miną.
...i spojrzała na pęta które ją więziły...
...i poczuła wiatr...zapach ze wschodu..
..była wolna...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
408
Dołączył(a)
08 lut 2006, 11:36
Lokalizacja
Katowice

asentra

przez skrzypkowa69 02 kwi 2008, 14:57
Ja biore asentre 2 miesiące 100mg rano. Na początku dużo skutków ubocznych. Teraz jest super tylko troche te lęki pozostały. Byłam pół roku na chorobowym, teraz jestem na zasiłku rehabilatycyjnym i myśle już wrucić do pracy. Miałam często zmieniane leki ale chyba asentra najlepiej u mnie zadziałała.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
24 mar 2008, 16:57

przez kasia89 06 kwi 2008, 14:55
Jestem nowa na forum, mam nerwice lekowa i psychiatra przepisala mi asentre. w srode wzielam pol tabletki po poludniu, zeby zobaczyc jak na mnie dziala.. kolejne dni brałam cala tabletke wieczorem (50 mg). i teraz moje pytanie.. czy tez mieliscie nudnosci i hmm... jadlowstret?? czy to mineło po kilku dniach przyjmowania leku?? bo u mnie to sie utrzymuje od srody.. jest troche lepiej niz na poczatku ( w srode i czwatrek czulam nudnosci caly czas, a teraz juz nie.. tylko w sutuacjach stresogennych, np. w kosciele, wytrzymalam dzisija 10 minut i wrocilam z mama do domu.. nie wytrzymalam, mialam wrazenie (bardzo silne), ze zwymiotuje) poza tym ogromne pragnienie i sennosc (ale to dobrze, bo biore na noc i przynajmniej normalnie zasypiam).
Przepraszam, jesli takie pytanie sie juz pojawilo..ale przeczytalam pierwsze 5 stron tematu i juz chcialam wzywac pogotowie..:P mam zakaz czytania o chorobach, objawach itp. bo sama sie ich potem doszukuje..
z gory dziekuje i pozdrawiam.
stany lekowe "uaktywnily" sie u mnie w grudniu, przez tydzien lezalam na neurologii, potem laryngologia, doszukiwalam sie przyczyny tam gdzie jej nie bylo... przez miesiac nie chodzilam do szkoly, teraz jestem zalezna caly czas od rodzicow, nie jezdze sama samochodem, nie pojde sama na zzakupy.. szkola tez jest problemem, ale jakos sobie radze.. przerazilam sie troche tym co sie stalo w Kosciele, bo moze sie to pwotorzyc w szkoel..a ja do szkoly dojezdzam( a tak w ogole to matura za miesiac :P ).. ale namieszalam. jeszcze raz pozdrawiam i zycze wszystkim duzo zdrowia i spokoju..;]
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
29 lut 2008, 00:34
Lokalizacja
Kołobrzeg

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez nierzeczywista 06 kwi 2008, 16:30
Mnie Asentra na stany lękowe nie pomogła.
A te objawy jedzeniowe, to miałam bardzo podobne. Schudłam bardzo pierwsze 2 czy 3 tyg, potem wróciło do normy, a nawet poprawił mi się apetyt w stosunku do tego, co było przed. Co do senności to trudno mi się wypowiadać, bo bez leków potrafię spać i po 16 godzin dziennie.
black flowers blossom
feathers on my breath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
25 gru 2007, 05:10
Lokalizacja
Warszawa

asentra

Avatar użytkownika
przez CITRIA 06 kwi 2008, 16:39
kupiłam dwa dni temu asentre i boję się jej brac po tym jak przeczytalam pierwsze 10 ston wątku... jak z automatu zaczelam sie dobrze czuc i moj mozg wysyla mi info ze everything is all right...
Ale wiem ze mnie skurczybyk oszukuje ;)

Mam takie oczekiwania względem leku: chcę mniej spać ( bo przesypiam życie), chcę znów się koncetrować i nie odczuwać chronicznego codziennego lęku który objawia się jako "łopot skrzydeł" w klatce piersiowej. Lekarz po powiedział że nie będę po nim senna...

Martwi mnie że wielu z was było jednak po asentrze ospałym... jak długo taki stan może trwać - tydzień dwa ? Nie mogę sobie pozwolić na spanie jeszcze dłużej... i nie daj Boże w jeszcze bardziej dziwnych godzinach (np. w środku dnia mi się zdarza...)

Pozdrawiam wszystkich!
Życie jest piękne i wierzę, że wszystko jest po coś.
Bylebym się nie poddała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
15 lut 2008, 15:16

przez kasia89 06 kwi 2008, 17:03
Ja w ciagu dnia nei jestem senna.. biore go na noc, pomaga mi zasnac, spi mi sie bardzo dobrze (nie czuje tego leku, ktory pojawial sie wczesniej.. jestem tak spiaca, ze przykladam glowe do poduszki i spie), wstaje rano i jestem wypoczeta. pod tym wzgledem rewelacja. mecza mnie tylko te nudnosci.. jak pomysle o tym, ze jutro musze isc do szkoly i jechac autobusem..uggghh.. zobaczymy jak bedzie.
Nierzeczywista-zaneipokoilas mnei troche.. mam nadzieje, ze mi pomoga, bo za miesiac mature, nie boje sie tego jaki bedzie wynik, a tego czy wysiedze 3 godziny na auli. :roll:
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
29 lut 2008, 00:34
Lokalizacja
Kołobrzeg

Avatar użytkownika
przez nierzeczywista 06 kwi 2008, 17:08
No cóż, ja mam depresję ze stanami lękowymi, przy czym na depresję mi pomogło, na stany lękowe nie bardzo, spałam raczej kiepsko, miałam bardzo nieprzyjemne sny, a asentrę brałam rano. Więc może u Ciebie, kasia89, będzie inaczej (: Trzymam kciuki
black flowers blossom
feathers on my breath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
25 gru 2007, 05:10
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez nanom1 13 kwi 2008, 11:09
Zażywałem asertin przez około tydzień.Miałem straszne lęki i depresię.Prawdopodobnie były to skutki uboczne (mozliwe ze po odstawieniu fluanxolu ?,lub takie działanie uboczne ma asertin?)...Odstawiłem i znowu jestem na wcześniejszych-doxepin+fluanxol.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 lut 2008, 17:42

Avatar użytkownika
przez CITRIA 13 kwi 2008, 11:18
Ależ mnie nastarszyliście ! po przeczytaniu kilkunastu stron tego wątku umierałam z lęku przed tym lekiem !!!

No ale już dobrze ! Nie było czego się bać ! Biorę juz tydzien jedna tabletke tzn 50 mg rano i bynajmniej mnie nie usypia, raczej pobudza... niestety w nocy spie teraz bardzo kiepsko. Mdłości mialam przez perwsze 2-3 dni no i "suszy" mnie wciąz strasznie :D Nie taki diabeł straszny... jak piekło myślenia hehe
Życie jest piękne i wierzę, że wszystko jest po coś.
Bylebym się nie poddała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
15 lut 2008, 15:16

Avatar użytkownika
przez MagdalenkaBMW 14 kwi 2008, 20:14
Biore juz dwa miesiace , a to moj pierwszy lek. Na poczatku i w kryzysach ratuje sie clonem i xanaxem.
Tylko ciagle czuje,ze moje zycie sie zmienilo,kiedys bylo lekkie i przyjemne,a teraz,od walentynek jak byl mocny atak niby zartuje,spotykam sie z ludzmi..ale moja glowa ciagle jest chora. nie mam poczucia ze moje zycie bedzie dlugie,chcem zeby to byl serial ktory sie skonczy zaraz?co mi jest ?:"( mam dosc!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
17 lut 2008, 15:38

Avatar użytkownika
przez nanom1 15 kwi 2008, 09:28
MagdalenkaBMW
co mi jest ?:"( mam dosc!!!!!


Ja mam podobnie(tylko że dłużej).Depresję i nerwicę leczę farmakologicznie ,ale pewnie objawy nerwicowe(o których wolałbym tu nie wspomninac -''somatyka'') nie znikają ,tylko ciągle we mnie tkwią-choćbym nawet dużą dawkę leków połknął (juz próbowałem ;) )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 lut 2008, 17:42

przez 1507 18 kwi 2008, 15:21
po luxecie się nie tyje ja w pierwszym tygodniu schudłem 4kilo bo nic nie jadłem, potem wróciłem do swojej wagi, po zatym po tabletkach się nie tyje ale od jedzenia, albo obżarstwa biorąc leki musisz mieć świadomość że wpływają czasem na metabolim osłabiajągo, nalezy wtedy przejść na dietę i jeść mało a często, i dużo błonnika z pokarmu
1507
Offline

przez Kocica 21 kwi 2008, 01:29
Witajcie!
Ja biorę Asentrę od tygodnia, lęki zwiększyły się 0 boję się nawet wyjść z domu sama, o gadaniu przez telefon już nie wspomnę. Leczenie zaczęłam m-c temu Larivan-em, Sulpirydem. Na co dzień biorę Tegretol. Wcześniej chodziłam po ścianach, dlatego lekarka zmieniła na Asentrę i biorę ją rano. Nie mogę spać a w ciągu dnia zamykam się w sobie i jest po prostu dno... . Co powinnam robić? Poradźcie.
Leczę - zaburzenia lękowe, depresję itp.
Pozdrawiam :cry:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:06 pm ]
Lekarka dorzuciła mi jeszcze 0,3 Larivan-u. Nadal jest nie ciekawie.... :evil:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 mar 2008, 17:31

Avatar użytkownika
przez adam_s 25 kwi 2008, 22:36
Witam. Jakąś godzinę temu wziąłem pierwszą tabletkę zoloftu i teraz najgorsze jest to, że obawiam się skutków ubocznych. Bo faktycznie jakoś gorzej się czuję po tym.. Mam uczucie jakby palenia w żołądku i ogólnie odczuwam nasilenie objawów nerwicowych.. Czy to możliwe żeby skutki uboczne występowały w godzinę po przyjęciu pierwszej dawki ? I jeszcze jedno : psychiatra nakazał mi przyjmowanie od razu całej tabletki 50 mg a widziałem że wiele osób zaczynało kurację od połowy tabletki. Co więcej na ulotce także zalecają zaczynanie kuracji od połowek. Boję się, że to może u mnie nasilac skutki uboczne. Czy lepiej poprosic o zmniejszenie dawki na początek ?
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
852
Dołączył(a)
01 kwi 2008, 22:01
Lokalizacja
Górny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do