SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez BirdyNamNam 10 sty 2008, 14:14
vice versa, Jaśkowa tez biore sertraline, poki co 5 dni a zero pozytywow zero negatywow - jakbym nic nie bral...

po jakim czasie lek na was zaczal dzialac pozytywnie i czym sie to objawialo?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

Avatar użytkownika
przez viviana 10 sty 2008, 16:26
Jaśkowa , dzięki :) Też mam taką nadzieję bo czasem czuję sie tak bardzo parszywie .Wcześniej brałam Coaxil , ale wątpie żeby teraz mi pomógł...Moj mama bierze te tabletki już kilka lat i też jest z nich bardzo zadowolona . Przerabiała kilka leków , a dopiero Zoloft jej pomógł :)


Mam do Was jeszcze pytanko . Czy to możliwe, że po zaledwie kilku dniach zarzywania Zoloftu mogę robić się bardzo senna ? Od tego czasu tak się dzieję , dosłownie rzuca mnie na wyrko ;)
"Normalność jest linoskoczkiem nad odchłanią anormalności"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
252
Dołączył(a)
27 paź 2007, 00:00
Lokalizacja
Ze swojego świata :)

przez poetka30 11 sty 2008, 00:19
ja tez sie czasem zastanawiam jak to bedzie na przyszłośc ale moja pani psychiatra pocieszyła mnie mówiącże przy moim typie depresji raczej pozostane na lekach.co tam byle zawsze działał to nie ma sie czym martwic .ale wiecie co u mnie on zakłóca prace hormonów mam nieregularna miesiaczke i bola mnie piersi ,co prawda 2 tygodnie przed ale mam wtedy o numer wieksze hi hi.pozostale 2 tygodnie musze sie zadoaolic słabym b.
to ja poetka zachęcam wszystkich zebyście uprawiali śmiechoterapie...i kupcie sobie psa i leczcie się ,bo warto...
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 kwi 2007, 18:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez vice versa 12 sty 2008, 19:42
BirdyNamNam napisał(a):vice versa, Jaśkowa tez biore sertraline, poki co 5 dni a zero pozytywow zero negatywow - jakbym nic nie bral...

po jakim czasie lek na was zaczal dzialac pozytywnie i czym sie to objawialo?


Niestety 5 dni to za mało by odczuc pozytywny efekt działania tabletek. Ja poprawe zauwazyłam po około 2- 3 tygodniach. Przez pierwsze dni zażywania leków miałam lęki, płaczliwość, rozdrażnienie i wszelkie wczesniejsze objawy sobatyczne. Po około 2 tygodniach objawy były coraz łagodniejsze. Teraz jest mi dobrze i oby jak najdłużej.
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez viviana 13 sty 2008, 01:01
vice versa napisał(a):Przez pierwsze dni zażywania leków miałam lęki, płaczliwość, rozdrażnienie i wszelkie wczesniejsze objawy sobatyczne.


Biorę kilka dni i mam to samo . Dzisiaj dostałam atak :( Wiem ,że muszę jakoś przetrzymać te kilka dni .
"Normalność jest linoskoczkiem nad odchłanią anormalności"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
252
Dołączył(a)
27 paź 2007, 00:00
Lokalizacja
Ze swojego świata :)

przez vice versa 13 sty 2008, 08:24
viviana jak przetrwasz te 2 tygodnie, to potem bedziesz naprawde szczęśliwą osobą.
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez viviana 14 sty 2008, 00:03
bedziesz naprawde szczęśliwą osobą.


I właśnie tym się pocieszam :) Wszystko ścierpię żeby było cudnie oki :)
"Normalność jest linoskoczkiem nad odchłanią anormalności"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
252
Dołączył(a)
27 paź 2007, 00:00
Lokalizacja
Ze swojego świata :)

przez amosek 18 sty 2008, 21:50
ja dopiero dziś zaczęłam brać Asentrę, mam nadzieję, że pomaga. Po bioxetinie miałam temperaturę i wypadanie włosów. Zobaczymy co będzie tym razem.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
02 wrz 2007, 19:53

przez wnuczek 19 sty 2008, 16:46
Ja Asertin biorę już czwarty dzień, przez pierwsze trzy dni nie było żle tylko raz miałem potworny ból głowy który sam przeszedł no i odczuwałem pobudzenie takie pozytywne a następnie spadek nastroju, czułem się o wiele lepiej bo odczuwałem poprawę.Dzisiaj czwarty dzień i nic zero pozytywów, boję się że mi się mój nastrój nie poprawi a tak bardzo bym chciał.
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
03 sty 2008, 00:38

Avatar użytkownika
przez Gabcia81 20 sty 2008, 14:08
wnuczek napisał(a):Ja Asertin biorę już czwarty dzień, przez pierwsze trzy dni nie było żle tylko raz miałem potworny ból głowy który sam przeszedł no i odczuwałem pobudzenie takie pozytywne a następnie spadek nastroju, czułem się o wiele lepiej bo odczuwałem poprawę.Dzisiaj czwarty dzień i nic zero pozytywów, boję się że mi się mój nastrój nie poprawi a tak bardzo bym chciał.


Cierpliwosci- u mnie wszystko sie unormowalo dopiero po 3-4 tygodniach, a pierwsze 2 tygodnie byly koszmarne, musialam wziazc wolne w pracy bo ciezko mi bylo funkcjonowac. wiec ciesz sie ze znosisz poczatki calkiem niezle a nawet nie zauwazysz jak nastroj i samopoczucie Ci sie poprawia:) Trzymam kciuki, pozdrówki
zaburzenia lękowo- depresyjne z somatyzacją- drugie podejście.... :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
08 sty 2008, 20:35
Lokalizacja
Kraków

przez wnuczek 20 sty 2008, 15:05
Dzięki Gabcia81 za słowa otuchy nie moge się już doczekać tej poprawy,czekam z niecierpliwością.
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
03 sty 2008, 00:38

Avatar użytkownika
przez sbb88 21 sty 2008, 14:16
ja biore 50 mg 1 tabletke rano .. i co zauważyłeem... czasem wpadam w ... stany lekko depresyjne... nie mam ochoty nic robić, \(z resztą na ulotce pisze że mogą takie objawy wystąpić... czasem też jest mi goroąco i toche sie poce.. ) ... takie wahania chumoru , ale ogólnie pomaga .... gdyby nie to cięzko byłoby sie kontrolować.. :!: pod CIŚNIENIEM....
-----------------------------
w tym tłumie doskwiera mi samotność.
Choć .....coraz mniej...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
06 sty 2008, 01:23
Lokalizacja
warszawa

przez 1507 21 sty 2008, 15:19
sbb88 napisał(a):ja biore 50 mg 1 tabletke rano .. i co zauważyłeem... czasem wpadam w ... stany lekko depresyjne... nie mam ochoty nic robić, \(z resztą na ulotce pisze że mogą takie objawy wystąpić... czasem też jest mi goroąco i toche sie poce.. ) ... takie wahania chumoru , ale ogólnie pomaga .... gdyby nie to cięzko byłoby sie kontrolować.. :!: pod CIŚNIENIEM....


jak długo bierzesz luxetę?
1507
Offline

przez Łezka1 23 sty 2008, 17:39
Witam

Rowniez biore Asertin,dopiero drugi dzien,
mam wrazenie jakbym jeszcze bardziej byla przygnebiona,
czuje ciagly smutek,cholerna bezradnosc i obojetnosc,
do tego towarzyszy mi sennosc,czuje sie taka do niczego....
zdaje sobie sprawe iz to za wczesnie na oceny,
ale czy ten stan kiedykolwiek mi minie?!


[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:46 pm ]
TylkoJa1 napisał(a):Miał ktoś po asentrze jakieś omamy słuchowe ? Bo ja tej nocy przez chwile słyszałem jak by tłupanie obcasa,


Ja biore Asertin,juz od dawna mam omamy sluchowe,
podczas snu slysze jak ktos mnie wola,
chce otworzyc oczy a nie moge,nie potrafie nawet
palcem u dloni ruszyc,we mnie jest wtedy jakas taka blokada,
ze nie potrafie wogole ruszyc cialem i czuje taki okropny strach,
mam swiadomosc,ze musze sie obudzic,otworzyc oczy a nie moge...
czesto mam wrazenie,ze jak spie,to ktos stoi nade mna
i mnie obserwuje,czasami odczuwam na sobie dotyki tzn
glaskanie dlonia albo takie delikatne poruszanie palcami
i z now w tej chcwili nic nie moge zrobic.
Zdarza mi sie dosc czesto jak jestem czy to w domu,
czy u kogos,ze slysze wlasnie kroki,pukanie,odglos stawianego
kubka na stole,jak ktos mnie wola po imieniu....
To wszystko tak strasznie mnie meczy :(
WCZORAJ jest historią....
DZISIAJ darem....
a JUTRO talemnicą....
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
23 sty 2008, 17:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do