SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 22 cze 2013, 07:00
tiktalk odstawić sertę i brać samą mirtę? A co Ci się dzieje? Takie połączenie bardzo silnie podnosi serotoninę.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 22 cze 2013, 23:06
biorę 6 dzień asentry, zwiększyłem dawkę do 50mg, czy wy też mieliście problemy z koncentracją i zapamiętywaniem na niej? cholera mam nadzieję że to minie, muszę się uczyć do egzaminu a tu nic nie jarzę....
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Online
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 23 cze 2013, 12:56
tiktalk, Moim zdaniem już nie dostaniesz zespołu. Z tego co wiem przy wprowadzaniu bądź zwiększaniu zagrożenie jest większe.

Poza tym 150mg sertraliny razem z mirta to sporo. Przecież te leki mają działać synergicznie to po co od razu tyle w siebie pchać? Z sertralina nie brałem, ale przykładowo u mnie np. 30 mirty i 150 wenli wywoływało objawy podobne do paniki a podobno to jakieś tam minimum.
beladin
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez elfrid 23 cze 2013, 19:49
nobody25 napisał(a):biorę 6 dzień asentry, zwiększyłem dawkę do 50mg, czy wy też mieliście problemy z koncentracją i zapamiętywaniem na niej? cholera mam nadzieję że to minie, muszę się uczyć do egzaminu a tu nic nie jarzę....


Powinno minąć. Sertrlina raczej aktywizuje i nie wpływa na funkcję poznawcze. Może początkowo powodować rozkojarzenie, problemy z koncentracja uwagi. Powinno minąć do miesiąca.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 23 cze 2013, 21:12
elfrid dzięki za informację.
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Online
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez HUbix 25 cze 2013, 13:44
sertralinum Asertin - nagle wypadanie wlosów!
Cześć, od dwóch tygodni biorę ten Antydepresant. Po trzech dniach zauważyłem, nagle wypadanie włosów, wczesniej nie miałem takiego problemu, trochę sie przestraszyłem.
Od lekarza usłyszałem, ze nie ma to związku z lekiem musi być inny czynnik. No właśnie ale jaki? tak z dnia na dzień przecież nie wypadają włosy ??ok 100 -150. dziennie. Zaczelo sie to po d3 dniach od wziecia leku. W necie znalazłem coś na ten temat
może to mieć jednak jakiś związek, bo:
,,Sertralina podnosi poziom prolaktyny w organizmie. wysoka prolaktyna może powodować lub wzmagac wypadanie włosów '' oraz

Leki powodujące łysienie(znalezione na łysienie.info)
(...)
Depression

Antidepression drugs, including:
Anafranil (clomipramine)
Elavil (amitriptyline)
Norpramin (desipramine)
Pamelor (nortriptyline)
Paxil (paroxetine)
Prozac (fluoxetine)
Sinequan (doxepin)
Surmontil (trimipramine)
Tofranil (imipramine)
Vivactil (protriptyline)
Zoloft (sertraline)

Proszę o radę bo lek odstawiłem ze względu na wypadanie włosów!. Minął juz 5 dzien a wlosy dalej wypadaja. wyczytalem na pewnym forum, ze powinny przestać wypadać po 3 dniach. Pomocy :-|
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
25 cze 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 25 cze 2013, 15:33
HUbix lekarz może się mylić bo sporo osób zgłasza wypadanie włosów na SSRI.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 25 cze 2013, 22:33
HUbix, Mi wypadają włosy po sertralinie. W czasie kiedy brałem pokazały mi się delikatne zakola, a było to tylko dwa razy po 3 miesiące.
beladin
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 25 cze 2013, 23:39
9 dzień mija od czasu gdy biorę setralinę, nie zauważyłem u siebie takiego zjawiska jak wypadanie włosów. Teraz praktycznie nie czuję działania leku a biorę nadal 50, i taką dawkę zamierzam brać jeszcze przez miesiąc. Jeśli nic się nie wydarzy zaczynam brać 75, co wy na to ?
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Online
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ona31 26 cze 2013, 17:08
Ja biorę sertralinę od 3 tyg. Aktualnie 75. Faktycznie po kilku dniach zaczęły wypadać mi włosy i stan ten utrzymuje się do dziś :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
268
Dołączył(a)
05 cze 2013, 20:19
Lokalizacja
Kraków

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 26 cze 2013, 17:32
Ona31 jak ogólnie na Ciebie działa? czujesz się po niej lepiej? czy zredukowała lęki po tych 3 tygodniach, jeśli możesz to napisz coś więcej.
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Online
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 26 cze 2013, 17:53
Wypadanie włosów przy przyjmowaniu tego leku jest związane z zaburzeniami krzepnięcia krwi spowodowanymi przez sertralinę. Jest o tym w ulotce w sekcji "niezbyt częste skutki uboczne".
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ona31 26 cze 2013, 17:57
nobody25- czuję się lepiej od kilku dni- odkąd zaczęłam brać 75. 1 tydzień-25, drugi tydz-50 i od soboty 75. Od następnej maksymalna dawka-100 zgodnie z zaleceniami lekarza. Nie mogę powiedzieć, że świat zaczął wydawać się piękny, ale wydaje mi się, że sertra bardzo mnie wyciszyła, może nawet trochę pozbawiła emocji. Ogólnie- przestałam się tak bardzo wszystkim przejmować i różnego rodzaju lęki znacznie się zmniejszyły.

-- 26 cze 2013, 18:02 --

nobody25- problemy z koncentracją i zapamiętywaniem też miałam. Do tego stopnia, że zaczynałam mówić zdanie i zapominałam co chciałam powiedzieć, myśli cały czas mi uciekały- to był koszmar, ale na szczęście już minął.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
268
Dołączył(a)
05 cze 2013, 20:19
Lokalizacja
Kraków

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 26 cze 2013, 18:35
Ona31 dzięki za informację.
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Online
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do