SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez kaysha 21 paź 2007, 18:05
Dzięki śliczne Mooni :D
w takim razie uzbrajam się w cierpliwosc...muszą zacząc mi pomagac:)
wiec poczekam, w koncu nie od razu Kraków zbudowano
"Cała wiedza, suma wszystkich pytań i wszystkich odpowiedzi zawarta jest w psie" Franz Kafka
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
12 paź 2006, 11:04
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Spokój

przez ANIMAR 24 paź 2007, 12:05
Witam , jestem nowa na tym forum ale ja też potrzebuje z kimś pogadać. Na nerwicę lękową leczę się od 3 lat u lekarza rodzinnego (fluoksetyna) ale teraz nadszedł czas na psychiatrę. Zapisał mi Asertin po 50mg rano i zaczęła sie jazda. Biorę go od tygodnia i niezbyt sie czuje mam wrażenie że jestem obecna tylko fizycznie bo moje ciało jest gdzieś indziej. Czy mogą to być objawy uboczne?
ANIMAR
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 paź 2007, 11:01

Avatar użytkownika
przez Mooni 24 paź 2007, 16:20
kaysha napisał(a):Dzięki śliczne


ależ prosię bardzo i do usług.


ANIMAR napisał(a):jestem obecna tylko fizycznie bo moje ciało jest gdzieś indziej


to może być asertin albo jeden z objawów nerwicy, ale musiałabyś się skonsultoważ z lekarzem najlepiej. Ja, jak juz pisałam, tez miałam różne takie historie. Nie od razu prywykłam do asentry, ale teraz jest ok.
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

zoloft a alkohol-pilne!!!!

Avatar użytkownika
przez songo 26 paź 2007, 19:00
mam pytanie,bo mam zamiar dzisiaj wypić 3 browce ksiaże tykko mam problem bo wziałem tabletke zoloftu,czy tto może miec ujemne działanie fizyczne i psychiczne i czy to tak jak bym zaczynał o dnowa leczenie i czy jak się przerwie na jeden dzień leczenie po to,żeby wypić to sie cos s tanie chodzi mi o leczenie czy jak sie przerwię na 1 dzień ,to tak jakbym od poczatku zaczynał sie leczyć przypominam,że piję raz na miesiąc !
Dragon Ball
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
17 wrz 2007, 20:25
Lokalizacja
wrocław

Re: zoloft a alkohol-pilne!!!!

Avatar użytkownika
przez silesiaster 26 paź 2007, 19:42
songo napisał(a):czy tto może miec ujemne działanie fizyczne i psychiczne i czy to tak jak bym zaczynał o dnowa leczenie

spokojnie mozesz wypic te 3 browary - aczkolwiek nie polecam nie wpłynie to jakoś straszliwie na cały proces - bo leki w zasadzie nie lecza:)

piję raz na miesiąc !


najlepiej wogle nie pić

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

przez pasqda 30 paź 2007, 14:56
Witam.
Ja od jutra zaczynam brac Setaloft.Czytajac Wasze opinie troche sie go boje.Wczesniej bralam Seronil i czulam sie na nim super dopoki nie "przestal dzialac" a mam na mysli to, ze euforia minela.Nie liczac 1 tygodnia zwiekszonych na maxa lekow i wieczornych nudnosci to bylo super, czulam wielka wszechogarniajaca milosc do swiata ;) bylam zadowolona i pelna energii.Gdy mi to minelo dostalam Asentre.Nie odczuwalam jej wcale, ani skutkow ubocznych, ani juz tym bardziej zadnej poprawy.Teraz Setaloft, ale bardziej niz z leku ciesze sie z lekarza, w koncu trafilam na odpowiedniego.Oprocz leczenia farmakologicznego, moze zaczne niedlugo terazpie, bo nic nie pomaga tak jak terapia wlasnie.
Pozdrawiam.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 sty 2007, 12:49
Lokalizacja
Wrocław/Zamość

przez kaska 30 paź 2007, 18:28
Witam. Zazywam asentre od 3 tygodni (+ sulpiryd + lek nasenny).
Nie wiem czy to leki, czy wiara w cuda spowodowały, że kilka godzin po zazyciu zaczęłąm się czuć dobrze. Byłam zszokowana reakcjami własnego organizmu. 2 dni trwała "euforia". Tak musze nazwac ten stan- całkowite rozluźnienie, usamiech na twarzy, jakas nieludzka siła, która powodowała, że nie odczuwałam zmęczenia, znużenia. Ze snem tez żadnych problemów (imovane). Rano nareszcie czułam sie wyspana.
Kolejne dni przyniosły uspokojenie. Teraz sytuacja sie unormowała- tzn. jestem rozluźniona, nie płaczę, potrafię dość rozsądnie oceniac sytuację. Pozostały jedynie stany lękowe, ale o zdecydowanie mniejszym nasileniu. rano troche boli mnie głowa. Wydaję mi się, że asentra akurat w moim przypadku okazała się strzałem w 10. Ktoś miał podobnie?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2007, 12:20

Avatar użytkownika
przez Mooni 30 paź 2007, 21:05
kaska tylko pogratulować efektów ;)
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Setaloft

przez Ewaa. 30 paź 2007, 22:31
Witam wszystkich tych, którzy biorą lub zaczynają zażywać lek Setaloft. Otóż ja, wkraczam w drugi miesiąc leczenia i cóż... mam pewne pytania i wątpliwości, i licze na szybką pomoc. Czy mi pomógł, trudno mi to stwierdzić, jednak zauważyłam, że po wypiciu alkoholu, źle się czuję i bardzo szybko "tracę przytomność". Nie chcę żeby ktoś pomyślał, że niewiadomo ile piję, jednakże bardzo mnie to nurtuje i zastanawiam się czy ktoś ma podobny problem. Jak organizm reaguje na połączenie z alkoholem? Czy to przez ten lek tak się zachowuje? Czy można "coś" wypić? Jak to jest? Licze na szybką odpowiedź :oops:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 paź 2007, 23:31

przez kaska 31 paź 2007, 11:31
Mój psychiatra twierdzi, ze jestem szczęsliwcem :D czyli osobą bardzo wrazliwa na działanie sertraliny.
Przeglądałam formu i doszłam do wniosku, że jako jedyna jestem w pełni zadowolona z działania asentry. Nikomu nie pomaga?
A może poprostu tutaj nie wypada być zadowolonym?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2007, 12:20

Avatar użytkownika
przez Mooni 31 paź 2007, 12:18
kaska napisał(a):może poprostu tutaj nie wypada być zadowolonym


nie wiem, co sugerujesz, ale ja opisuję to, co odczuwam.
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

przez kaska 31 paź 2007, 12:55
Moja opinia dotyczyła postów na forum dotyczącym asentry, nie Twojej odpowiedzi.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2007, 12:20

Avatar użytkownika
przez Mooni 31 paź 2007, 13:01
widocznie ludzie tak się czują. Ja miałam 2 miesiące jazdy zanim doszłam do jako-takiej stabilizacji.
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

przez kaska 31 paź 2007, 13:16
Dlatego napisałam, ze jestem szczęśliwcem. Byłam naprawdę w fatalnym stanie. Zupełnie nie spodziewałam się takich efektów. Lekarz wspomniał, że leczenie wymaga czasu. Dobrze, ze nie zajrzałam tu przed rozpoczęciem farmakoterapii.
Nie wiesz czy asentra moze miec wpływ na cykl? U mnie rozregulował się. (skrócił) Poza tym bardzo bola mnie piersi. W sumie nie wiem gdzie mam sie udac. Do psychiatry?ginekologa?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2007, 12:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 25 gości

Przeskocz do