SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez depas 02 kwi 2013, 16:22
U mnie senność po mirtazapinie (30mg) utrzymywała się ok. miesiąca, później nie było już po niej śladu, działanie histaminowe z czasem musi osłabnąć a nawet zniknąć. A z wysoką dawką sertraliny tym bardziej, moim zdaniem to powinno być bardzo dobre połączenie. W ogóle jestem za łączeniem leków kiedy jeden nie jest dość skuteczny, w gruncie rzeczy przerobiłem już prawie wszystkie więc niewiele innego pozostało...
Mnóstwo informacji o możliwych połączeniach tutaj: http://apt.rcpsych.org/content/15/2/90.full
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Popiół 02 kwi 2013, 17:45
Mnie też senność nie męczyła po pewnym czasie stosowania mitrazapiny, cały czas pomagała w zasypianiu jednak w ciągu dnia było ok.
Popiół
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 02 kwi 2013, 19:07
miko84, Bierz samą sertralinę, jak zatrybi na dobre pojawi się motywacja i wszystko to czego Ci brakuje. Tak tylko niepotrzebnie namieszasz.
beladin
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 02 kwi 2013, 19:23
beladin biorę 7 tygodni, ile proponujesz jeszcze czasu?
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Michuj 02 kwi 2013, 19:30
miko84, ciągle wierzysz w brednie receptorowe i neuroprzekaźnikowe? Ciągłe skakanie po lekach nie nauczyło Cię niczego? Żadnych wniosków?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 02 kwi 2013, 19:39
miko84, U mnie ostatnim razem zatrybiła po 2.5 miesiąca, czyli jakieś 8 tygodni, dosłownie z dnia na dzień poczułem się dużo lepiej. Pociągnij te pełne 3 miesiące (być może szybciej zatrybi). Przecież to niewiele w porównaniu z czasem jaki poświęciłeś do tej pory na poszukiwania zwłaszcza że z tego co widzę już czujesz jakieś pozytywy. Moim zdaniem szkoda teraz mieszać coś nowego, bo to może zmarnować czas który poświęciłeś ..potem odstawka, uboki, czekanie.. i znowu wkręty, że ten lek to nie to. Tak od serca Ci radzę ..daj jej szansę ;)
beladin
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 03 kwi 2013, 10:14
Po zwiększeniu dawki do 150 mg, mam problem z bólem oczu dosyć mocnym i zawrotami głowy. Wczoraj byłem u okulisty i powiedział że mam dosyć wysokie ciśnienie w gałkach ocznych (norma to 21 a ja mam właśnie 21). Myślicie że to od Asentry? Może jednak za wysoka dawka dla mnie? Powinienem jeszcze czekać?, to dopiero 6 dni od zwiększenia. Martwię się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
290
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 03 kwi 2013, 10:22
No to jest jeden ze skutkow ubocznych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 03 kwi 2013, 10:35
Wiem że skutek uboczny ale przy 100 tego nie było czy ta 50 dodatkowo aż tak mocno wbija? Ech szkoda gadać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
290
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 03 kwi 2013, 10:41
z wlasnego doswiadczenia wiem ze im wieksza dawka tym wieksze skutki uboczne a no i nowe tez moga wyjsc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Marek1977 03 kwi 2013, 11:30
Zaletą sertry jest to że nie powoduje zwiększenia stężenia prolaktyny w mózgu za sprawą znikomego(ale jednak) wpływu na DA,moim zdaniem najwartościowszym lekiem z grupy SSRI jest escitalopram,najsłabsze wiązanie z cytochromem 450 pozwala na bardziej swobodne łączenie go z innymi lekami,najwyższa selektywność na transporter 5HT to kolejna zaleta tej substancji,wadą jest wysoka cena i brak refundacji.
Conscientia est, necesse est
Avatar użytkownika
Offline
Posty
654
Dołączył(a)
04 sty 2013, 11:42

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 03 kwi 2013, 11:36
Michuj tak, ciągle wierzę w naukę 8) .

beladin ale ja nie rezygnuje z sertraliny, nie zmieniam tego leku, bo to najlepszy SSRI jaki brałem do tej pory - nie powoduje senności a leczy wszystko z czym mam problem. Nie sądzę by mirtazapina zaburzyła działanie sertraliny w negatywny sposób. Wiem, że czasu który spędziłem już na sertralinie nic mi nie zmarnuje bo nie odstawiam tego leku. Jeśli mirta doda pewnych uboków to spróbuję przeczekać a jak nie będzie się dało wytrzymać to po prostu ją odstawię i dalej będę brał samą sertralinę.

Marek1977 czystość escitalopramu jest dla mnie akurat nijaka. Dużo bardziej wolę sertralinę właśnie ze względu na działanie dopaminowe. Dopaminy nigdy wiele u osób z depresją (no chyba, że to depresja dwubiegunowa lub schiza...).
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 03 kwi 2013, 13:36
miko84, Skoro jesteś zadowolony to czekaj spokojnie aż działanie rozwinie się w pełni. Nie rozumiem po co walić w siebie kolejny lek skoro nie nie ma się pewności czy poczuło się pełne działanie pierwszego ..no chyba, że po prostu musisz to moje gadanie na nic tu się nie zda
beladin
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez hans1000 03 kwi 2013, 14:59
Zoloft 75mg po 20 dniach brania nasilił mi lęk, czy tak ma być czy trzeba to przeczekać czy może to nie lek dla mnie?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
15 mar 2013, 16:24

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do