SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
199
60%

Nie
76
23%

Zaszkodziła
55
17%

 
Liczba głosów : 330

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 10 lut 2013, 19:28
rano 100 i w południe 100. mam chwilami ochotę go odstawić. ile można czuć się aż tak fatalnie? proszę piszcie o Waszych doświadczeniach. każda info jest dla mnie cenna



GH78 ,
jak dla mnie dawki Mega . Nie ja Ci ordynowałem ten lek ,ani jego dawkę , nie jestem również lekarzem . Bierzesz 3 tygodnie i nic Ci się nie polepsza,a zobacz Krzychu na 50 mg po 12 tygodniach osiągnął zadowalający efekt . ja bym na Twoim miejscu poczekał jeszcze góra 2 tygodnie , a jak się nie poprawi zażądał od lekarza innego leku.czemu takie dawki ? Jest z Tobą tak źle?
„Gdzie Diabeł nie może tam pośle kobietę ” porucznik Kloss Kendo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9449
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 10 lut 2013, 22:06
10 dni biorę Asentrę. Dzisiaj pierwszy raz miałem jakby atak paniki, pot, niepokój, lekkie oszołomienie. Musiałem ratować się xanaxem. Czemu tak jest ? Czekać jeszcze na działanie bo trochę się boję. Biorę 100 mg rano.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 10 lut 2013, 22:12
" jakby atak paniki" to może być równie dobrze średnionasilony lęk. 10 dni to początek drogi. Czekaj . Jak po miesiącu będziesz miał tego tupu akcje wtedy możesz sie zaniepokoić ,a teraz spoko. Ja wiem ,że to nieprzyjemne ,ale od czego masz Xanax?
„Gdzie Diabeł nie może tam pośle kobietę ” porucznik Kloss Kendo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9449
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 11 lut 2013, 09:36
Czyli czekać. Na razie to zamiast lepiej jest gorzej, ale pocieszam się tym, że z Efectinem też tak było. strasznie rozdygotany jestem. Może za dużo dawkę biorę.

-- 11 lut 2013, 09:57 --

Jeszcze jednym bardzo dziwnym objawem przyjmowania Asentry, są u mnie zimne dłonie. Co to może być?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 11 lut 2013, 11:59
chester norma, to wszystko to są początkowe skutki uboczne, które wszystkie miną z czasem. Musisz czekać, innego wyjścia nie ma.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 11 lut 2013, 12:57
Najgorsze to zimo, te dłonie i pobudzenie połączone z oszołomieniem brrrrrrrrrr :? No nic zobaczymy. Dzięki wielki za słowa otuchy:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 11 lut 2013, 14:20
Ja też nie jestem w pełni funkcjonalny, ale wiem, że to są początkowe skutki uboczne i nie ma innej metody jak je przetrzymać.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 11 lut 2013, 15:23
miko84, a to uczucie zimna przejdzie? Może to zespół serotoninowy?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 11 lut 2013, 16:38
chester przejdzie, to uczucie zimna to albo początkowe wahania w poziomie serotoniny (początkowo mimo brania SSRI w pewnych obszarach mamy spadki, przez autoreceptory 5-ht1a), ale najprawdopodobniej jest to początkowe zwiększenie aktywności osi HPA, które każdy SSRI powoduje z początku. Po paru tyg. odpowiedź osi się normalizuje.

Serotonina podnosi temperaturę ciała a nie obniża. Zespół serotoninowy objawia się przegrzaniem i podwyższeniem temp. ciała.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez beladin 11 lut 2013, 17:24
chester, Bez obaw. Z zespołem serotoninowym to nie ma nic wspólnego. Pamiętaj, że z każdą zmianą dawki mogą, choć nie muszą, przyjść kolejne nieprzyjemne objawy i pogorszenie ogólnego stanu.
beladin
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 12 lut 2013, 09:33
Dobrze że jesteście ;) Łatwiej to znieść, jak ktoś cię rozumie. Dzisiaj jakby trochę lepiej. Nastrój podniesiony trochę. Biorę 12 dni po 100 mg. Tak myślę jeszcze żeby zamiast Asentry poprosić o oryginał Zoloft. W przypadku Wenlafaksyny miało to znaczenie czy Efectin czy generyk. A Zoloft jest w Polsce w ogóle dostępny?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez blue space years 12 lut 2013, 10:48
chester, zoloft jest dostepny kolo 30 zl kosztuje
Posty
108
Dołączył(a)
18 sty 2013, 00:17
Lokalizacja
Polska

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chester 12 lut 2013, 11:31
blue space years, 30 zł niemożliwe? 100 mg Asentry jako generyku kosztuje 60 bez refundacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
300
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez adhab 12 lut 2013, 11:44
ja sie ratuje przy moich (200mg Sertrty) problemach psychicznofizycznymi - lorafenem
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
22 mar 2010, 08:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 47 gości

Przeskocz do